Wow ik lees net dat het verboden WORD om een luiaard of stokstaartje als huisdier te houden?? Dus dat mag nu wel gewoon?
Waarom heb ik een chihuahua en geen luiaard
Wow ik lees net dat het verboden WORD om een luiaard of stokstaartje als huisdier te houden?? Dus dat mag nu wel gewoon?
Waarom heb ik een chihuahua en geen luiaard
Is dit wat Amerikanen voor ogen hadden toen ze de meltingpot verzonnen?
Servals zijn mooier. Die print.
Nou heel eerlijk T. Heeft wel iets weg van een stokstaartje. Kijk maar uit voor de freek vonk politie.
Ik mis nog ‘breathwork’
#feshun
Het is uiteindelijk goedgekomen. Ze is zelf naar de afspraken geweest en mijn zus heeft ingebeld. Morgen kan ik er gelukkig wel zelf heen
Sims 4 townies core
De tweede is een demon uit mijn nachtmerries.
Sterkte! En het is ok om hulp aan je omgeving te vragen he?
Ik vond die van vandaag met Kim K en Nicole Kidman ook geen gillend succes
https://www.instagram.com/reel/Cfq_9hEOocZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dat heb ik nog niet ergens gespot, zal er eens opletten. Ik heb wel al een stuk of vijf/zes boerenzakdoeken gespot.
Wauw iedereen was zo invested in dat kamperen en nu is het helemaal niet doorgegaan.
Wel fijn dat hij weer beter en thuis is!
Vertel ons even wat meer! Wat is het resultaat? Ik kan me namelijk geen beeld vormen bij wat er allemaal fout kan gaan bij hoofdhaar millimeteren.
nee maar wel overal vlaggen verkeerd om
Naomi is wel echt een icon en duidelijk ook een model, itt de rest (ok, Bella Hadid doet wel echt haar best)
Ik heb mezelf ingesmeerd met iets waarvan ik denk dat het een lichte tanning lotion is. Ik heb y grkocht voor de geur…
Dus misschien ben ik morgen oranje. Wel vlekkerig want te lui om t goed te doen.
Ik ben mijn huissleutels kwijt geraakt en nu is het echt echt op, ik ben alleen nog maar aan het huilen ik kan echt niet meer
Ahh lieverd wat een ellende allemaal bij elkaar Ben je wel binnen nu?
Oh nee, het zit echt allemaal tegen he
Knuffel, hopelijk ben je binnen nu en kun je even een beetje rustig worden