Wat je even kwijt wil #60

Ja!! Alleen moet ik die altijd ongezien opeten, want altijd 2 kinderen op de loer waarmee ik dan moet delen. En dropjes :ok_hand:t2:

4 likes

Ik ben het leven zo dankbaar voor ijskoffie.

20 likes

Wat vind jij het perfecte recept als je het zelf maakt?

1 like

Ik heb die volgens mij al 3x gepost. Dus ik denk als je de zoekfunctie gebruikt dat je hem dan vind. Misschien zoeken op frape want mn favo is the good old griekse frape. ( mocht je die koffie die je daarvoor gebruikt willen kopen. G dan naar rigakis in utrecht)

2 likes

Vandaag en morgen is hier een klein festival, ik heb er echt zo’n zin in. Alleen zie ik nu al op tegen het terug fietsen vannacht, ik ga geheid een struik van dichtbij weer eens zien. :joy:

4 likes

Oké top gevonden! Chilllll

9 likes

Met nog wat zonnebrandcreme op je vingers lenzen indoen was geen goed idee, priiikt!

5 likes

Wist niet dat kinderfeestjes zo vermoeiend kon zijn. Ik doe voorlopig niks meer

1 like

Oh lord je bent toch geen familie van mij?

1 like

Want jij gaf net je feestje?

2 likes

Ja we gingen net zakdoekje leggen en er zat zo’n chagerijn bij de groep :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Nou als jij net je eerste verjaardag vierde, dan ben ik jouw tante.

9 likes

Vind t bizar dat er gewoon een heel programma als een soort mega reclame voor dubai op tv is. Hoe werkt dat dan ook, krijgt rtl4 dan geld van dubai om t te promoten ofzo.

4 likes

Ja

4 likes

Ik moest even iets halen in de stad en moet zo hard lachen om alle gestresste vaders en kinderen die in de rij staan voor de rituals.

22 likes

Ik vind maiswafels zo verslavend, vooral die dikke, en nu heb ik per ongeluk een heel pak gegeten terwijl ik me erop verheugde om straks een pokebowl te maken maar nu heb ik sowieso uren geen honger en dan geen motivatie meer. Waarom ben ik zo!!

1 like

Ik heb dankzij mijn mama weer goede koopjes gedaan.
Een Sport Max Mara beige willen winterjas aan 195
Een Weekend Max Mara linnen blauwe broek aan 40
Een Studio Max Max Mara zwarte geklede broek aan 40

275 euro in plaats van 1146 euro. :money_mouth_face::money_mouth_face:

45 likes

Uren geen honger meer van maiswafels? Ik heb denk ik nog honger na drie pakken.

19 likes

Haha ja da’s wel waar, ze gaan wel echt in je holle kies
Kan er echt oneindig eten voor mijn gevoel maar nu zit ik toch wel vol

edit: en ik ben een echte Hollander die eigenlijk gewoon om 18:00 wil avondeten

1 like

Oooh dat heb je goed geregeld! Max Mara heeft altijd hele mooie dingen.

3 likes