Hoezo zou je niet alleen mogen staan in een winkel? Dan kun alle kleine winkels wel sluiten
Wij mogen dat ook niet ivm veiligheid, maar ik werk wel voor een grote keten. In kleine winkels kan dat gewoon vaak niet anders
Ja maar ik ging er niet vanuit dat ze in haar eentje in de H&M staat
Nou met het personeelstekort tegenwoordig weet je het niet meer
Voor de service bij de Zara zou het in ieder geval niks uitmaken
Ik sta in een babywinkel beginnend met de P. Dus geen hele kleine winkel ofzo. Maar ook geen warenhuis.
Oh ja, dan zou ik banger voor baby’s zijn dan overvallers eigenlijk Komt vast goed joh. Zou wel heel dom zijn om aan de overkant verder te gaan.
Gisteren was ik met een vriendin eten en die zegt de hele tijd ‘ja, uhm, hmmm’ tussen twee happen en knaagt als een konijn op eten en op een gegeven moment wilde ik haar slaan van irritatie en woede. Echt erg dat het mij zo intens tot woede drijft.
Zoals hierboven aangegeven staat. Daarnaast zijn er ook regels bij winkels dat personen mogelijk niet alleen mogen. Bijvoorbeeld alleen staan ivm kluis e.d.
Dus vanuit bedrijfsregels zou het kunnen.
Ik kan zooo slecht tegen slaaptekort. Ben van San Francisco naar Amsterdam gevlogen (we vlogen om 14.30 SF tijd dus dat was om 23.30 NL tijd) en ondanks dat de vlucht lang genoeg duurde heb ik maar een kwartiertje ofzo kunnen slapen. Nu is 't hier 3 uur maar voor mijn gevoel dus 6 uur 's ochtends en ik wil zo graag slapen maar mag nog niet. Ben zo slecht te genieten nu en heb zelfs al zitten huilen hahahahahaha maar mag niet aan de slaap toegeven want moet donderdag alweer werken dus moet zo snel mogelijk weer in 't goede ritme zitten
Oh ik ga ook zo slecht op weinig slaap… Ik moet dan echt om alles huilen . Als ik het echt niet vol hou dan doe ik op dat soort dagen alsnog een kort dutje van max een uur. Ik heb niet het idee dat je jetlag zoveel erger wordt als je een middagdutje doet om de dag door te komen, zolang je je vanavond/morgenochtend maar aan je je normale ritme houdt.
Heb ik november de zelfde situatie gehad (maar toen 7 uur tijdverschil ipv 9 uur) en toen is m’n dutje zooo slecht bevallen, werd er echt beroerd van. Dus ik probeer tot 7 uur ofzo vol te houden en dan mag ik van mezelf naar bed.
Gisteren van 7 tot 12 op het terras gezeten ofzo. Was heerlijk, ook nog een tijdje zitten kletsen met de eigenaar van de zaak (die ik een beetje ken en mijn gezelschap heel goed) over van alles en nog wat, waaronder zijn bedrijfskosten. En toen ook onverwacht een loge. Enige minpunt is dat ik nu een beetje gaar ben.
10 kilo.
Same
Vooral dat ‘even’. Ik wil het even kwijt, niet dat het een jaar duurt.
Oh wat vervelend, dan snap ik wel dat je opblijft! Hopelijk slaap je vannacht lekker door… Succes met wakker blijven
Ik kijk naar Masterchef en ze hebben het over fresh pipi en pipi juice. 🫢😆
Ik kom net aanlopen richting mijn studio en de pakketbezorger herkent me al van grote afstand. Dit voelt als een teken om even niets meer te bestellen
Perenijsjes van Jumbo/AH huismerk: €1.29
Perenijsjes van de Lidl: €1.50
Perenijsjes van Ola: €3.77
Allemaal 50 gram per ijsje en 12 in een doos en zit bijna hetzelfde in (sowieso evenveel perenpuree enz). Tering ik koop nooit meer Ola. Ging net bij de Lidl ijsjes halen vandaar deze conclusie.