Wat je even kwijt wil #61

Wannneer komen jouw memoires uit? Soort 50 shades maar dan beter! Echt leuk

2 likes

Nah nee dat geloof ik echt niet. Waarom zou je daar meteen vanuit gaan? Door dit soort dingen snap ik wel een beetje dat mannen zeggen dat ze helemaal niks meer kunnen. De samenleving wordt al steeds individualistischer en het is toch juist leuk als mensen de verbinding nog een beetje proberen te zoeken?

2 likes

Om 6 uur 's ochtends hoeft echt niemand verbinding met mij te zoeken.

60 likes

Not all men…

12 likes

Waren er veel aantrekkelijke Franse mannen en vrouwen? :grin: tbh dat klinkt best leuk haha. Succes met je examens volgende week!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

ALS je thuis bent…

In een natte bikini/badpak rondlopen.
Verkoelingsmatje voor dieren op de bank/bed leggen en zelf op liggen…

2 likes

Love m’n vriendinnen die gewoon in de groepsapp net zo goed om kattenfoto’s vragen als om foto’s van kinderen van de rest 🥹

22 likes

Met de grensoverschrijdende opmerkingen die een vriendin te horen kreeg van een man die “verbinding wilde zoeken” toen ze laatst in een natuurgebied wandelde nog in mijn achterhoofd, vind ik dit een erg naïeve opmerking

19 likes

Zo lief! Zou echt het bedrijf benaderen om complimenten te geven over deze man. Is zo super leuk om te horen voor een bedrijf (en die meneer) ipv alleen maar klachten waarvoor mensen bellen altijd haha

31 likes

Na 4 uur in de rij op Schiphol zit ik in het vliegtuig :partying_face:

11 likes

Jaa helemaal mee eens! Ik fleur zelf ook altijd helemaal op als gasten achteraf bellen/mailen om complimenten door te geven.

3 likes

Vandaag beginnen de vierdaagsefeesten en het programma begint om 12:00 maar er staat al iemand liedjes te zingen naast m’n huis ongeveer, net al “laat de zon in je hart” gehoord. Laat me ff rustig wakker worden!!

Edit: oh na 3 nummers is ie gestopt jeej

5 likes

Ik heb laatst de jongens een pak Bastogne koeken laten halen omdat we hier ratten hebben en we een paar vallen ermee zouden gaan zetten. Nu heb ik alleen een gruwelijke ratten en muizen fobie dus ik zeg het iedere keer wel van:’ nou jongens we moeten echt een paar vallen gaan zetten heh’. Maar ik ben te bang om dat op me te nemen, en de rest geeft er weinig om. Dus puntje bij paaltje is er geen hol gedaan en heb ik al bijna dat hele pak Bastogne koeken op :joy::sob:

15 likes

Huur er een bedrijf voor in! Wij betalen volgens mij 250 euro per kwartaal (horeca) en dan komen ze zelf vallen zetten (verschillende soorten op basis van hoe erg het probleem is), die controleren ze en legen ze. Dan hoef je er zelf helemaal niets voor te doen.

2 likes

Ohh nice! Gelukkig is het bij ons alleen soms een probleem omdat we hier niet echt eten hebben, maar toch :sob:

2 likes

Is dit niet iets voor de gemeente om op te lossen, ratten bedoel ik dan

3 likes

Jaa laatst kreeg ik ook een appje om te zeggen dat ze het zo leuk hadden gehad en dat de bediening zo goed was!

Ik ben nog met verlof maar dat mag de pret niet drukken :joy::joy:

2 likes

Nee helaas hebben we dat al eerder aangekaart, maar er werd ons verteld dat het toch echt onze eigen verantwoordelijkheid is blijkbaar :confounded:

Dan komen ze ook hoor! Gewoon even bellen en vragen wat er mogelijk is, wij zitten bij bureau plaagdierpreventie.

3 likes