1 van de makers van southpark heeft meerdere malen zn dochter ingezet om de stem van Ike in te spreken.
Wat een aanstelleritis
1 van de makers van southpark heeft meerdere malen zn dochter ingezet om de stem van Ike in te spreken.
Wat een aanstelleritis
Dit is echt schattig.
Ik had vanavond een babyshower en het was for once gewoon niet kut. We hebben pizza gegeten, geroddeld over iedereen en zijn moeder en rompertjes versierd met textielstiften. Dat laatste klinkt wel typisch kut, maar was best leuk door de hilarische designs.
Er gaan hier echt alarmen af joh, ik denk de hele stad staat in lichterlaaie. Maar het is gewoon de kermis (hoookeeeeee let’s go)
Ik wil hardlopen weer oppakken maar nu is het elke x zo bloedverziekend heet, dan ga ik echt niet. En natuurlijk als de temperatuur te doen is heb ik geen zin
Ik ben zo niet gemaakt voor vroeg opstaan. Puur omdat ik weet dat de wekker om 6:45 gaat lig ik nu nog wakker
Meh zou kunnen uitslapen vandaag maar nu word ik wakker gehouden door de op hol geslagen PlayStation van mijn vriend die om de zoveel seconden piept
Kon de stekker er niet uit?
Ah ik kreeg net een 2 uurs vervoersbewijsje (HTM) van een vrouw die ging overstappen naar een andere busdienst.
Gratis ritje naar de dokter whoohoo
@vogeltje @Memento_mori @Jetlag check dat eerst maar even bij welke verhuizingen je inschrijfjaren vervallen bij jouw woningbouwstichting, ik ben een paar jaar geleden toch echt 6 inschrijfjaren kwijtgeraakt omdat ik verhuisde naar een particuliere huurwoning, dus er zijn echt steden waarbij het wel zo werkt helaas.
Dat is zuur zeg!
Ja in mij stad was dat ook, als je een zelfstandige woning (dus eigen voordeur dacht ik) huurde verviel je inschrijftijd. Behalve bij anti kraak via de woningbouw
ik heb zo heerlijk geslapen desondanks de hitte en nu heb ik helemaal geen zin om te werken
Migado het is nog ochtend en er is al weer drama op mn werk haha.
En ik dacht dat het een rustige vrijdag zou worden.
Heerlijk toch?
Omg ik ga zo een uur naar mijn werk fietsen. Denk dat ik halverwege in een plasje water, net als die president/senator/whatever in X-Men, verander.
Spill the juice
Kun je niet nog naar iets leuks gaan daarna?
Afgelopen nacht 3 steekincidenten op verschillende plaatsen in mijn stad. Echtt wtf.
Ik heb mijn moeder opgehaald uit het revalidatiecentrum. Ze ging op de brancard vanuit huis naar het ziekenhuis want ze kon geen stap zetten en nu liep ze met stok kwiek en wel 7 weken later de trap op naar het huis.
En nu zit ze hier helemaal content op het terras in de schaduw haar 2e stuk vlaai naar binnen te werken en de krant te lezen.
Ik ben net een kwartier bezig geweest om mezelf in mijn sport legging te hijsen en nu ben ik heel veel water, limonade en sportdrank aan het drinken omdat het mij een strak plan leek om straks om een uur te gaan trainen. Waarom werkt mijn brein zo dat ik van alles plan en doe op het heetste moment van de dag