Duo š„¹
zag net op straat een grofvuil/recyclingcontainer staan met wat houten meubels erin, dus ik kijken of er iets leuks bij zat, maar rook vooral rottende vis
had iemand er ook daadwerkelijk vis in gegooid
gemanifesteerd in je slaap!! (of wilde je hem niet perse spreken?)
Ik vind google translate echt de uitvinding van de eeuw. Heb t vaak kunnen gebruiken om met iemand te kletsen die geen engels kan. Net ook met een jongen uit oekraine op t station.
Het is een beetje gek om te typen en dan je vertaalde bericht te laten zien maar t werkt wel haha.
Je kunt volgens mij ook inspreken! Dan kan de ander ook āterugā iets inspreken
Jaa klopt alleen mijn telefoon verstaat mij nooit dus dat zou een heel ongemakkelijk iets worden.
Postte je gister niet exact hetzelfde? Of min de sportles dan?
Dit klopt zoals je het nu uitlegt. Jij hebt in feite nooit iets met het leenstelsel te maken gehad en krijgt daarom ook geen keuze. Waarmee ik bedoel te zeggen; je hebt de volle basisbeursperiode (vier jaar basisbeurs óf duur bij langere opleiding) gehad. De keuze is verbonden aan of je onder het leenstelsel gestudeerd hebt (dus bachelor volledig geleend óf bij master in leenstelsel beland na 2015). Als je tijdens het studeren steeds mensen hebt gesproken vanuit Duo die wél aangaven dat je een keuze zou krijgen zou ik kijken of je op basis daarvan nog iets kunt bereiken (klacht/bezwaar/etc)
Heeft hij een handleiding hoe hij dit heeft aangepakt? Gooi tips op mij.
(Heb het idee dat mannen nog steeds sneller een Ja krijgen dan vrouwen btw)
Ja dit schijnt ook zo te zijn.
Vrouwen worden gemiddeld genomen vaker beoordeeld op wat ze hebben gepresteerd (het verleden) terwijl mannen worden beoordeeld op hun potentieel (de toekomst).
Bron: Waarom vrouwen minder verdienen van Sophie van Gool
Mijn vriend en ik hebben voor 1 dag een vijfsterrenhotel geboekt met een jacuzzi in de kamer. Ik kan echt niet wachten gewoon. Het was wel veel geld maar fuck it we hebben dit gewoon verdiend Het is ook niet alsof we ergens heen zijn geweest en ik heb tot nu toe echt een gruweljaar dus fuck it
Heerlijk! Lekker van genieten
Ik voel me niet helemaal lekker met coronagerelateerde klachten maar wel een negatieve zelftest. Ben eigenlijk te ziek om naar kantoor te gaan maar zou als ik thuis blijf best wat kunnen werken. Als ik me ziekmeld krijg ik die eerste 2 dagen niet uitbetaald dus ik overweeg nu op werk te zeggen dat de test wel positief is maar ik gewoon thuis aan de slag kan zodat ik gewoon betaald krijg. Moeten ze maar niet zulke stomme regels hebben hoor.
Je hebt het verdiend, hopelijk kun je ervan genieten
Haha āuit de mand halenā ook echt, het idee wat ik als honden leek bij uitlaten heb is dat je een keer roept āgaan we naar buiten?ā en dat hij dan hobbelend tippytaps staat te doen bij de deur met zān riem in zān bek en niet kan wachten om te gaan. Maar ik zal door het internet wel een vertekend beeld van honden hebben
Ik heb een van mān favoriete gedichtjes weer gevonden. Kon die echt jaren niet vinden via Google.
Later als ik oud zal zijn
Wil ik een hoedje met een veer
En naast mij als het even kan
Een aantrekkelijke heer
Dan lopen wij op zondagmiddag
Te paraderen door de stad, Oh ik wou
ik wou, dat ik dat hoedje alvast had.
Dit wordt nu ook voorgelezen op ons geregistreerd partnerschap
Wat naar zeg. Mijn vriend had ook zoiets (januari dit jaar, staat in het āAflossen studieschuldā topic oid) en onze ervaring is wel dat iedereen bij DUO iets anders zegt. Ze snappen er zelf ook geen zak van. Al klinkt wat @Shaaar zegt ook wel logisch.
Had mijn verjaardag wel wat leuker verwacht dan de hele dag op bed met helse pijnen. Ben echt wel wat gewend met een pijnstoornis maar dit is next level. Beter is het geen voorbode voor de rest van het jaar.
Straks als je je weer beter voelt die 2 wachtdagen gebruiken voor jezelf.
Euh om Nog beter aan te sterken.
Gatsie, dat klinkt heel naar Toch gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je de dag gauw nog een keertje kunt inhalen wanneer je wat minder pijn hebt