Wat je even kwijt wil #61

Ja as we speak zit ik in een overvolle trein en vertraagde werkzaamheden waardoor de trein straks niet doorrijdt en ze had het over tekorten aan chauffeurs en weet ik het.

Ik las dat bericht als een soort verontwaardiging maar dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd haha. soms vraag ik me af of mensen wel weten waardoor dit soort dingen gebeuren. NS schuld > personeelstekort > dingen lopen dus niet zoals ze zouden lopen. Vind ik niet zo verbazingwekkend zegmaar, denk niet dat NS bewust dit soort dingen doet. Al die klachten…

Dienstregeling die zomaar wijzigt of geen communicatie zie ik ook als gevolg van personeelstekort en niet zozeer omdat NS dat bewust niet gaat doen @Feather

Ja personeelstekort is dan weer t gevolg van NS maar waar hebben we geen personeelstekort at the moment

Zo heerlijk om thuis te komen na een nachtdienst en andere mensen zien vertrekken naar hun werk. :smiling_face_with_three_hearts::yum:

10 likes

Weer slim plan om zo vroeg op maandag een dokters afspraak te plannen voor een spiraal.

5 likes

Ik weet niet wat je bedoelt met of het nieuw is. Heb dit wel eens eerder meegemaakt, maar meestal communiceren ze het dan de avond van tevoren al en/of rijden er bussen.

Dit bij boxtel speelt sinds vanochtend en de verwachting is dat het tot een uur of half elf duurt.

Ik had het nog niet eerder gehoord, het speelt ook tussen Utrecht en Amsterdam en bij het metronetwerk in amsterdam heeft er last can

O ja, ik zie het. Vervelend :frowning:

3 likes

Er is iemand bezig met het plaatsen van onze nieuwe voordeur en ik moet zo hard kakken en plassen maar de wc zit meteen bij de voordeur :smiling_face_with_tear:. Dus zit nu de boel op te houden. Hoop dat ie snel klaar is.

De horror. Succes!

1 like

Ja heb ook performance issues op openbare toiletten haha

1 like

Hij: “Draag je wel eens een rok?”
Ik: “Draag JIJ wel eens een rok?”

Het is ochtend. Ik ben licht humeurig. Stel dan geen onzinnige vragen.

26 likes

Het viel me mee maar blij dat ie erin zit.
Hopelijk werkt het ook goed.

Edit. De spiraal

4 likes

:smirk:

Zonder de context klinkt dit best dubieus

3 likes

Maar jij komt toch uit the middle of nowhere? Dan is alles natuurlijk mooi

1 like

Haha inderdaad! Even een edit toevoegen.

2 likes

Dacht even dat dit over de voordeur ging, maar dat was @Popsicle

8 likes

Ik ben mijn trouwring kwijt. Daar kwam ik zaterdag achter toen ik op het punt stond om weg te gaan. Bij thuiskomst nachts eerst nog een uur gezocht, gister het hele huis overhoop gehaald en niet gevonden.

Ben nu beide ringen die ik van mijn man heb gekregen kwijt, gaat lekker.

Heb langer dan 3 uur in de rij gestaan @ Skiphol en ik heb het vliegtuig alleen maar gehaald omdat het toestel te laat aankwam ivm de vertraging van de vlucht ervoor.

Kracht en wijsheid voor iedereen. &Thoughts and prayers voor mijn koffer.

18 likes

Dit gevoel maakt mij soms nog gelukkig. Ik hoop dat je lekker slaapt.

2 likes

Heb je al in alle broekzakken gevoeld? Ik doe mn ring wel eens in mn broekzak met handcreme oid aanbrengen en vergeet t dan.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #61 (Deel 19).