Wat je even kwijt wil #61

@buffel bedenk me dit nu pas maar krijgt de kat ooit snoepjes? Daar lok je ze vaak beter mee dan met gewoon eten, of ja zo is mijn kat toch als ze nog maar hoort dat de kast open gaat of een zakje kraakt :sweat_smile:

5 likes

Hier ook, onze kat is dan 2/3 dagen op pad en 10 min na dat wij thuis zijn komt hij aangelopen als of er niets aan de hand is.

Hoor het wel vaker als de baas van huis is dat de kat ook ā€˜vakantie’ neemt.

7 likes

🄹

15 likes

Ik had nogal een chaosweek qua werk en nu heb ik net na het eten iets van 3 uur op de grond gelegen in m’n woonkamer en ik voel me echt herboren. Ik had alleen een salade als avondeten want warm maar nu heb ik alweer honger en ik heb geen snacks in huis :angry:

4 likes

Ik wilde net komen spuien, dat mijn kat al meer dan 24 uur vermist is en ik ben radeloos en wanhopig. Heb de hele dag gezocht… nergens te bekennen. Ben er zo verdrietig van… hoop echt zo erg dat ie snel ongedeerd thuis komt, hij blijft nooit lang weg. En ook nooit S nachts :frowning:

9 likes

Hier ook meegemaakt bij de buren: we moesten twee weken voor de kat zorgen, kat weg. Zodra de baasjes weer thuis waren en drie keer riepen kwam ze vrolijk aangelopen. Wie weet helpt het wel om de baasjes haar te laten roepen en dat als spraak bericht te verduren / af te spelen?

Denk dat, zolang de kat niet in paniek is weggerend, ze echt de weg nog wel terug weet. Hopelijk is ze dapper genoeg om dat ook te doen!

Duim ook met @Mies mee dat je kat snel terug is! Wij hadden onze kat gisteren heel de dag niet gezien. Bleek ze een koel plekje bij de buren gevonden te hebben. Het is ook zo warm nu, dat het buitenshuis misschien veel lekkerder is.

3 likes

Dagboek post misschien, maar morgen ga ik met vrienden naar een strandje. Ik zie echt mega op tegen het in bikini zijn (heb alleen een bikini bij me, omdat ik dacht dat die van pas zou komen wanneer ik alleen was, het strandje was een spontaan idee). Zij zijn allemaal super afgetraind, en ik ben curvy. Zo stom dat ik me hier druk over maak, maar toch is het zo. Voel me gewoon anders, terwijl ik wel heel erg probeer om er ook zo uit te zien… ja echt stom als ik het zo terug lees maar toch is het zo…

15 likes

Hier staan wat tips op vooral met betrekking tot binnenkat die weg is

Een binnenkat die vermist is zit meestal binnen 150 meter van het huis en is heel bang.

4 likes

Jij bent gewoon helemaal goed zoals je bent en je hebt net zoveel recht om met dit weer lekker te gaan zwemmen als je vrienden :kissing_heart:

3 likes

Ik zit in een trein in Engeland en de conducteur is zo hot! :weary: Beetje juicehead Love Island vibes met spierballen en tatoeages en nu brengt hij ook nog flesjes water naar een paar oudere mensen. I can’t

29 likes

OMG vandaag gaan we naar onze Wellness hotelkamer met jacuzzi. Ik kan echt niet wachten gewoon omg :rofl:

39 likes

Ohhhh gelukkig :heart::sob::heart:

Aww je vrienden zijn in 1 klap helemaal okƩ om te rijden nu ze weten dat ze terug en okƩ is hoor :heart:

@Mies shit :pleading_face: duim mee!!!

4 likes

Altijd als ik zo’n reclame van save the children over kindjes in hongernood zie voel ik me schuldig dat ik met mn dikke reet hier woon en ook nog eens dik loop t zijn. Niet dat het hen helpt als ik de zak chips niet leegvreet. Maar toch.

2 likes

Risico van het vak he

12 likes

Sowieso ook dikke take-out bestellen! Vette pizza :pizza: eten vanuit een jacuzzi met uitzicht is gewoon een life goal op zich.

7 likes

Ik vind dit topic altijd zo random :sweat_smile: even wennen om er in te posten (en mee te lezen) maar misschien toch wel leuk.
Ik heb iets wat ik even kwijt wil:
Er komen hier op het forum altijd 100 redenen aan bod om een groene tuin te hebben en daar sluit ik mij volledig bij aan en ik ontdek net nog 1 groot voordeel. Wij zijn een keer vergeten de groene container aan de weg te zetten en nu is de groene container echt afschuwelijk: 1 brok stank en vliegen. Zie er gewoon steeds tegenop om m’n fruitafval etc weg te gooien maar nu heeft m’n man vanmorgen wat dingen weggeknipt in de tuin en dat ligt nu bovenop in de container. Geen stank en vlieg meer te bekennen :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

24 likes

Ik heb net mijn vriend op de trein gezet voor 2 weken vakantie en de vriendin met wie ik dit weekend had afgesproken zegt net af (met goede reden denk ik, dus onaardig van me dat ik me eraan stoor). Even schakelen en bedenken hoe ik dit weekend leuk ga maken zonder dat ik me eenzaam voel

6 likes

Ik heb net mijn hond bij mijn zus gebracht om daar een nachtje te blijven slapen. En ik besefte toen ik daar was ineens dat het echt bijzonder is dat mijn zus dit wil doen, want twee jaar geleden was ze nog behoorlijk bang voor veel honden (en mijn hond is ook geen kleintje) en nu geeft ze zelfs kusjes op d’r kop en is ze helemaal chill met haar :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Heb net gesport en nu al trillende armpjes. Kan niet eens fatsoenlijk mn telefoon vasthouden terwijl ik lig :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ah wat super fijn!

5 likes