Sims 4 townies core
De tweede is een demon uit mijn nachtmerries.
Sterkte! En het is ok om hulp aan je omgeving te vragen he?
Ik vond die van vandaag met Kim K en Nicole Kidman ook geen gillend succes
https://www.instagram.com/reel/Cfq_9hEOocZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dat heb ik nog niet ergens gespot, zal er eens opletten. Ik heb wel al een stuk of vijf/zes boerenzakdoeken gespot.
Wauw iedereen was zo invested in dat kamperen en nu is het helemaal niet doorgegaan.
Wel fijn dat hij weer beter en thuis is!
Vertel ons even wat meer! Wat is het resultaat? Ik kan me namelijk geen beeld vormen bij wat er allemaal fout kan gaan bij hoofdhaar millimeteren.
nee maar wel overal vlaggen verkeerd om ![]()
Naomi is wel echt een icon ![]()
en duidelijk ook een model, itt de rest (ok, Bella Hadid doet wel echt haar best)
Ik heb mezelf ingesmeerd met iets waarvan ik denk dat het een lichte tanning lotion is. Ik heb y grkocht voor de geur…
Dus misschien ben ik morgen oranje. Wel vlekkerig want te lui om t goed te doen.
Ik ben mijn huissleutels kwijt geraakt en nu is het echt echt op, ik ben alleen nog maar aan het huilen ik kan echt niet meer
Ahh lieverd wat een ellende allemaal bij elkaar
Ben je wel binnen nu?
Oh nee, het zit echt allemaal tegen he ![]()
![]()
Knuffel, hopelijk ben je binnen nu en kun je even een beetje rustig worden ![]()
De receptie heeft vast wel iets voor je.
Twee onderbroeken over elkaar! Dan kan de eerste het een beetje opvangen. Desnoods duw je er ook nog wat wc papier tussen
Tankstation in de buurt?
Ook geen ziekenhuis met nachtapotheek? Echt rot.
Ik zit al vanaf 18:30 op de spoedeisende en ik kan niet meer
stuur me naar huis of geef me een bed en kijk morgen maar weer naar me om.
Pff wat heftig zeg! Kan je dit niet ergens aangeven, bij een balie ofzo?
Ze konden er helaas niets aan doen, was ook een opname stop. Lig nu eindelijk op een kamer en mag helaas niet naar huis ![]()