Zo fijn dat ik na een horrorbuikgriep waarbij gewoon een adertje in mn oog is geknapt, nu weer een beetje fatsoenlijk rechtop aan de eettafel kan zitten en forum lezen 🥹
Dokter gooit het nu op schimmel idd.
Ik vind het toch bijzonder hoeveel mensen moeite hebben met de zelfscan kassa’s.
Nu weer iemand die heel fanatiek bezig was proberen zijn boodschappen te scannen op de weegschaal voor groente en fruit die voor de zelfscan kassa’s staat…
Heee niet zo over Tom Hanks praten. Als hij vindt dat wij als Duitsers praten, dan is dat gewoon zo!
Altijd nog beter dan ‘iek ben droevik’ van Madonna
oh god ja die was ik helemaal vergeten
dat is nog zo lang een running joke geweest in mn vriendengroep
Ons kantoor kon niet meer open; de batterij was leeg en zit aan de binnenkant. Al onze spullen lagen daar. Uiteindelijk is de technische dienst via het raam wat openstond naar binnen gekomen. Het duurde maar 3 uur
Ja balen . Eerstvolgende optie vrij is donderdag, ik laat maandag altijd voor de hele week komen.
Altijd als ik ga opruimen, kom ik spullen tegen en beland dan in een trip down memory lane. Nu ben ik dus de laptop aan het aanzetten om oude telefoons erop aan te sluiten en usb/geheugenkaartjes te bekijken
Aan de mensen op t station te zien is er vanavond takke herrie in de goffert.
Ja Rammstein
Rammstein
Succes met de overlast haha
Oh ik woon daar gelukkig niet in de buurt. Ik vraag me wel af hoe die mensen niet wegsmeltrn in hun zwarte kleding en skinny jeans.
Hahaha had je ze 2 weken geleden moeten zien, toen was Graspop festival (met 30+ graden).
M’n vriend is dr nu ook, die heeft zich wel de korte broek aangetrokken gelukkig
Ik hwb Rammstein gezien jn de Kuip met een hittegolf en dan hebben ze allemaal vuur bij de shows.
Ja het was heel warm.
Net eerste aflevering gekeken van nieuwe docu over het vrouwenvoetbal. Ben eigenlijk niet echt een voetbalfan, maar vind dit echt heel leuk om te kijken. Alle meisjes en vrouwen die erin zitten moeten zich altijd maar bewijzen tegenover jongens en mannen in die wereld. Vreselijk, maar die jonge meiden zijn gewoon echt zo cool en stoer en zijn gewoon lekker aan het zeuren op al die aanstellers van jongens. Vind het wel echt een aanrader
Ik vind het wel raar dat als je naar het Nederlandse vrouwenelftal kijkt, een wedstrijd lang zeg maar, dat het elke wedstrijd wel klungelig en onhandig is, zo amateuristisch.
Ik snap het niet want dat is met vrouwentennis/handbal/hockey/basketbal etc helemaal niet, maar bij het vrouwenvoetbal zijn er zo vaak hele gare passen, balverlies in de 16, schoten meters naast doel.
Idk hoop dat de nieuwe generatie het dan beter kan dan de huidige want er is wel echt veel meer niveau nodig.
Mja is niet raar aangezien er niet dezelfde kansen zijn voor meisjes en jongens in voetbal dus onmogelijk om topniveau te halen, zelfs voor de generatie die nu nog jong is. Moet je even deze docu kijken