Wat je even kwijt wil #61

Wat lief dat je dit voor haar aandraagt. Ik moet wel gillen om de titels van alle reviews :laughing:

4 likes

Mijn vader is overduidelijk verliefd (ik weet ook wel op wie) en ik vind het zo schattig haha. Hij is net terug van een vakantie samen haha.

54 likes

Er zit iemand in de wachtkamer van de tandarts een blikje fanta te drinken

16 likes

Ik moest net ineens aan een spelletje denken dat ik als kind altijd op de Gameboy speelde (Super Mario 6 golden coins) en nu heb ik hier zoooo’n zin in. Maar ik heb duizend reflectieverslagen te schrijven en heb überhaupt ook geen gameboy meer :joy:

4 likes

Ja hierdoor kwam ik op dat boek! Echt een onwijs leuke aflevering inderdaad.

3 likes

Wel super eerlijk en what you see is what you get. Best wel respect voor deze persoon :joy:

4 likes

Nu ik zelf ook al 40 minuten zit te wachten snap ik ook wel dat je er wat te drinken bij pakt

4 likes

Hahaha, ik zou ook echt iets meer schijt willen hebben. Spirit animal :joy:

2 likes

Ik en m’n dochtertje zijn koortsig (ik 38.3 zij 38.8) en ik heb zo’n mega irritante zeurende pijn in mijn gewrichten ofzo? Bij mijn heupen schouders knieĆ«n enzo. Alsof die pijnprikkel extra werkt. Een soort menstruatiepijn steken telkens.

Eeeeindelijk na 1000x zeuren ( Net wanneer ik op t punt stond om te gaan dreigen) staat mn vakantie vast en kan ik gaan plannen.
Ik heb mn neefje uit griekenland een bericht gestuurd dat het me leuk lijkt om hun weer eens te zien. Maar dat ik me kan voorstellen dat dat misschien even te veel schakelen enzo is voor hun. Maar als ze het leuk vinden ga ik ze na 17 jaar weer zien. En dan kan ik ook weer mn geliefde tiropita in mn armen sluiten.

( En als ze er geen zin in hebben ga ik in mn eentje naar berlijn hahaha ook leuk)

Heb mn neefje gesproken en ze vinden het heel leuk als ik kom. :smiling_face_with_three_hearts:

71 likes

Irritante Nederlanders in de ICE die opscheppen over hun fantastische Zwitserduits, iedere keer weer :unamused:

2 likes

Voor het eerst dat ik op mezelf woon en op vakantie ga, maar jesus wat moet je dan ineens veel dingen doen en rekening mee houden als je in een schoon huis terug wilt komen. Meine gute.

14 likes

Ik lig op bed in m’n pyjama te Netflixen zonder een dekbed ofzo over en krijg het zowaar een beetje fris, love it :hugs:

7 likes

Bij een lame quiz show wordt net gevraagd wat de officiĆ«le naam vd piepjes test is. Bijna iedereen dacht de Cooper test (ik ook!). Maar het is de Shuttle run test… huh

3 likes

Nee de coopertest is 2 komma nogwat kilometer rondjes rennen

6 likes

Nee in 12 minuten zo ver mogelijk rennen blijkbaar. Ik zit die domme quiz ook te kijken namelijk en moest ook opzoeken wat wat ook alweer precies was

6 likes

Ohhh ja het was 12 minuten inderdaad! En volgens mij moesten wij minimaal 2 komma nog wat voor een voldoende. Ik stopte meteen daarna natuurlijk

4 likes

Ik maakte gebruik van mijn astma diagnose en moest ineens mijn puffer vaak gebruiken :rofl:

3 likes

5 rondjes rond t voetbalveld voor de meisjes geloof ik, als jongen moest je altijd meer

@Hippe_kikker ik was een half jaar ervoor geopereerd aan mn oor. De cooper test kon ik daardoor helaas ook niet afleggen, net als balsporten met hoogvliegende ballen die ik kut vond. Trefbal lukte wonderbaarlijk wel :laughing:

2 likes

Ik was die ene die helemaal stukging en alleen maar de hele tijd tegen mezelf zei dat ik absoluut niet die ene wilde zijn die ging janken (gelukkig niet gedaan). Ik denk dat ik altijd een petty 5,5 heb gekregen. Wat een marteling die middelbare school

7 likes