Wel voor de mensen die naast je zitten in de trein
Covid en diabetes type 1 is zo niet grappig. Mân stem is ook helemaal verdwenen en mân bloedsuiker doet raar.
Normaal ben ik heel nuchter en denk ik bij alles âboeien, zijn maar collegasâ maar ik heb zometeen een overleg met allerlei hoofden waar normaal ons hoofd heengaat maar ik nu dus als vervanger, en heb net al twee zenuwkakken gedaan
Welke garantie geeft âie dan? Niet goed geld terug? Chill
Ik ben denk ik iets heel belangrijks kwijt geraakt dat niet van mij is, maar ik kan pas vanavond na mijn werk gaan zoeken en heb er helemaal buikpijn van.
Beterschap. Hopelijk ben je er snel van af
Beterschap!
oke ik ben nu blijkbaar op de leeftijd dat ik meerdaagse katers heb, supertjes!
Ik had helemaal niet gezien dat iemand getrakteerd had in de eerste pauze.
Dus ik zit nu op de wc een koek te vreten
In de categorie tenenkrommende namen:
Net iemand voorbij zien komen die Harjan heet. Zanger Harjan, welteverstaan.
Ik vind miniature cooking zoân vreemd concept. Wie heeft hier nou zin in?!
Edit: oh t is een linkje naar een Instagram reel maar hij doet het niet. Ach, dit geeft de sfeer ook wel weerâŠ
Dit lijkt mij wel een perfecte lockdown hobby
Het is een beetje spelen voor volwassenen. Miniatuur poppenhuizen en dan echt kunnen koken daarin /daarvoor.
Oh I love it juist haha. Zo heerlijk kneuterig ziet het eruit en het slaat idd helemaal nergens op maar dat maakt het juist zo leuk
Hoe kunnen mensen met dit weer met los haar lopen, ik heb echt zoân vieze natte plak bende in mân nek zitten.
Vriend en ik zouden volgende maand nog een weekje op vakantie gaan maar hadden nog niks geboekt. Nu heb ik voorgesteld om dat ook niet meer te doen, deels omdat het echt slimmer is om het geld op te sparen en deels omdat ik gewoon echt een beetje uitkijk naar de herfst en helemaal geen zin meer heb in nog een zonvakantie.
Tot vorig jaar was de zomer verreweg mijn favoriete seizoen en kon ik het hele jaar wel op vakantie zijn, wat is er met mij gebeurd.
Ik was echt even vergeten hoeveel werk je koffers pakken voor vakantie isđ
Volgensmij is het luchtalarm hier tegenover een beetje kapot ofzo?! Hoor de laatste tijd wel vaker ineens een geluid er uit komen voor een seconde. Maar eerst was dat gewoon afentoe, nu heb ik het al 2x gehoord het afgelopen uur. Schrik me kapot de hele tijd.