Wat je even kwijt wil #61

Mag dat zomaar? Hier in NL niet!

1 like

Hmm hier in nederland is het momenteel in de vrije sector maximaal 3,3%.

Deze plakte iemand voor mijn huis en kan het niet meer eens zijn.

19 likes

Ik had gisteren een recruiter gebeld, om af te zien van een baan (had nog geen contract getekend enz) en toen heeft hij vandaag een meeting ingepland, waarin ik moest gaan uitleggen waarom ik de baan niet meer wilde. Precies op het moment van mijn dagelijkse wandelingetje. Dus ik dacht ja okĂ©, bel mij maar tijdens de wandeling. Zit er ineens ook zijn leidinggevende bij en iedereen heeft een pak aan en ik loop in m’n pyjama buiten te wandelen en te hijgen. En toen heb in duizend keer moeten uitleggen dat ik niet voor ze wil werken. En m’n telefoon viel uit en ik viel steeds weg en toen moesten ze steeds weer inbellen en het was echt een grote chaos.

18 likes

Huh waarom moet je uitgebreid uitleggen waarom je een baan niet wil? Als je geen contract hebt ondertekend zitten beide partijen toch niet aan elkaar vast, dus dan is nee toch gewoon nee?

55 likes

Je bent ze toch geen antwoord schuldig? Ik vind dat je al veel hebt gedaan.

14 likes

Ja dat zou je denken hĂš :rofl: Ik ben ook nog steeds een beetje in de war door het hele gesprek. Ik dacht eerst nog dat hij gewoon wilde vragen wat de reden is, eventueel om te verbeteren of zo. Maar nu kwam het best dreigend over (vooral omdat ik niet wist dat er andere mensen bij zouden zijn) en soms spraken ze ook echt alsof ik nu een soort manische aanval had, waardoor ik de baan niet meer wilde hebben.

Maar ik heb gewoon besloten dat ik uit de branche wil waarin ik nu werk, omdat Ik echt ongelukkig ervan word. De enige reden waarom ik er steeds voor val, is het hoge salaris.

3 likes

Ik snap dat het je in de war maakt, het is ook een heel vreemde manier om te proberen om iemand wel te binden aan een bedrijf als diegene niet zo enthousiast is. Niet echt de eerste indruk waardoor je denkt leuke werkgever ofzo.

En gelukkig dat je daar vanaf hebt gezien, al voor dat gesprek. Dodged that bullet :sweat_smile:

3 likes

Deze parodie op the honest vocal coach, ik ga stuk. Ze vond m zelf ook leuk haha.

5 likes

Ik ben bij het Harry Styles concert en zag net 2 ouders met dichter en ze droegen alledrie merch hahah, heel cute.
En ze gaan hier mogen kuisen na vanavond want heel veel meisjes hebben boa’s aan er er liggen veren overal nu :rofl::rofl:

17 likes

Bah binnen 10 min zo’n mega milkshake van domino’s weggeslurpt, misselijk

Waarom doe ik mezelf dit terror eetpatroon steeds aan :sweat_smile:

2 likes

Ik moet morgen om 5 opstaan want ik ga op vakantie.
Ik moet ook nog starten met inpakken.
M’n Epilday werkt niet mee of ik ben te behaard. Heb net 1 onderbeen kunnen doen en nu is hij leeg en in m’n ritueel vind ik dat ik ook pas kan inpakken als alles onthaard is. Misschien moet ik onderhand ook eens gaan uitzoeken wat ik bij de hand moet hebben. Maar ik heb even pauze genomen want benen ontharen is zwaar.

Volgens mij gaat er iets mis :rofl:

8 likes

Ik krijg echt op geen enkele manier rust en het nekt me echt :smiling_face_with_tear: ellende.

3 likes

prachtige omschrijving

9 likes

Ik zit hardop te lachen want TikTok laat me filmpjes zien van een dude die met een gitaar door de mcdrive gaat en dan al zingend zijn bestelling doet maar de uiteenlopende reacties van het personeel zijn gewoon lachen :rofl:

5 likes

Ik hoop eigenlijk ook nooit dat level te bereiken haha

32 likes

Denk ook dat het een heel Amerikaans idee is van een ‘goed’ leven. Alles gericht op productiviteit en jezelf verbeteren (ten gunste van jezelf)

3 likes

Omg wat moppig

1 like

Ja, al heb ik het idee dat er ook weer een tendens gaande is dat je juist meer je rust momenten moet pakken om in jezelf moet keren(ala mediteren, coaching sessies, ijsbad en af en toe een ayuhasca sessie)

Alleen luisterde ik vandaag nog een podcast waarin de gast vertelde dat haar vader haar had gebracht en gaat halen want ze moest in de auto werken :+1::smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik ben ‘somebody somewhere’ aan het herkijken en zit nu (wederom) m’n ogen uit mijn hoofd te janken door dit stuk:

3 likes

Het is zo’n dag dat ik de hele dag in bed wil liggen. Helaas kan dat niet en zijn pyjama’s niet geschikt om te dragen naar werk.

1 like