Omg ik heb kaas, truffelmayo, rucola en cracottes. Love past me die dat gekocht heeft.
Hahahaha echt hè. Had een lenzendoosje klaargezet naast mijn bed ![]()
Een paar jaar geleden ben ik vol tegen zoân paal aangereden met mijn fiets. Ik viel heel hard. Ik heb hem echt niet gezien en vraag me echt af hoe dat kwam.
Ben wel heel dromerig dus dat zal er mee te maken hebben gehad
Ik vroeg aan mn moeder of ze misschien een idee had wat ik aan mn vader voor zn verjaardag kan geven. Hij zegt altijd, ik hoef niks ik heb alles al. Toen zei mn moeder, ja geef hem een doos, doe er niks in, en leg er een briefje bij met âwat je altijd al wilde hebben.â Haha wtf ik wist niet dat mn moeder zo flauw kon zijn.
Ik ga vandaag ergens lunchen en vanavond uit eten ![]()
Ik heb hier gister toevallig een aflevering van gezien bij de rijdende rechter. Paaltjes stonden op de stoep maar als je door de bocht zou fietsen merk je ze te laat op. Had ie een bmx-er ingehuurd om te testen of het tot gevaarlijke situaties zou komen etc. Vo d het gister nog een stom onderwerp maar ineens lees ik overal paaltjeshaat ![]()
Heb constant âits CORN, a big lump with knobsâ in mân hoofd ![]()
![]()
It has the JUICE
~it has the juice~
Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangefietst midden op een plein. Je zou verwachten dat je die wel ziet. Keek ff naar mijn zadel die stond raar en toen lag ik ineens op de grond.
Wat heerlijk, geniet ervan! Al de menukaarten bestudeerd of doe je dat meestal ter plekke?
Ik zou zo graag die Skims dingen willen passen voordat ik het bestel, ziet er allemaal zo chill uit maar terugsturen vind ik altijd zoân gedoe
Ik ga straks naar een pasar malam en ik zie dat er oekrainse mensen zijn die kraampjes hebben met eten uit hun land. Ben heel erg benieuwd.
Love nieuwe keukens ontdekken.
En ik ga me natuurlijk dood vreten aan sate.
Ik heb net vanaf het strand een bestelling met herfstkleding geplaatst ![]()
Haha thanks, die van het avondeten is een tapas achtig restaurant, dus heel veel keus. Heb toevallig vorige week al gekeken, maar beslis vanavond ter plekke wat ik allemaal neem. En lunch was pas toen ik werd opgehaald bedacht waar, maar keus vrij snel gemaakt want hun broodjes warme brie zijn daar heel lekker dus top
Dit herken ik!
Je mag mij gerust pmen als je wil ![]()
Its the most beautiful thing!
En dan daarna je ramen dicht zodat ze niet meer binnenkomen.
Want ze zijn dan ook een keer binnengekomen via een open raam of, erger nog, mee naar binnen gelopen via een open deur.
Ik vind dit soort opmerkingen zo âaardsâ, ik ben er eerder van overtuigd dat ze overal kunnen zijn en doorheen kunnen en zo.
Ik heb gewoon een cake gebakken, echt voor het eerst sind jaren
domestic goddes
incoming
Ik eet de laatste tijd zoveel dingen die ik nooit gelusten heb. Ineens heb ik zin in olijven en dingen als ayran en feta en turkse witte kaas. En koffie en alcohol (sommige drankjes dan) vind ik opeens ook niet meer zo vies als vroeger. Echt heel gek.