Ik ben een keer tegen een lantaarnpaal aangefietst midden op een plein. Je zou verwachten dat je die wel ziet. Keek ff naar mijn zadel die stond raar en toen lag ik ineens op de grond.
Wat heerlijk, geniet ervan! Al de menukaarten bestudeerd of doe je dat meestal ter plekke?
Ik zou zo graag die Skims dingen willen passen voordat ik het bestel, ziet er allemaal zo chill uit maar terugsturen vind ik altijd zo‘n gedoe
Ik ga straks naar een pasar malam en ik zie dat er oekrainse mensen zijn die kraampjes hebben met eten uit hun land. Ben heel erg benieuwd.
Love nieuwe keukens ontdekken.
En ik ga me natuurlijk dood vreten aan sate.
Ik heb net vanaf het strand een bestelling met herfstkleding geplaatst
Haha thanks, die van het avondeten is een tapas achtig restaurant, dus heel veel keus. Heb toevallig vorige week al gekeken, maar beslis vanavond ter plekke wat ik allemaal neem. En lunch was pas toen ik werd opgehaald bedacht waar, maar keus vrij snel gemaakt want hun broodjes warme brie zijn daar heel lekker dus top
Dit herken ik!
Je mag mij gerust pmen als je wil
Its the most beautiful thing!
En dan daarna je ramen dicht zodat ze niet meer binnenkomen.
Want ze zijn dan ook een keer binnengekomen via een open raam of, erger nog, mee naar binnen gelopen via een open deur.
Ik vind dit soort opmerkingen zo ‘aards’, ik ben er eerder van overtuigd dat ze overal kunnen zijn en doorheen kunnen en zo.
Ik heb gewoon een cake gebakken, echt voor het eerst sind jaren domestic goddes
incoming
Ik eet de laatste tijd zoveel dingen die ik nooit gelusten heb. Ineens heb ik zin in olijven en dingen als ayran en feta en turkse witte kaas. En koffie en alcohol (sommige drankjes dan) vind ik opeens ook niet meer zo vies als vroeger. Echt heel gek.
Godver laat net ff mn telefoon uit m’n handen vallen op de stoep, scherm gebarsten. Doet het gelukkig nog wel maar dat wordt m laten repareren vind ik altijd zo zonde van m’n geld…
Hehe we vragen donaties voor stichting vluchtelingenwerk voor ons geregistreerd partnerschap. Vindt m’n racistische familie vast leuk.
Morgen naar Amsterdam voor de teambuilding van het werk. Geen zin in de happy mood maar wel in het hotel waar we gaan overnachten. Jammer dat we maar een nachtje blijven.
Ik heb vandaag chocomelk gekocht, maar eigenlijk wilde ik warme chocolademelk. Duidelijk een voorteken dat de herfst mag komen. Maar ik wacht nog even tot het officiele seintje van Miss Lipgloss met haar Acnesjaal.
Ik heb gisteren al voor het eerst onder een dekentje op de bank gezeten, dus het zal niet lang op zich laten wachten!
Hebben jullie die tiktoks gezien over dat urban fleet festival hahaha. Wat een aanfluiting
Dus het Fyrefestival heeft weer een concurrent erbij?