Alle 3 goor.
Zān deceptie als iemand vraagt wil je een ijsje en dit dan de enige optie is.
Net een flinke kramp in mijn schouderblad gehad. Ik wist geeneens dat dat kon
Mijn vriend had een verrassing :
Een ijsblokjes machine!!!111
Tja, het is geen LV tas maar op zich wel chill deze week met die warmte.
Ja dat wel, maar we hebben ook een vriezer dus ik vind het een beetje overbodig en dat kun je van een tas natuurlijk nooit zeggen
Ik heb truffelmayo gegeten en nu boer ik steeds die smaak weer op gadverdamme
Nate in Gossip Girl?
Stiflerās mom!
Och ik had hetzelfde, vooral ook iedereen die hem de schuld gaf en die moeder zo snel vergaf
Mijn buren waren vandaag hun ātuinā (keramische tegels en kunstgras) aan het stofzuigen.
Ahh hoe is Rob Geus in het echt?
Is toch handig
Haha dat doen mijn buren ook ja
Zo zag ik vandaag ook iemand zān grindtuin besproeien. Wordt heet zeker.
Naaah ik hoor soms geluiden in mijn huis dat ik echt denk van āwat in de conjuring is hier aan de handā maar ik doe gewoon alsof het bij de buren is en negeer het
Het zullen vast de huisgeluiden zijn hoor. Maar soms is het wel gek. Keek laatst ook op de camera toen ik niet thuis was en toen hoorde ik zoān hard geluid! Zag mijn hond er ook overstuur van raken maar toen ik thuis kwam zag ik dat er niets gevallen was oid.
Ik las laatst een artikel over een lerares die zes maanden celstraf kreeg nadat ze van zijn 13e tot zijn 16e seks had gehad met een leerling. Maakte vervolgens de fout om de reacties te lezen. Er was een vader die letterlijk zei: if this was my son I would say go get her! If it was my daugther I would go get the teacher. Er kwam best wat commentaar maar hij bleef volhouden dat zijn redenatie volkomen normaal was en dat elke man zoiets zou willen.
Ah ja ik herken dit⦠Inmiddels wonen ze alweer 5 of 6 jaar ergens anders maar mis mijn huis waarin ik ben opgegroeid nog steeds. Als ik een ongevraagde tip mag geven: film het huis! Dan heb je een aandenken. En dan wel op tijd, dat er niet al 100 ingepakte dozen staan haha.
Ik kreeg net de vraag of ik morgen pasta salade wil maken. Ik wil dat met alle liefde doen, maar ik heb Corona. Dus ik heb gewaarschuwd dat ik de eventuele risicoās niet mijn schuld is.
Risico is geaccepteerd