En je kunt niet aan het koppel vragen om voor jou een vega optie te voorzien? Ik kreeg bij alle trouwfeesten met zittend diner vaak de keuze tussen vis of vlees met de boodschap dat alle andere dieetrestricties ook doorgegeven mogen worden.
Wel een gemiste kans dat je geen biggetjes hebt gegeten!
Ja dat mag, maar alsnog gek dat je daar specifiek om moet vragen.
De pizza die ik besteld had was niet lekker, echt een domper op de avond weinig teleurstellender dan tegenvallend eten
Heb door de warmte niet echt trek, net een poging gedaan met mijn pastasalade, ik heb denk ik nu 1/3 heb opgegeten, denk dat ik de rest maar weer in de koelkast zet.
Ik had eigenlijk zo dansles buiten maar ben ineens zo niet lekker dus lig nu plat op de bank
Ik heb mn vriend beschoten met een nep pistool en dat is echt ons nieuwe ding. Alleen heeft hij het pistool verstopt.
Ik heb net een nieuwe gekocht die 4 keer tegelijk schiet
Heeft Videoland jullie nog steeds niet benaderd voor een reallife soap? Sund.
Ik zag vanochtend een haas oversteken op een industrieterrein. Dat beest ging rechtstreeks naar het afvalbrengstation. Het speelt nu non stop in mijn hoofd af. Zoveel vragen:
Kunnen hazen makkelijk bij het groenafval daar?
Zijn daar meerdere hazen in de buurt?
Scheiden dieren afval in de natuur?
Kortom mijn hersenen nemen een loopje met me
Ik heb echt een nieuw hoofdkussen nodig want heb nekklachten de laatste tijd, maar vind dat zo lastig. Ik houd van stevig maar ook weer niet zoān baksteen
Het was heel schattig totdat ik de comments las. Blijkbaar gebruiken de apen die man om sneller van hun vlooien af te komen
Ik ben op zoek naar een nieuwe woning en bij zoān sociale huurwoningsite stond ik heel hoog. Kom ik erachter dat ik ingeschreven sta op mān oude adres⦠dit is zoooo kut. Dat controleren ze zeker heel streng?
Kan je het niet gewoon aanpassen in je profiel? Volgensmij is je huidige woonplek niet echt van waarde ofso.
Ja, maar wellicht kun je met een uittreksel van de gemeente wel aangeven dat je al lang op je huidige adres woont en je zo niet al je inschrijfjaren kwijt bent.
Ja, volgens mij wel want zodra je verhuist begin je weer opnieuw als het ware. En ik woon hier dus vrij kortš
Je begint toch alleen opnieuw als je naar een sociale huurwoning bent verhuisd?
Als het goed is vervallen je jaren alleen als je ze ook echt gebruikt hebt voor een ander huis.
ik heb net zo“n beetje fittie gekregen met een vrouw in mijn straat omdat ik een foto maakte van een huis dat waarschijnlijk leeg staat. Er stond een leus op het raam geschreven die mij opviel. Komt ze meteen haar huis uitgestormd en snauwt “heb je daar bedoelingen mee“ Dus heb ik terug gesnauwd gewoon een fotootje maken, ik woon hier!
Een ander huis qua sociale huurwoning bedoel je?
Ja dat bedoel ik sorry. Als je bv naar een koophuis of kamer verhuist vervallen je jaren niet. Ik heb net een verhuizing achter de rug en werd automatisch uitgeschreven bij de site voor sociale huurwoningen.