Nog een dag werken tot ik een paar dagen vrij ben voor m’n operatie. Kan niet wachten maar waarom voelt de laatste dag altijd als nét te veel, zo geen zin om iets te doen en moet nog zoveel afronden. Wordt leuk dit
Oh ja top krijgt mijn zus natuurlijk corona en valt onze hele uitgestippelde planning om onze moeder die morgen met chemo begint te helpen in het water. En ik woon ver en ik ben vandaag en dit weekend aan het verhuizen. Gvrdmm. Ik overzie het echt niet meer.
Wat k*t!! Is er niet een vriend/bekende in de buurt van je moeder die jullie zou kunnen helpen? Succes en sterkte!
link naar de moomin pagina pls
@online_friend is weer weg zie ik?
Komt wel weer terug
Ze is nog wel actief op insta, dus hopelijk gaat het oke met haar
Ik mis nog het koud douchen
En crypto
Ik krijg zojuist een mailtje van zo’n wijkblaadje dat een paar x per jaar komt dat ik een prijs heb gewonnen met een puzzel. Daarvan heb ik indd nu een paar x de oplossing gemaild gezien dat 1min duurt, maar gezien dat laatste blaadje al in maart was heb ik geen idee meer wat de prijs was die je kon winnen Nieuwsgierig dus, al zal het wellicht niet veel voorstellen gezien het om wijkblad gaat, maar toch haha.
Ze vroegen wel ook of ik op de foto wilde bij het overhandigen van de prijs, dat wil ik niet, dus hopelijk krijg ik dan überhaupt m’n prijs alsnog
Spotten jullie ook overal auto’s met van die boerenzakdoeken?
Gisteren toevallig meerdere gezien.
Ik heb van die tabletjes voor hooikoorts van de dokter. Hoop echt dat het werkt. Want bijna 24/7 met tranende ogen lopen ben ik wel klaar mee. Wist niet dat er zoveel tranen uit mn ogen konden komen.
Wel laten weten wat de prijs is!
Zal ik doen!
Toevallig net 1!
Als je je afvraagt wat fusion is
Er staat bij Omroep Max een Marrokkaanse kok Huevos Rancheros met een spruit-salsa te maken.
Yup! En heel veel omgedraaide Nederlandse vlaggen (ik woon redelijk op platteland)
Ja er heeft wellicht ook wel bij gestaan wat je kon winnen, maar gezien het al 3,5mnd geleden is dat ik die oplossing gestuurd heb geen idee meer wat En m’n oud papier heb ik in de tussentijd al meermaals weg gegooid dus kan het ook niet nu alvast alsnog achterhalen haha.
Ik denk ook iets plaatselijks gezien het om een wijkblad gaat. Of iets als een VVV bon ofzo. Ik zal jullie iig op de hoogte brengen als ik het ontvangen heb!
Edit: Haha direct na het plaatsen van dit berichtje staat de buurman aan de deur met de vraag/mededeling dat ik een prijs heb gewonnen. Ik zeg; ja klopt heb ik een mailtje over ontvangen, maar hoe weet jij dat? Lag het nieuwe wijkblaadje al in de brievenbus en daar had ie het in zien staan. Wel gek dat ik dan vanochtend nog het verzoek kreeg of ik ervoor op de foto wilde, als de nieuwe editie nu al in dus bus ligt en ik daar al als winnaar in stond. En er staat; naam, gefeliciteerd met je cadeaubon! Dus de prijs is ook meteen duidelijk haha. Al snap ik ook niet waarom je voor de overhandiging van een cadeaubon een fotomoment wil creëren (oke behalve als het zo’n cheque is van een ton/miljoen ofzo net als bij de postcodeloterij )