Gadverdamme, ik trek net een zak spinazie open en zie aan de bovenkant iets bruinigs, zit er een dooie mot in die zak
Zo da’s heel wat anders dan een Hema slagroomtaart
Ik gebruik ‘m nu voor het eerst op vakantie en dan krijg je net wat meer van de omgeving erop!
Eerste kruidnoten alweer gespot
Zou die ook slinken in de pan?
Nee hij heeft een speciaal plekje in mijn vuilnisbak gekregen
Ik zat net te eten en toen zag ik opeens dat mijn hond (waar ik mijzelf niet het ‘vrouwtje’ van noem, just to be clear ) heel raar ergens aan zat te snuffelen en toen ik ging kijken en liep er een babymolletje over de vloer, gewoon binnen! De deur stond hier de hele dag open dus ik denk dat het beestje zo binnen is gekomen maar ik vraag me toch af hoe? Mijn kat wil nog wel eens een muis vangen en naar binnen brengen maar dit molletje was gewoon onaangetast en springlevend.
Nu ben jij t vrouwtje van de babymol
Wat schattig!!
Begonnen aan het opruimen van mijn kleding en nu al geen zin meer ik moet echt stoppen met zoveel kopen en verzamelen
Echt ZO schattig. Ik reageerde heel snel van ho terug de tuin in met een bakkie water erbij, maar ik had eigenlijk nog wel wat beter willen kijken en een foto willen maken want het was echt insane cute. Hoop dat hij/zij het overleefd.
Ik had mijn maandelijkse meeting met mijn manager en toen we alle punten besproken, zei ze opeens dat ik een loonsverhoging van ruim 10% krijg! Goed begin van het weekend!
Ik krijg morgen hulp om wat klusjes in huis te doen en ben zo enthousiast dat morgen m’n lampjes en kapstok en nog wat dingetjes eindelijk hangen en gefixt zijn. Voel me als een kind dat op schoolreisje gaat ofzo echt idioot haha
Wacht ff leerde jij haar kennen tijdens die trio.
Ik vind deze vrouw nu al tof ook al ken ik haar niet. Zo wil ik ook 50 worden
Huh ik zie ineens dat ik bijna 65 euro aan het bellen naar servicenummer op mn telrekening heb. Ik snap er niks van. Als het maar niet door die godvergeten irritante boots apotheek klantenservice komt.
Oh damn dan zal ik mn bericht ff opschonen, niet chill voor d’r als ze zo herkenbaar is ze heeft ook kinderen
Nu vond ik weer een klein egeltje voor m’n deur!!! Leek wel of er een gigantisch beest rondliep door t geluid.
Volgens mij zijn al die beesten gewoon compleet wanhopig opzoek naar water…het is ZO droog.
Heb meteen maar wat bakjes water door m’n tuin verspreid. Had ik al veel eerder moeten doen, stom!
Ik heb na 5 jaar eindelijk een vervanger voor m’n lievelings broek gevonden (heb moeilijke maat) en heb er direct 7 gekocht (4 zwart, 1 donkerblauw, 1 bordeaux en 1 camel). Zo blij!
De vriendin van mn ex wil me toevoegen op fb? Heel raar. Mn ex en ik zijn naar uit elkaar gegaan, hij heeft me 8 jaar lang voorgelogen en gemanipuleerd en een dag later hadden zij een relatie. Nu allemaal prima maar een vriendschapsverzoek whyyyy?