Wat je even kwijt wil #61

Wel voor de mensen die naast je zitten in de trein

4 likes

Covid en diabetes type 1 is zo niet grappig. M’n stem is ook helemaal verdwenen en m’n bloedsuiker doet raar. :sob:

4 likes

Normaal ben ik heel nuchter en denk ik bij alles ‘boeien, zijn maar collegas’ maar ik heb zometeen een overleg met allerlei hoofden waar normaal ons hoofd heengaat maar ik nu dus als vervanger, en heb net al twee zenuwkakken gedaan :smiling_face_with_tear:

4 likes

Welke garantie geeft ‘ie dan? Niet goed geld terug? Chill

2 likes

Ik ben denk ik iets heel belangrijks kwijt geraakt dat niet van mij is, maar ik kan pas vanavond na mijn werk gaan zoeken en heb er helemaal buikpijn van.

6 likes

Beterschap. Hopelijk ben je er snel van af

3 likes

Beterschap!

6 likes

@Schaakmat @JustinBieber Dankjewel :smile:

3 likes

oke ik ben nu blijkbaar op de leeftijd dat ik meerdaagse katers heb, supertjes!

8 likes

Ik had helemaal niet gezien dat iemand getrakteerd had in de eerste pauze.
Dus ik zit nu op de wc een koek te vreten :joy:

8 likes

In de categorie tenenkrommende namen:
Net iemand voorbij zien komen die Harjan heet. Zanger Harjan, welteverstaan.

1 like

Ik vind miniature cooking zo’n vreemd concept. Wie heeft hier nou zin in?!

Tasty shared a post on Instagram: "Miniature Indian Cooking: Street Food Edition! @MiniKitchenIndia has our heart!". Follow their account to see 9023 posts.

Edit: oh t is een linkje naar een Instagram reel maar hij doet het niet. Ach, dit geeft de sfeer ook wel weer

19 likes

Dit lijkt mij wel een perfecte lockdown hobby

3 likes

Het is een beetje spelen voor volwassenen. Miniatuur poppenhuizen en dan echt kunnen koken daarin /daarvoor.

5 likes

Oh I love it juist haha. Zo heerlijk kneuterig ziet het eruit en het slaat idd helemaal nergens op maar dat maakt het juist zo leuk

9 likes

4 likes

Hoe kunnen mensen met dit weer met los haar lopen, ik heb echt zo’n vieze natte plak bende in m’n nek zitten.

19 likes

Vriend en ik zouden volgende maand nog een weekje op vakantie gaan maar hadden nog niks geboekt. Nu heb ik voorgesteld om dat ook niet meer te doen, deels omdat het echt slimmer is om het geld op te sparen en deels omdat ik gewoon echt een beetje uitkijk naar de herfst en helemaal geen zin meer heb in nog een zonvakantie.
Tot vorig jaar was de zomer verreweg mijn favoriete seizoen en kon ik het hele jaar wel op vakantie zijn, wat is er met mij gebeurd.

4 likes

Ik was echt even vergeten hoeveel werk je koffers pakken voor vakantie is👀

4 likes

Volgensmij is het luchtalarm hier tegenover een beetje kapot ofzo?! Hoor de laatste tijd wel vaker ineens een geluid er uit komen voor een seconde. Maar eerst was dat gewoon afentoe, nu heb ik het al 2x gehoord het afgelopen uur. Schrik me kapot de hele tijd.