Wat je even kwijt wil #61

Oh ja, dat is een bosje piemels!

10 likes

leuk! Vakantie goed begonnen! waar ga je naartoe?

1 like

Vind dit best een beetje lullig. Als iemand dat wil ventileren dan lekker laten ventileren toch. Al is het elke dag hetzelfde.

12 likes

Ik zeg ook niet dat het mag, ik had gewoon een deja vu

1 like

Misschien is het mijn interpretatie hoor. Ik zou het alleen aanvallend opgevat hebben. Nu na je uitleg overigens helemaal niet hoor haha

4 likes

ik ga vandaag verhuizen :sunglasses: op vier uur slaap weliswaar, maar goed. de laatste spannende dag voordat de saga ten einde is :partying_face:

75 likes

Ik werd wakker en ik klink als een Jordanese kettingroker. Ik ga vandaag iedereen sgat, moppie of wijffie noemen

6 likes

Studeerdag maar ook aannemers in huis :sweat_smile:
Zo fijn een kapotte wc. Thank God voor de verbouwing van vorig jaar en heb ik een wc boven.

1 like

Ik kom terug na 3 weken in de VS rond te hebben gereisd. Nu net geland, zo lekker naar huis!

2 likes

Nou inmiddels wel een positieve test dus dit probleem loste zichzelf op :thumbsup: quarantaine let’s go.

10 likes

Ik heb net zo hard gelachen om een boeren slogan iets. " Blauw wit rood , help nederland uit de hongersnood"
Haha overdrijven is ook een kunst.

20 likes

Ik werk in een winkel en de winkel tegenover ons is vanochtend overvallen. Sta de komende twee weken alleen vanwege vakantie en vind het ineens zo eng☹️

13 likes

Hahaha ja bij ons stond iets van ‘wordt de honger geboren’. Nou zolang weet ik het hoeveel voeding uit het buitenland komt zal dat nog wel meevallen :joy:

4 likes

Sterker nog, zonder boeren houden we meer eten over want het is niet alsof die koeien allemaal lucht eten

2 likes

Dankjewel! Jaa, wil het nu een keer een andere dag in gaan halen!

Nou als ze dalijk hun land ook al niet meer mogen bewateren dan zie ik de bui al hangen hoor!!!

5 likes

Nu al zin in. Love me some drama

3 likes

Ik vind al die boerendingen kut, maar vorige week zag ik op een hooibaal een sadface met de woorden ‘ik baal’. :+1:

82 likes

Ik hoor het al. Ik leef voortaan op snickers

3 likes

Je zou eens moeten checken of je officieel wel alleen mag staan. Anders sluiten als je je niet veilig voelt. Sterkte!

3 likes