Dat ik als 36 jarige de zesde ziekte heb gekregen (aka een kinderziekte) top dit…
Verhuizen is stressvolll Hopelijk is het na dit weekend voorbij
Lekker in m’n bikini op balkon af en toe zwaaien naar de bejaarden in het tehuis aan de overkant
Dat lijkt me dus zo kut aan in zo een huis zitten? Dat je dan eigenlijk gewoon lekker in je onderbroek rond wil rommelen maar dat je dat toch maar kleren aandoet voor de goegemeente.
Ik was vannacht in de kroeg en kreeg echt superveel complimentjes over m’n outfit en een gozer zei zelfs “meid ik ken je niet eens maar je hebt ook echt een hele fijne uitstraling”
Helemaal leuk haha🥰
Wilde mn huis gaan opruimen maar heb nu opeens mega baarmoeder krampen. Is goed joh, ga wel weer op de bank liggen
Mn vriend vroeg net of ik Mozarellasap wilde drinken???
???
Godnondejus wat is het tyfus heet als je iemand in PBM moet verzorgen omdat die corona heeft.
Zweet liep in straaltjes van me af.
@Flopsyunicorn, extra bolletje ijs vanavond!
Waarom moet huid zich als een kleine bitch gedragen als je de oven een miliseconde aanraakt?
Kon je diegene niet ergens buiten met een tuinslang afsproeien op afstand?
Is dit een eufemisme? Want het klinkt nogal dubieus
Nee gelukkig niet Hij vroeg het tijdens het maken van een lasagne.
Ik weet ook niet wat ik erger had gevonden eigenlijk
Echt zo erg, mijn oma werd vandaag 90 en mijn familie was echt al wekenlang aan het voorbereiden om haar een soort supriseparty te geven maar ik was echt zo brak (mijn eerste avond uit sinds tijden) ik zat daar totaal slecht te gaan in die hitte en na drie kwartier ben ik weggegaan omdat ik t echt niet meer trok. Voel me echt lullig haar enige wens voor haar verjaardag was ‘de hele familie bij elkaar’
Helaas was het sondevoeding.
Anders had ik het zeker gedaan!
Ga naar in een rijtje staan, zuster 1 doet het soppen en zuster 2 doet het afspoelen en de derde doet niks want het is warm dus ze drogen vanzelf wel
Ik heb in jaren dit weekend weer vollop gezwommen zonder mij druk te maken om mijn huid en dat voelde erg bevrijdend
's avonds buiten zwemmen dat is echt het ultieme zomergevoel vind ik
Mijn lieve kat is weer terecht!!! ik heb hem gevonden op een afgesloten bouwplaats(nog geen 100m verderop) Ik riep hem, en ineens hoorde ik een miauw. Staat een hek omheen. Dus hij wist niet hoe hij er weg moest komen. Toen heb ik een gat gegraven onder het hek en toen kon ik hem pakken❤️ hij houdt niet op met spinnen! Zo blij dat hij weer thuis is🥰 Arme beestje zonder eten en drinken denk ik, in die bloedhitte. Maar met een gelukkige afloop!
Wat fijn!!
Lol je weet dat je écht slecht geslapen hebt wanneer je wakker wordt en je totaal niet moe bent
Je weet ook dat je later op de dag volledig zal instorten
Douchen met dit weer heeft ook echt geen zin.