Oh ja, dat is een bosje piemels!
leuk! Vakantie goed begonnen! waar ga je naartoe?
Vind dit best een beetje lullig. Als iemand dat wil ventileren dan lekker laten ventileren toch. Al is het elke dag hetzelfde.
Ik zeg ook niet dat het mag, ik had gewoon een deja vu
Misschien is het mijn interpretatie hoor. Ik zou het alleen aanvallend opgevat hebben. Nu na je uitleg overigens helemaal niet hoor haha
ik ga vandaag verhuizen op vier uur slaap weliswaar, maar goed. de laatste spannende dag voordat de saga ten einde is
Ik werd wakker en ik klink als een Jordanese kettingroker. Ik ga vandaag iedereen sgat, moppie of wijffie noemen
Studeerdag maar ook aannemers in huis
Zo fijn een kapotte wc. Thank God voor de verbouwing van vorig jaar en heb ik een wc boven.
Ik kom terug na 3 weken in de VS rond te hebben gereisd. Nu net geland, zo lekker naar huis!
Nou inmiddels wel een positieve test dus dit probleem loste zichzelf op quarantaine letâs go.
Ik heb net zo hard gelachen om een boeren slogan iets. " Blauw wit rood , help nederland uit de hongersnood"
Haha overdrijven is ook een kunst.
Ik werk in een winkel en de winkel tegenover ons is vanochtend overvallen. Sta de komende twee weken alleen vanwege vakantie en vind het ineens zo engâšď¸
Hahaha ja bij ons stond iets van âwordt de honger geborenâ. Nou zolang weet ik het hoeveel voeding uit het buitenland komt zal dat nog wel meevallen
Sterker nog, zonder boeren houden we meer eten over want het is niet alsof die koeien allemaal lucht eten
Dankjewel! Jaa, wil het nu een keer een andere dag in gaan halen!
Nou als ze dalijk hun land ook al niet meer mogen bewateren dan zie ik de bui al hangen hoor!!!
Nu al zin in. Love me some drama
Ik vind al die boerendingen kut, maar vorige week zag ik op een hooibaal een sadface met de woorden âik baalâ.
Ik hoor het al. Ik leef voortaan op snickers
Je zou eens moeten checken of je officieel wel alleen mag staan. Anders sluiten als je je niet veilig voelt. Sterkte!