Wat je even kwijt wil #61

Waarom ben ik zo verstrooid in de ochtend (oké, niet alleen in de ochtend). Gooi ik mijn bruistablet met bessensmaak per ongeluk in mijn kom met warme melk voor de brinta. Lekkere roze bruisende melk nu 🫠

17 likes

Naah dit is echt een goed nieuws week. Net gehoord dat mn leidinggevende gaat stoppen haha. Ben zo blij.

77 likes

Poh, ik lees dit terwijl ik nu juist een bevalling volg. Er zijn nu al vier kittens binnen iets langer dan een uur.

Hoe kan het dat ze allemaal ineens zijn overleden? :pleading_face:

1 like

ja straks ben jij de nieuwe leidinggevende, is het dan nog goed nieuw???!!!

2 likes

Als dat dan betekend dat ik dit bedrijf om zeep kan helpen zeker!

4 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: RIVM: jaarlijks tientallen doden door negeren oproep uitstrijkje

Diegene wiens vriendin net overgeplaatst is? :eyes::beverage_box:

2 likes

Jaa hahah

2 likes

Daar zit meer achter. Of het is wel heel toevallig

2 likes

Achja als hij maar optyft. Zij probeert nu op onze afdeling te blijven maar als dat dr niet lukt wilt zij ook weg.
2 vliegen in een klap. Ajuus

6 likes

Ik heb net banen gezwommen in een buitenbad. Wat een gedoe zeg met slome bejaarden die in de snelle baan baan zwemmen en daar op werden aangesproken, mensen die steeds aan de kant hangen te wachten op wat?, mensen die het hele zwembad doorkriskrasten enz enz. Zat me echt te ergeren maar achteraf was ik wel blij met die afleiding, zo zwom ik ongemerkt heel veel banen. Zonder die soap had ik denk ik niet zoveel banen gezwommen want op zichzelf is het dodelijk saai.

16 likes

Ik had net weer een rot ervaring in de trein. Ik zat alleen in een coupé en een man kwam binnen. Zag de man niet binnen komen en dacht dat het de conducteur was want hij zei hard goedemorgen. Komt de man in het zitje naast mij zitten. Met zo wit linnen overhemd wat half open geknoopt is. Begint eerst over wat dingen te praten, luisterde niet echt want had daar geen zin in. Zegt hij ik wil je wat laten zien pakt zijn telefoon en toont ineens allemaal naakt foto’s van vrouwen. En dat je dat in zijn tijd niet had. Voelde mij zo onveilig. Was blij dat ik er 5 min daarna uit kon stappen. Zijn wel vaker nare dingen gebeurd in de trein dat ik altijd hoop dat er ook andere mensen in de coupe zitten.

Sorry moest het even van mij afschrijven.

16 likes

ik vind een Maleis accent in het Engels zo nice

2 likes

Oh wat rot zeg!

5 likes

Oh wat sad! Hoe lopen kittens dat virus op? Of heb je daar als mens geen invloed op?

2 likes

Oh dat van die binnenkatten wist ik helemaal niet! Is de vaccinatie die je kan geven eenmalig of jaarlijks? (Laatste vraag, beloofd :sweat_smile:)

1 like

Zit in principe bij de jaarlijkse vaccinatie die je altijd doet met je kat!

1 like

Wow deze lees ik niet vaak haha

4 likes

Akelig inderdaad. Misschien even melden bij de ns?
Er is zo’n speciaal nummer dat je kunt bellen/appen.
+31613181318

3 likes

Oja dan zouden onze reacties ook beter verplaats worden maar volgens mij kan je dat niet zelf doen

1 like