Wat je even kwijt wil #61

Alle 3 goor.

21 likes

Z’n deceptie als iemand vraagt wil je een ijsje en dit dan de enige optie is.

2 likes

Net een flinke kramp in mijn schouderblad gehad. Ik wist geeneens dat dat kon :cry:

1 like

Mijn vriend had een verrassing :

Een ijsblokjes machine!!!111

9 likes

Tja, het is geen LV tas maar op zich wel chill deze week met die warmte.

5 likes

Ja dat wel, maar we hebben ook een vriezer dus ik vind het een beetje overbodig en dat kun je van een tas natuurlijk nooit zeggen

7 likes

Ik heb truffelmayo gegeten en nu boer ik steeds die smaak weer op gadverdamme

1 like

Nate in Gossip Girl?

3 likes

Stifler’s mom!

10 likes

Och ik had hetzelfde, vooral ook iedereen die hem de schuld gaf en die moeder zo snel vergaf

2 likes

Mijn buren waren vandaag hun ā€œtuinā€ (keramische tegels en kunstgras) aan het stofzuigen.

17 likes

Ahh hoe is Rob Geus in het echt?

7 likes

Is toch handig :joy::sob:

6 likes

Haha dat doen mijn buren ook ja

2 likes

Zo zag ik vandaag ook iemand z’n grindtuin besproeien. Wordt heet zeker.

1 like

Naaah ik hoor soms geluiden in mijn huis dat ik echt denk van ā€˜wat in de conjuring is hier aan de hand’ maar ik doe gewoon alsof het bij de buren is en negeer het :joy:

Het zullen vast de huisgeluiden zijn hoor. Maar soms is het wel gek. Keek laatst ook op de camera toen ik niet thuis was en toen hoorde ik zo’n hard geluid! Zag mijn hond er ook overstuur van raken maar toen ik thuis kwam zag ik dat er niets gevallen was oid. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik las laatst een artikel over een lerares die zes maanden celstraf kreeg nadat ze van zijn 13e tot zijn 16e seks had gehad met een leerling. Maakte vervolgens de fout om de reacties te lezen. Er was een vader die letterlijk zei: if this was my son I would say go get her! If it was my daugther I would go get the teacher. Er kwam best wat commentaar maar hij bleef volhouden dat zijn redenatie volkomen normaal was en dat elke man zoiets zou willen.

Ah ja ik herken dit… Inmiddels wonen ze alweer 5 of 6 jaar ergens anders maar mis mijn huis waarin ik ben opgegroeid nog steeds. Als ik een ongevraagde tip mag geven: film het huis! Dan heb je een aandenken. En dan wel op tijd, dat er niet al 100 ingepakte dozen staan haha.

11 likes

Ik kreeg net de vraag of ik morgen pasta salade wil maken. Ik wil dat met alle liefde doen, maar ik heb Corona. Dus ik heb gewaarschuwd dat ik de eventuele risico’s niet mijn schuld is.

Risico is geaccepteerd :woman_shrugging:t2:

12 likes