Wat je even kwijt wil #61

Ohh die banaan is echt mn favo, ga ik weer eens halen. Neem dan maar voor lief dat ik er 2 dagen uit zie als iemand die 25 weken zwanger is

6 likes

Gratis op te halen in Utrecht :clown_face:

3 likes

ja dit vind ik wel echt een red flag hoor :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

3 likes

Oooh ik ken haar van sporten en was zo in shock door haar post dat ik dr direct ontvolgd heb, echt niet ok. Echt vervelend dat ze zo reageert op je ook pff.
Wilde het eigenlijk al eerder doen want ze post wel vaker dingen waar ik het niet mee eens ben maar dit was wel echt de druppel.

1 like

Dit had ik laatst ook met Optimel. Ik was echt ik staat om een mail te sturen want mijn teleurstelling was groot🤣

4 likes

Wellicht heb ik het gemist, maar hoe is de echo gegaan?:hugs: Als je het niet wil delen, gewoon dit bericht negeren uiteraard

Onweer + alle straatverlichting is uit voor een lekker horror effect ofzo?

Voor het eerst mijn verjaardag gevierd in ons nieuwe (en eerste) eigen huis en het was echt 'n hoop gestress (gewoon zelfverzonnen in m’n hoofd hoor) maar ik vond het erg fijn om mijn dierbaren te zien vandaag! :heart:

8 likes

Soms voel ik me zo alleen en onbegrepen en kut, dus ben maar een stukje gaan lopen net

11 likes

Over het algemeen heb ik mijn grote neus geaccepteerd en ben ik er content mee, maar zo af en toe slaat die onzekerheid weer toe en wil ik er echt een stuk afknippen.

1 like

Is lief maar ik post ook nooit side profile dingen dus dan zie je dat niet echt haha :sob: ik weet dat ik een lange neus heb, hoor het elke week wel van cliƫnten en vroeger ook mee gepest :sweat_smile:. Meestal heb ik het gewoon geaccepteerd want een lange/grote neus betekent niet dat je niet mooi bent, dat je niet gelukkig kan zijn of wat dan ook. Maar af en toe denk ik ugh.

2 likes

Wow wat toevallig, dan sporten we ook op dezelfde plek denk ik, ken haar ook van daar. Ja raar toch, laatst ook over Lotte van Eijken… echt heel kwetsend allemaal

Ik had in de auto vanuit werk even een mental breakdown en heb 30 minuten lopen janken. Ik voelde me een slechte dochter, een slechte hulpverlener, een slechte collega, een slechte vriendin & slecht voor mezelf. Toen kwam ik thuis en was ik inmiddels weer wat rustiger gestemd en toen zat daar mijn kat en toen voelde ik me ook nog eens een slechte poezenmoeder en toen begon het gejank weer :upside_down_face:

15 likes

Ik ben klaar wakker want het onweert hier al een halfuur boven mijn huis. Alsof de hel losbreekt. En mijn huisgenoten slapen overal doorheen. Hoe dan?!

2 likes

ik dacht yes eindelijk weer eens meer dan 5 uur slapen nu ik mn nieuwe bed binnen heb
staat ineens de fucking politie om 6u in mn bek te schijnen omdat er iemand in mn woning zou zijn :sweat_smile: ja IK lulhoofd en ik wil slapen
(ze moesten een straat verderop zijn)
hello adrenaline my old friend

34 likes

om 6:02 van huis vertrokken, om 6:35 al door de bag drop en security heen, schiphol could never

25 likes

Haha toevallig! Ja echt jammer als iemand in eerste instantie zo leuk lijkt maar allemaal dit soort dingen blijkt te denken.

2 likes

Heb vandaag mijn eerste werkdag na een aantal weken vakantie en ik heb maximaal twee uur slaap gehad. En ik heb ook nog teamuitje vandaag, dus het is een lange dag Ʃn ik moet sociaal zijn, wat niet altijd mijn ding is. Is het al vanavond?

6 likes

Ik vind dus het scherm van de iPhone op z’n minst fel nog te fel in de ochtend🄲

11 likes

Huh wtf, heb je niks gemerkt van dat ze de deur open braken ofzo? Hoe zijn ze binnen gekomen

2 likes