Wat je even kwijt wil #61

Diverse forumleden zijn fan van de broekjes van de action. Misschien daar eens kijken.

1 like

Ah klote! Heb je een heftige blessure? En kun/mag je helemaal niks of kun je wel nog bokszaktrainingen doen? Hopelijk mag je snel weer!

1 like

Ik doe eigenlijk alleen zaktrainen haha
En heb mezelf geblesseerd verklaard, want heb al een tijdje last van mn knokkels aan 1 hand. Afgelopen week was ik 2 dagen achter elkaar en de 2e dag kon ik niks met die hand omdat zowel stoten als hoeken pijn deed. Dus heb nu besloten maar ff niet te gaan tot na mijn vakantie.
Maar ik zat er net lekker in, ook ondanks t warme weer

2 likes

Hmmm. Heb je wel goede bandage en voldoende bescherming in je handschoenen? Of buiten sport je blessure opgelopen?

Anyway, goed dat je even een break neemt!

1 like

Ongevraagde tip maar mocht je bij een decathlon in de buurt wonen, hun antischuurcreme werkt ook top tegen het schuren van je bovenbenen.

6 likes

Dejavu haha precies dit gesprek werd in het topic van dames met een maatje meer gevoerd haha

2 likes

Ja heb wel bandage, al jaren dezelfde. Maar kan ook niet helemaal plaatsen waar dit gebeurd is, want ik weet niet precies wanneer het nou echt begon.
Nouja ik hoop gewoon dat het na mijn vakantie beter is.

4 likes

Had van die dubbele waterijsjes gekocht want zin in, maar ze zijn veel kleiner dan vroeger? Of waren ze altijd al zo klein? :sob:

Heb nu wel een excuus om gewoon 2 (4?) in een keer op te eten.

15 likes

Ik heb deze vorige zomer nog gekocht en toen waren ze een stuk groter.

2 likes

Ze zijn idd kleiner geworden geloof ik!

Hier nog een leuk verhaaltje over de uitvinder van de dubbellikker

7 likes

image

Misschien heeft @50193905 wel hele grote handen…

17 likes

Nostalgie! Wat een feest als je deze niet hoefde te delen maar een ā€˜heel ijsje’ kreeg :joy:

12 likes

Ah ik heb m’n nagels gelakt maar met 28 graden binnen is dat natuurlijk een slecht idee :rage: er zitten allemaal bubbels op nu, zo lelijk

1 like

27 likes

Haha ja geen tijd voor!! Morgenochtend dan maar

4 likes

Oooh ja ik herinner me nu dat ik deze op de naschoolse opvang altijd moest delen. Nu vallen deze ijsjes me nog beter, hahaha.

1 like

Kattenbak buiten zetten is een tip die ik vaker hoor, en even een foto in fb groepen of buurtgroepen zetten misschien? Arm beestje :cry:

1 like

Vriendin met wie ik zou afspreken zegt een halfuur van tevoren af (zonder uitleg), echt een beetje klaar met haar eigenlijk

3 likes

Dat vind ik ook altijd zo rot. Hopelijk heb je toch nog een fijne avond

1 like

Ik vond het altijd nice om een helft uit te wisselen met iemand die een andere smaak had!