Wat je even kwijt wil #61

Het heeft echt veel te lang geduurd voordat ik snapte dat je het over een fiets had :joy:

3 likes

Ik had mezelf buitengesloten toen ik even snel de hond liet plassen. Zo stom! Gelukkig heeft mijn oom mijn reserve sleutels en kon hij binnen 20 minuten ter plaatse zijn. Ik had ook geen OV bij me dus had mijn 3e sleutelbos ook niet bij mijn moeder kunnen ophalen. Hopelijk eens maar nooit meer :joy:

3 likes

En ook nog eens met dit warme weer. Kon je nog in de schaduw wachten met je hond?

4 likes

Uch dacht lekker dagje ontspannen op het water maar er waren allemaal asociale mensen. En drie keer raden; het waren allemaal mannen

Gelukkig wel! Ik heb erg veel bomen dus we stonden lekker koel.

3 likes

Had hetzelfde vandaag :smiling_face_with_tear:

Dit is m’n nieuwe favo tiktok
Die flamenco aan het eind hoe kan zij zo cool zijn

6 likes

Ahh nee, balen zeg! Die wachtrij was ook echt niet normaal lang!
De vorige keer dat ze in NL waren hebben wij ook via Ticketswap nog kaartjes kunnen kopen voor een best eerlijke prijs, een paar dagen voor ‘t concert. Dus wie weet lukt jullie dat ook!

2 likes

Huh, Ticketswap liet me net tickets zien met een originele prijs van 520 euro aangeboden voor 628. Sinds wanneer kan je er zo veel bovenop gooien? Echt geen geintje meer zo.

Gaat niet over Coldplay trouwens.

4 likes

20% is het altijd geweest volgens mij, dus bij dure tickets loopt dat ook op natuurlijk

1 like

O ja, als je het zo zegt… Pff, veel wel hoor. Zeker bij duurdere tickets toch nog aardig een verdienmodel dan.

3 likes

Ik heb top gun gekeken en nu had ik ook graag piloot willen zijn

9 likes

Zit een graffiti video te kijken en mn kat vindt het reuze interessant. Of misschien lijkt het geluid van de spuitbussen op pspspspspsps

6 likes

Ja ik word ook bram krikke look a like

2 likes

Ik ben op Tiktok in een Harry Styles fuik beland.
En nu ben ik verliefd. Waarom is hij zo heet, en waarom staan die clownspakken hem fantastisch.

21 likes

Sameee. Die blikken die hij geeft🥵

3 likes

Wat

Ik wil nooit een lekke/lege band, maar helemaal niet om 23:30 als ik daarna nog 15 km moet fietsen. Uiteindelijk wel thuis gekomen op harde banden (na oppompen).

Lol wat had je dan verwacht, het fatsoen is toch al ver te zoeken als je tegen een huis staat te pissen

15 likes

Bak water erover volgende keer. Die kerel dan he

4 likes