Er rijdt ook een Flixbus van Schiphol naar Groningen.
Drink water schat. Kost 17 cent per zwembad.
( dit is blijven hangen omdat ik t op t nieuws hoorde en t zo gek vond hahah)
Ik flikker nog liever 50% van het glas vol met ijs (water dus), waardoor ik hopelijk de helft minder drink - lekker jezelf voor de gek houden, dan dat ik overstap naar huismerk. Coca cola is gewoon the best. Kan ook altijd gallisch worden als ze Pepsi serveren. Of die Fritzfratzmeuk van biologische geitenwollensok-colaplant.
Maar ja, water drinken is het beste inderdaad. Proost!
Ik heb het niet gekocht hoor hahah, maar inderdaad coca cola is echt superieur. Dat proef je meteen als je een ander merk krijgt.
En het leven is te kort om water te drinken
Nouuu eerst zouden er maar een paar treinen uitvallen op mijn traject morgen, nu is opeens bijna alles geschrapt?! Regio west/midden. Ugh.
Dit klinkt echt als een wiskundeopdracht: hoeveel liter cola drinkt Wasbeer per week?
0
Coca cola zero is geen echte cola
Coca cola zero is echt mijn crack, word al wild als je het blikje openmaakt
Hoeveel cola drink je per dag dan?
Ik moet bij Leuven altijd denken aan Anouk tegen een kandidaat bij The Voice:
âJe hebt mensen voor de grote podia, en je hebt mensen voor de braderie in Leuvenâ
Oh sorry had nog niet gereageerd. Ja vind het gewoon chill, de wasmachine doet idd al het werk
en je krijgt alles lekker schoon, fris ruikend weer terug! Whatâs not to love haha
Ik ga voor het eerst in mân eentje op vakantie en het boarden begint nu aahhh ik vind het zo spannend
Het vliegtuig zou alleen al om half 3 vertrekken en het boarden begint nu pas om 3 uur, dus dat wordt iets later aankomen dan gepland
Bohh ik weet niet wat mijn vakantie buren aan het doen zijn in hun hotel kamer, maar ze maken geluid alsof ze met 10 man zijn. Ben helemaal klaarwakker.
Haha ik vergeet nooit weer het verhaal dat mn vriendin en haar vriend naar de receptie waren gelopen om een melding te maken dat er wellicht iemand werd mishandeld/vermoord. Het bleek dat die mensen gewoon seks hadden. Zij zijn dan ook wel een heel degelijk stel maar ze hoorden echt een soort van doodskreet blijkbaar.
Ik hoor trouwens echt nooit andere mensen of geluiden in een hotel?
Ik hoorde vooral kinderen lachen en schreeuwen, dus seks lijkt me niet haha, Ze zijn nu stil want stond op het punt om aan te kloppenâŠ
Er lag net een dode kikker op mijn keukenvloer
Ik ben mijn ereader vergeten dus mijn dag is VERPEST, was ook net een heel leuk boek aan het lezen (The Change)
Ik ben op Ameland voor de 2e keer in 5 weken
Gisteren kaartjes kunnen bemachtigen voor Coldplay volgend jaar
Het vouwen erna is echt mijn worst nightmare đ«