Wacht maar tot je ze na het amandelknippen krijgt en ze je gegijzeld houden tot je een perenijsje ophebt en je vervolgens het ijsje meteen weer uitkotst
het is gelukt en ik lig al de hele dag voor pampus in een huis vol dozen en zakken. heb nog geen kopje uitgepakt, gewoon nul energie. ik ga een dutje doen joe ik woon hier toch nog tien jaar dus het komt allemaal wel.
Het risico dat je corona krijgt door eten is toch heel laag, zo lang je niet in de pasta salade niest lijkt me dat niet echt een risico.
@Vaiana ik heb precies hetzelfde trauma met die ijsjes
Ik hoop echt dat het over 2 weken nog een keer 30 graden is in Nederland, zodat ik lekker buiten kan zwemmen. Ik heb bijna vakantie, maar deze week kan ik geen vrij nemen
Ja joh dat heeft toch geen haast. Als je iets nodig hebt komt het vanzelf wel uit de doos. Zal alleen soms ff zoeken zijn in welke doos het precies zit haha
Vandaag lekker rustig aan en iets makkelijks eten (of bestellen). Morgen weer een dag
Ik wou dat net doen. Ik heb nog steeds de droom om superspreader te worden.
Maar ik ben bijna van mijn Corona af. En als de verzoekende nog niet door mij besmet zijn, dan gaat het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren
Gdvrdmm de fiets van mijn man is gejat
Ik heb ontdekt dat mān broertje (begin 20) stiekem van die caffeine shampoo gebruikt, ik denk vanwege de kaal wordende plek bovenop zn hoofd en dat vind ik eigenlijk wel heel zielig. Dat hij daar uberhaupt mee zit, en dat hij dit verbergt.
Ik ben zo obsessed met bad bunny, die vent is zo tering heet Ik word er gek van hahaha ik ga helemaal terug naar mn Fall Out Boy - Pete Wentz obsessie level. Ben hier veel te oud voor hahahaa
Als je maar niet denkt dat je een kans maakt bij mijn man.
Voordeel van iemand die beneden aan het werk is. Ik heb vandaag drie boeken uitgelezen. (2 half gelezen wel al)
Mijn hele tijdlijn op insta is in Kroatiƫ of Mexico, heb ik een hype gemist.
(Of was ik er vroeg bij want vroegahhhh gingen wij naar Kroatiƫ)
@krazant Jawel, lekker delen die gozer
Ja ik ben dat patroontje kwijt die ik toen naar je gestuurd had
OMG ik heb net mijn eerste huiswerkopdracht ingeleverd
Blijkbaar hebben bioscopen in de USA geen ondertiteling. Wat vervelend. (Zie ik net op tiktok, ben er niet ofzo)
Nederlandse films hebben toch ook geen ondertiteling hier
Jeeeeemig wat een koppijn weer door de hitte! Zo jammer want ik geniet ook van de temperatuur.
Zou t niet weten, ga daar nooit heen. Maar dat zou ik ook heel vervelend vinden want wil gewoon lezen wat er wordt gezegd + accessibility is dan ook 0 voor slechthorenden/dove mensen.
Kreeg jij pas huiswerk in groep 7?