Wat je even kwijt wil #61

Er zijn weer cheestrings!!! Gelijk 4 pakken meegenomen want straks moet ik weer weken zonder :woozy_face:

5 likes

Ugh, mijn moeder belde net dat bij het bevolkingsonderzoek darmkanker er bloed is gevonden in haar sample en nu moet ze dus verder onderzocht worden. Hoop zo dat het niks is. :frowning:

21 likes

Ik ben deze avond aan het werk met mijn heerlijk sarcastische collega.
Echt een topper, is met haar altijd lachen als we samen werken.

8 likes

@Blush Ik wilde je vragen of het klopt dat die muurhouder na twee uur al naar beneden valt maar heb het dat bedrijf gevraagd. Nu krijg ik een nieuwe scheermeshouder en een nieuwe muurhouder. :sweat_smile: Dat was niet wat ik bedoelde haha. Wel een heel net bedrijf trouwens! Nog bedankt voor de tip.

2 likes

Bellen met de politie? Dat zou ik doen als m’n buurman z’n hond achter zou laten. Doe ff normaal zeg. Als je een hond neemt zorg er dan ook voor.
Ik kan me echt boos maken om zulke mensen!

1 like

Huh ik vind dit echt zo raar. Last dat laatst ook ergens hier dat een buur de hond alleen liet voor meerdere dagen. Dat kan zo’n beest toch niet aan?

6 likes

Oh geen idee… ik ben op vakantie en heb de houder niet mee! Maar vriendinnen van mij hebben ā€˜m ook en heb hen er nog niet over gehoord.

1 like

Ik heb echt mijn studententijd te weinig gewaardeerd. Gewoon elk blok proberen je studiepunten te halen en verder niet te veel vooruit kijken. Nu werk ik fulltime en heb ik nog steeds geen idee wat ik leuk vind en wat ik doe en het werken blijft helaas nog vele jaren doorgaan

18 likes

Maar als je thuiskomt hoef je niks meer te doen en je vakanties staan niet meer in teken van tentamens of verslagen maken

38 likes

Dit was ik in mijn ā€œromantiseringā€ even vergeten :laughing:

2 likes

Bij mij plakt ie ook niet aan mn muur helaas.

3 likes

Jammer :frowning:

1 like

Ik heb vnv een kledingruil gedaan met mijn vriendinnen incl hapjes/drankjes zoals bij Bonnie altijd en ik geef het een 10/10, nu al zin in onze winter editie :dress:

33 likes

Krijg die bloedhitte m’n huis niet uit. Zit nu op het balkon waar het eigenlijk warmer is dan binnen, maar waar het beter te doen is omdat er een licht briesje staat. Wil eigenlijk tv kijken, maar wil niet naar binnen. Denk dat ik eens ga kijken voor zo’n projectiescherm/doek en hoe duur zo’n projectieapparaat is. Kan ik lekker op t balkon kijken

3 likes

Hebben jullie ook weleens dat je zo’n ongegronde angst hebben dat alles wat nu goed gaat als een kaartenhuis in elkaar kan storten? Ik heb eindelijk een werkplek waar ik het ontzettend fijn vind en waar ik recent een promotie heb gekregen en ik continu overladen wordt met complimenten en leuke projecten. Het contact met de buren is in jaren niet zo gezellig en goed geweest inclusief spontane borrels of hulp bij klussen rondom mijn huis. Ik word uit het niets gevraagd om af te spreken omdat iemand dat gezellig vind (mijn sociale netwerk is niet bestaand) dus dan valt zo’n uitnodiging op. En behalve dat ik het allemaal heel fijn vind dat mijn leven in zo’n positieve vibe zit is er ook ergens een stemmetje dat zegt ā€˜wanneer verdwijnt dit weer’. Ik snap er echt niets van.

36 likes

Van Estrid bedoel je toch? Als ik iets met zuignappen op wil hangen neem ik de zuignap en het stukje muur altijd even af met wat alcohol, heb het idee dat het dan nog beter pakt. Mijne hangt nig niet zo lang maar houdt t iig al een week of 2 vol.

2 likes

Hier ook! @KipTokTok Mijn moeder had dit ook + ernstig ijzer tekort. Ze kreeg toen een darmonderzoek en het bleek toen niks ernstigs te zijn. Hopelijk is dat bij jouw moeder ook het geval :blush:

3 likes

Kan mij nog herinneren dat ik niet kon wachten tot ik huiswerk kreeg. Nou dat kreeg ik op de middelbare school 0/10 would not recommend

26 likes

Ik zou eigenlijk vorig weekend verhuizen, maar dat werd verplaatst naar vandaag. Nu wordt het 30 graden :hot_face: :cry: nachtmerrie

8 likes

Ik wilde vandaag een pasfoto laten maken voor m’n rijbewijs (die verloopt over een week) maar mijn oog is ontstoken :sob:

1 like