Wat je even kwijt wil #61

Ik heb top gun gekeken en nu had ik ook graag piloot willen zijn

9 likes

Zit een graffiti video te kijken en mn kat vindt het reuze interessant. Of misschien lijkt het geluid van de spuitbussen op pspspspspsps

6 likes

Ja ik word ook bram krikke look a like

2 likes

Ik ben op Tiktok in een Harry Styles fuik beland.
En nu ben ik verliefd. Waarom is hij zo heet, en waarom staan die clownspakken hem fantastisch.

21 likes

Sameee. Die blikken die hij geeftđŸ„”

3 likes

Wat

Ik wil nooit een lekke/lege band, maar helemaal niet om 23:30 als ik daarna nog 15 km moet fietsen. Uiteindelijk wel thuis gekomen op harde banden (na oppompen).

Lol wat had je dan verwacht, het fatsoen is toch al ver te zoeken als je tegen een huis staat te pissen

15 likes

Bak water erover volgende keer. Die kerel dan he

4 likes

Ja of gelijk een bak pis

6 likes

Ja maar dat gaat zo meuren als je het moet bewaren

3 likes

Ik zat gisteren in de wachtkamer bij de huisarts met enkel bejaarden om mij heen. OMG wat is die generatie me een partij zuur zeg, het kwartier dat ik daar zat hebben ze alleen maar zitten zeuren over hoe vroeger alles beter was. Het was bijna satire want alle klassiekers kwamen langs:

• “Vroeger hadden kinderen nog respect voor hun ouders”
  • “Mensen waren tenminste niet te beroerd om te werken”
  • “In de winters kon je tenminste nog lekker schaatsen”
  • “Mensen maakten tenminste een praatje met elkaar in plaats van op hun telefoon te zitten”
    En ga maar door

Ik had geen zin in de confrontatie anders had ik even geïnformeerd of ze het ook zo geweldig vonden dat je als vrouw op het moment dat je trouwde, gelijk ontslagen werd. Maar goed, waarschijnlijk vonden ze dat inderdaad een goed plan want dan kon je als vrouw tenminste voor de kindjes zorgen in plaats van ze te dumpen op zo’n kinderdagverblijf. Daar heb je toch immers geen kinderen voor gekregen?!

17 likes

Misschien is het besmettelijk :wink:

2 likes

Je weet pas dat ‘t echt warm weer (is geweest) als ze in de wachtruimte van de tandarts de airco aanzetten :heart_eyes:. Normaliter altijd creperen van de hitte hier.

1 like

Ja als wij daar nou over zouden klagen. Maar die generatie heeft dat zelf verprutst

7 likes

Want een kindermeisje was vroeger niet hetzelfde. Of je kids gewoon dumpen in een fabriek als je arm was

3 likes

Ik mag voor m’n werk binnenkort een week in een hotel overnachten. Gewoon in Nederland maar ik kijk er echt zo erg naar uit. Hotelontbijt, kamer voor mezelf en elke avond in bad (heb ik thuis niet) :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:.

64 likes

Oh ja kinderarbeid kwam ook nog voorbij! Iemand vertelde over haar neef die op school gepest werd, waarop zijn ouders besloten om hem met 12 jaar van school te halen en in het schildersbedrijf mee te laten werken. Instemmend gemompel vanuit de rest van de aanwezigen dat je toen tenminste als kind niet te beroerd was om te werken.

4 likes

Mijn vriend is zo enthousiast over zijn verjaardagscadeau voor mij (over een maand) dat ik nu al weet dat ik iets krijg van Star Wars en ik denk dat het LEGO is haha. :joy: Het is iig iets wat ik zelf moet bouwen en het neemt een beetje ruimte in, meer weet ik niet. Ja moest mijn favoriete Star Wars karakter doorgeven maar R2-D2 is te duur schijnbaar haha.

4 likes

Ik heb helemaal die 0,5 / groothoek lens op de iPhone ontdekt. Maakt je foto’s soms echt een stuk toffer :star_struck:

8 likes