Wat je even kwijt wil #61

Wat maken Nederlanders toch veel herrie (of misschien wonen we gewoon te dicht op elkaar) 🫠

4 likes

Hopelijk wel met een goede reden? Wel balen :-1:

2 likes

Is ze inmiddels al terecht? :worried:

1 like

Slecht geslapen voor m’n eerste van drie nachtdiensten. :smiling_face_with_tear: Hopelijk is m’n slaapkamer morgenochtend een beetje afgekoeld… :hot_face:

1 like

En alvast bij allemaal buren aanbellen om te vragen? Zodat ze kunnen helpen met info/zoeken/etc

Wat eng, echt m’n nachtmerrie :pleading_face: duim heel hard dat ze snel terug is

2 likes

Ze hadden helaas mijn maat niet. Wel 1 van de hema gekocht dus heb er nu 2.
@Adamas goeie tip, ia wel decathlon hier. Een broekje is soms warm.

@kaneel weleens van een stick gehoord maar nooit geprobeerd.

4 likes

Ah pff! Zou idd zsm bellen, hoe rot ook. Hopelijk vinden jullie haar snel! Kan ze niet ergens onder de struiken zitten?

2 likes

Ik trof net in het huis van mijn vriend een urn aan :flushed: (waarschijnlijk zijn de vorige bewoners hem vergeten?? hopen we)

10 likes

Haha huh, waar stond het? Ergens achteraf ofzo dan?!

Haha wow! Woont je vriend er al lang?

2 likes

In de vensterbank in een slaapkamer die wij nooit gebruikt hebben, hadden wel een potje/vaasje zien staan maar niets van gedacht totdat ik vandaag het deksel eraf haalde

@Moonfairy 1,5 jaar woont hij er

11 likes

Trakteerde mezelf op mochi ijs als toetje met het idee dat hip en cool uitziend eten vast lekker moet zijn.
Nee.

2 likes

Misschien om je een beetje hoop te geven: jaren geleden gingen we op vakantie en m’n oma zou de kat 2 keer per dag eten komen geven, na een paar dagen was er geen spoor van de kat meer te bekennen (was ook een echte binnenkat/tuinkat). M’n oma hélemaal in de stress. De dag dat we terugkwamen van vakantie kwam het kleine huftertje de tuin binnen gewandeld alsof er niks gebeurd was, alsof ze het aanvoelde. Ik hoop dat het bij jou hetzelfde gaat :pray:t3:

11 likes

Haha wauw, na 1,5 jaar zou je dat toch moeten missen zou je denken.

1 like

Gisteren vulde ik een poll in dat ik nog niet door een wesp was gestoken, ik heb het daar denk ik mee over mezelf afgeroepen want vandaag ben ik in mijn tong gestoken. Echt vet pijnlijk :weary:

9 likes

Oei, ik ga die poll maar even niet invullen dan. Sterkte!

Nog meer wespen: Mijn man is uit eten en ze zaten op het terras en toen vloog een wesp in de mond van een vd vrienden en slikte die m door en nu ligt die in het ziekenhuis :no_mouth: Vet eng.

11 likes

Ik heb 6 uur geleden iets gegeten waarvan mijn tantes zeiden nee is echt niet spicy, neem maar is lekker! Ik begin nu pas het gevoel in mijn mond terug te krijgen :rofl: Ik zag ook mijn familie kijken van waar hebben we die tatta vandaan gehaald :rofl:

18 likes

Nou ik denk dat de poes de dag van dr leven heeft momenteel! Ouders zijn eindelijk weg en hup, de hort op. En dan vannacht terugkomen en doen alsof er niks is gebeurd en jij niet de hele dag in de stress hebt gezeten. Want zo zijn poezen.

27 likes

Ook niet verstopt in een koel hoekje in huis? Heb wel eens verhalen gehoord dat een kat kwijt is en dat ie dan gewoon in de kelder ligt te chillen

1 like

Nee, gaf ze niet… maar had nu ook geen zin meer om er naar te vragen tbh

1 like