Wat je even kwijt wil #61

Ja ik zou ook 144 bellen @Spaarlamp, al is het maar om even te overleggen. Zo zielig.

7 likes

Haha ik ging net zwemmen en hoorde een groep kinderen (jongens) praten over dat er echt veel topless vrouwen waren, en toen zei een van die kinderen “dat is alleen maar gek voor ons omdat we puberjongens zijn!!” :joy:

80 likes

Ik heb net maar weer een doos brownies voor m’n verjaardag besteld. Iemand moet het doen

40 likes

Ik zet net het Smurfenlied aan voor mijn baby en als antwoord op de vraag 'waar komen jullie toch vandaan? Ken ik alleen ‘uit de kut van tante Sjaan’ :rofl::rofl:

29 likes

Oh ik vind handdoeken, theedoeken, ondergoed en sokken wel te doen qua opvouwen. Ik vind het wel ontspannend ergens. Maar de rest van kleding die je hangt of legt in de kast is een stuk minder leuk. Ik hang het meeste maar zodat ik iig geen kreukels heb. :sweat_smile:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Piercingtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Piercingtopic

Er zijn weer cheestrings!!! Gelijk 4 pakken meegenomen want straks moet ik weer weken zonder :woozy_face:

5 likes

Ugh, mijn moeder belde net dat bij het bevolkingsonderzoek darmkanker er bloed is gevonden in haar sample en nu moet ze dus verder onderzocht worden. Hoop zo dat het niks is. :frowning:

21 likes

Ik ben deze avond aan het werk met mijn heerlijk sarcastische collega.
Echt een topper, is met haar altijd lachen als we samen werken.

8 likes

@Blush Ik wilde je vragen of het klopt dat die muurhouder na twee uur al naar beneden valt maar heb het dat bedrijf gevraagd. Nu krijg ik een nieuwe scheermeshouder en een nieuwe muurhouder. :sweat_smile: Dat was niet wat ik bedoelde haha. Wel een heel net bedrijf trouwens! Nog bedankt voor de tip.

2 likes

Bellen met de politie? Dat zou ik doen als m’n buurman z’n hond achter zou laten. Doe ff normaal zeg. Als je een hond neemt zorg er dan ook voor.
Ik kan me echt boos maken om zulke mensen!

1 like

Huh ik vind dit echt zo raar. Last dat laatst ook ergens hier dat een buur de hond alleen liet voor meerdere dagen. Dat kan zo’n beest toch niet aan?

6 likes

Oh geen idee… ik ben op vakantie en heb de houder niet mee! Maar vriendinnen van mij hebben ‘m ook en heb hen er nog niet over gehoord.

1 like

Ik heb echt mijn studententijd te weinig gewaardeerd. Gewoon elk blok proberen je studiepunten te halen en verder niet te veel vooruit kijken. Nu werk ik fulltime en heb ik nog steeds geen idee wat ik leuk vind en wat ik doe en het werken blijft helaas nog vele jaren doorgaan

18 likes

Maar als je thuiskomt hoef je niks meer te doen en je vakanties staan niet meer in teken van tentamens of verslagen maken

38 likes

Dit was ik in mijn “romantisering” even vergeten :laughing:

2 likes

Bij mij plakt ie ook niet aan mn muur helaas.

3 likes

Jammer :frowning:

1 like

Ik heb vnv een kledingruil gedaan met mijn vriendinnen incl hapjes/drankjes zoals bij Bonnie altijd en ik geef het een 10/10, nu al zin in onze winter editie :dress:

33 likes