Vanavond weer naar huis na 2 weken vakantie
Totaal ongevraagd advies dit maar ik vind het eind van de middag altijd nog veel heter dan om 12 uur, het warmt echt nog wel een paar graden op de komende uren. Dus als je per se wil sporten zou ik nu gaan en niet om 3 uur ofzo, maar beter ga je gewoon helemaal niet. Is toch geen doen met dit weer.
Je hebt gelijk het wordt waarschijnlijk alleen nog maar heter maar niet sporten is geen optie. Ik heb afgesproken met mijn personal trainer dus die wil ik niet op het laatste moment afzeggen.
Ik heb de deur van mijn behandelkamer openstaan en ik hoorde cliĂ«nten in de wachtruimte: âOooh heb je August, die is zĂł lief en zacht, ik vind het altijd zo fijn om haar te zien voor een sessieâ.
zo lief omg
Jaa weinig juice. Iemand raakte helemaal overstuur om niks.
Hebben trouwens een nieuw zonnescherm besteld.
Ik zie de soy.pepe handtekening tegemoet in ons doek
Ik zweet helemaal weg op mijn thuiswerkplek en het werk blĂjft maar binnenstromen. Heb er helemaal de pest in. Wilde het een beetje rustig aan doen.
Als er een grove fout in zit dan is dat mijn handtekening.
Oh er is wel juice de vriendin van de leidinggevende moet op een andere afdeling werken omdat iedereen had geklaagd over dat ze niks doet en teveel met hem lult
Ah wat lief! En blijkbaar ook echt een verdiend compliment .
Mijn moeder heeft gisteren een filmpje gemaakt waar ze bellen blaast en mijn kind staat naast haar heel hard te lachen. Nu krijg ik al de hele dag appjes van haar om te vertellen dat persoon x het filmpje ook heel leuk vond. De meeste mensen zijn wel familie en die willen altijd naar fotoâs of fimpjes kijken. Maar toch. Medelijden met iedereen die ze de komende dagen tegenkomt want iedereen moet kijken. Zelfs de kapper moest er al aan geloven .
Ik ben echt lekker bezig met sporten en vind het jammer dat ik na volgende week weer aan het werk moet. Vind werk maar afleidend en ik wil me richten op sporten. Helaas werkt het volwassen leven niet zo. Nooit gedacht dat ik sporten zo leuk zou vinden, maar ben echt een beetje verliefd geworden op deze sport.
wat voor sport doe je? Fijn dat je zo in de flow zit!
Sinds begin dit jaar doe ik aan kickboksen! Echt heel leuk.
Hier voor vond ik sport echt niks, dus het verbaast mijzelf nog wel eens dat ik dit zo ontzettend leuk vind. En het is ook nog eens vrij intensief.
Ik moest mijn hondje nog uitlaten dus dat zat er niet in helaas, haha.
Mijn kind zit bij de buurvouw in het zwembad, en ik lig lekker op mijn bedje wat te scrollen op mijn telefoon en een boek te lezen. Goede eerste vakantie dag
Allemaal muggen?
Nee een vlieg met een mes.
Godver door jou las ik steek insecten ipv steek incidenten
Ben door de verhuizing mn korte broekjes kwijt voor onder een jurk ivm schurende dijen.
Nu een sportbroekje eronder maar de split is wat hoger dan gedacht dus adidas strepen zijn te zien.
Heel charmant onder een lange zwarte jurk.
En heb ook lompe gympen eronder omdat al mn zomerschoenen ook ergens in dozen zitten.
Straks maar nieuwe kopen of in de opslag zoeken.
Een vriendin van me heeft hier ook altijd last van en zij zei laatst dat ze iets had gekocht dat heel goed hielp, volgens mij heette het iets van megababe? Iets met babe. Het is een stick die je dan op je benen smeert zeg maar en dat schijnt dan heel goed te helpen
Doe ik ook en ik ben nu geblesseerd en dat vind ik ook helemaal kut