Wat je even kwijt wil #61

Met zulke burgerinitiatieven kan de bakker wel sluiten

5 likes

Er waren 14 eenden in mijn buurt doodgegaan aan botulisme. En er staat nog steeds geen waarschuwingsbordje bij de vieze vijver/crimescene

1 like

ik krijg binnenkort door mijn werk een gratis rocycle abbo. Veryupstering fully completed :100:

8 likes

Misschien was het wel een visioen ja.

3 likes

Is het nog yup als het gratis is? :thinking:

1 like

Dit moest ik echt 5 keer lezen voor ik begreep wat er stond

7 likes

Ik liep net langs m’n geparkeerde auto en één van m’n knipperlichten is weg?? Er zit nu gewoon een gat naast de koplamp? M’n vriend heeft er het laatst mee gereden en die zei dat de auto onderweg ineens gek begon te doen met knipperen dus ik denk dat ie er onderweg is uitgevallen? :upside_down_face:

5 likes

Ja was echt heel leuk! Alleen soms wat irritante boomers die echt direct achter me stonden. Maar dat mocht de pret niet teveel drukken. Was die hele dag een beetje chagrijnig en na dat concert weer helemaal alive & kicking

3 likes

En als je je kleding binnenstebuiten ophangt? Moest het dan verkleuren (wat mij nog nooit overkomen is) is het voornamelijk aan de binnenkant toch?

4 likes

Ik keek uit naar er samen met mijn team weer tegenaan gaan, zo net na de lange zomervakantie. Maar door omstandigheden is er deze week maar 1 andere directe collega. Werkdag 2 en ik zit weer thuis te werken met amper sociaal contact. Blegh.

Gelukkig vanavond wel sporten.

1 like

Oke lol ik keek net beter en er zit ook een best fikse kras, denk dat iemand m’n knipperlicht heeft gestolen :upside_down_face: die dingen kosten echt geen drol, waarom zou je die moeite doen???

1 like

Vriend en ik kregen vandaag een uitnodiging voor het kraamfeest van zijn ex. Ik vraag me af of ze serieus verwacht dat we komen. ‘Hoi hier is de baby die ik heb gemaakt met de man waarmee ik jou heb bedrogen!’ In welk universum is dat een goed idee.

35 likes

Binnenstebuiten ophangen scheelt heel veel verkleuring!

Edit: wat @NeverLeNkemise ook al zei. Beetje spuitelf

dit alleen al

6 likes

Wat is daar mis mee dan? Lijkt me wel relaxed, (bijna) al je kraambezoek in één keer ipv allemaal losse bezoekjes. Ook als gast, als je bijvoorbeeld niet zoveel met baby’s hebt heb je genoeg andere mensen om mee te kletsen, twee vliegen in één klap.

8 likes

Ik krijg net een mailtje dat we ons kerstpakket mogen gaan kiezen :joy::joy::joy::joy:

37 likes

Welke stad was het dan? En hadden ze geen enkele lunchplek?

2 likes

@buffel Luik, toch? Ik vond dat zelf echt een verrassend leuke stad en in mijn herinnering ook meer dan genoeg eettentjes en leuke winkeltjes etc. Misschien dat er veel dicht was omdat het maandag was?
Edit: en gefeliciteerd!

2 likes

Oh helemaal overheen gelezen hahaha, zat al te zoeken wat het kon zijn.

2 likes

Heb echt hetzelfde gehad in Luik! Vond het zo sfeerloos en niets was leuk of mooi of authentiek of hip of wat dan ook. Alles was het net niet en saai. Snap helemaal wat je bedoelt haha!

1 like