Wat je even kwijt wil #61

Ik zat gisteren in de wachtkamer bij de huisarts met enkel bejaarden om mij heen. OMG wat is die generatie me een partij zuur zeg, het kwartier dat ik daar zat hebben ze alleen maar zitten zeuren over hoe vroeger alles beter was. Het was bijna satire want alle klassiekers kwamen langs:

• “Vroeger hadden kinderen nog respect voor hun ouders”
  • “Mensen waren tenminste niet te beroerd om te werken”
  • “In de winters kon je tenminste nog lekker schaatsen”
  • “Mensen maakten tenminste een praatje met elkaar in plaats van op hun telefoon te zitten”
    En ga maar door…

Ik had geen zin in de confrontatie anders had ik even geïnformeerd of ze het ook zo geweldig vonden dat je als vrouw op het moment dat je trouwde, gelijk ontslagen werd. Maar goed, waarschijnlijk vonden ze dat inderdaad een goed plan want dan kon je als vrouw tenminste voor de kindjes zorgen in plaats van ze te dumpen op zo’n kinderdagverblijf. Daar heb je toch immers geen kinderen voor gekregen?!

17 likes

Misschien is het besmettelijk :wink:

2 likes

Je weet pas dat ‘t echt warm weer (is geweest) als ze in de wachtruimte van de tandarts de airco aanzetten :heart_eyes:. Normaliter altijd creperen van de hitte hier.

1 like

Ja als wij daar nou over zouden klagen. Maar die generatie heeft dat zelf verprutst

7 likes

Want een kindermeisje was vroeger niet hetzelfde. Of je kids gewoon dumpen in een fabriek als je arm was

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Concertentopic

Ik mag voor m’n werk binnenkort een week in een hotel overnachten. Gewoon in Nederland maar ik kijk er echt zo erg naar uit. Hotelontbijt, kamer voor mezelf en elke avond in bad (heb ik thuis niet) :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:.

64 likes

Oh ja kinderarbeid kwam ook nog voorbij! Iemand vertelde over haar neef die op school gepest werd, waarop zijn ouders besloten om hem met 12 jaar van school te halen en in het schildersbedrijf mee te laten werken. Instemmend gemompel vanuit de rest van de aanwezigen dat je toen tenminste als kind niet te beroerd was om te werken.

4 likes

Mijn vriend is zo enthousiast over zijn verjaardagscadeau voor mij (over een maand) dat ik nu al weet dat ik iets krijg van Star Wars en ik denk dat het LEGO is haha. :joy: Het is iig iets wat ik zelf moet bouwen en het neemt een beetje ruimte in, meer weet ik niet. Ja moest mijn favoriete Star Wars karakter doorgeven maar R2-D2 is te duur schijnbaar haha.

4 likes

Argh ik moet een vrijgezellenfeest organiseren maar ik vind het zoveel gedoe. Ik doe het samen met het zusje van de bruid, maar die heeft echt nog niets geregeld en wil wel overal bij betrokken zijn dus ik moet alles wel met haar overleggen. Nu moeten we het vervoer regelen, want ik wil niet dat er mensen met drank achter het stuur stappen, en zij zou dat oppakken en regelen. Maar nu kon dat tóch niet meer en moet ik het toch regelen. Ik vind het geen probleem om zelf te rijden, maar we hebben 3 auto’s nodig dus mannn denk even mee. Of reageer überhaupt op m’n appjes, dan kan ik de opties in de groep gooien.

Ik heb helemaal die 0,5 / groothoek lens op de iPhone ontdekt. Maakt je foto’s soms echt een stuk toffer :star_struck:

8 likes

Zo’n figuur had ik laatst ook aan de telefoon, en zelf niet luisteren naar de vragen die ik stel. Dodelijk vermoeiend :expressionless:

1 like

Ik gil hoe de ns trein staking zegt. En dan die korte pauze erachter hahaha zo sassy.

2 likes

In wat voor situaties maakt het je foto’s toffer? Op een of andere manier weet ik hem niet juist te gebruiken

3 likes

Haha mijn vriend werd net gebeld door zijn oma, of hij even langs kon fietsen want haar internet deed het niet meer. Hij heeft een werkdeadline dus ik werd er op afgestuurd. Ik heb het gemaakt met mijn zeer technische inzicht (=het modem opnieuw opstarten) en daarna kreeg ik taart :sunglasses:

73 likes

Maarre wat voor soort taart?

Ik was net bijna dood joh hahaha. Ik wou kijken hoe mijn nieuwe platform schoenen er onder mijn outfit uit zagen voordat ik wegging en dus was ik naar boven gelopen om in de spiegel te kijken. En toen ik weer naar beneden liep viel ik halverwege mijn trap voorwaarts naar beneden. Ik hield me nog vast aan de railing, maar ik ging gewoon al hahaha. Ik kwam echt bizar hard neer, en ik viel op mijn rug en schouder. Het is echt bizar hoe ik naast wat pijn in mijn schouder en arm niks mankeer. Ik zag echt mijn leven voorbij flitsen hahahaha

20 likes

Citroen meringue van holtkamp, helemaal luxe :lemon:

32 likes

Gadverdamme, ik trek net een zak spinazie open en zie aan de bovenkant iets bruinigs, zit er een dooie mot in die zak :face_vomiting:

5 likes

Zo da’s heel wat anders dan een Hema slagroomtaart

1 like