Wat je even kwijt wil #61

Misschien ben ik sentimenteel door pms maar ik stuit net op deze website die knuffels maakt om op je huisdieren te lijken en ik zit serieus te janken van de reviews: Petsies Reviews & Testimonials | Petsies
(Waarschuwing: heel veel baasjes van overleden huisdieren die een knuffel laten maken naar het evenbeeld van hun overleden kat of hond)

10 likes

Ik heb last van mn pms dus ik stond bijna in de winkel te janken bij de chocola. Want er was niks waarvan ik dacht ja dat gaat mn zoete cravings stillen ( hartig had ik al wel mja) en toen vond ik mn oude vertrouwde schatjes.

Samenvatting

Fijn wel dat ze bij dr kassa niet oordeelde over al mn snacks. Maar die meiden waren te druk met een verhaal over dat de ene 18 is en dr vriend dr ten huwelijk wou vragen tijdens hun weekendj3 parijs…

22 likes

Omg dit ken ik niet, lijkt me echt lekker!

3 likes

Ze voorspelde daar in ieder geval de reactie op haar Eurovisie optreden mee.

2 likes

Dit at ik in griekenland als kind. En later kon ik t ook alleen maar in zuid europa vinden. Tegenwoordig word het hier gelukkig ook verkocht. Ze zijn wel 300 euro per stuk mja

4 likes

met coole speeltjes!

Wat voor speeltje heb je gekregen?

2 likes

Een pocket vibo , mini toy cleanser en een cockring

50 likes

De speeltjes zijn dan wel wat beter geworden.

:thinking: Volgens mij is hier best een markt voor!

12 likes

Omg ik was er toen ook een zat precies op hoogte van die grote vuurdingen. Was het om tien uur eindelijk wat afgekoeld, gingen die dingen weer aan :joy:

4 likes

Het nieuwe zustermerk voor Kinder: Erwachsene

18 likes

Echt zin in pizza.

3 likes

Ik ga al zeker 20 minuten stuk om een tiktok
En ik denk als ik m nog een keer kijk ik weer moet janken

https://vm.tiktok.com/ZMNArC9Ns/?k=1

Geprobeerd en het antwoord is ja hahahahaha

8 likes

Ik vind dit aandoenlijk hahaha

3 likes

Ik ben zo moe. Volgens mijn Fitbit heb ik ook niet geslapen in mijn paar slaapuren.
Ik ga alleen mijn tentamen les doen en weer naar huis.

4 likes

Ik heb een energydrink in m’n persoonlijke bonus, een van de omschrijvingen is ā€œbekend van tiktokā€ hahaha

Is dat Rockstar toevallig? Heel goor zoet. Echt nog 1000000x erger dan red bull :face_vomiting:

1 like

Nee het is Bang. Wat hebben die energiedrankjes stomme namen.

2 likes

Vandaag naar Rammstein :love_you_gesture: kan echt niet wachten.

19 likes

Ik heb onlangs een vast contract gekregen en ik moet zeggen dat het echt demotiverend werkt, ben toch al binnen dus hoef mezelf niet meer te bewijzen met hard werken. Hopelijk kan ik het na mn vakantie weer gewoon oppakken

11 likes