Milieustraat
Wat is het toch heerlijk om jezelf een lekker wijf te vinden en geen fuck te geven om hoe je eruit ziet. Ik maakte me vroeger altijd zoveel zorgen over elk vetje/ronding die je zag, en nu draag ik oprecht gewoon wat ik wil (crop tops etc) en het is echt zo bevrijdend.
Geen idee waarom ik dacht dat dit het beste moment was om te gaan stofzuigen
Als je nog tips hebt hoor ik het graag! Volgend weekend ook alleen en ben nog plannen aan het maken haha.
Yes girl queen pussy boss!!
Ik net ook
Oke mijn oude was niet stuk, maar appartementencomplexen zijn echt top met zulke dingen. Gewoon gratis in de appgroep/facebookgroep gooien en het is binnen 5 minuten opgelost. Maar als ie kapot is zou ik naar de stort gaan
@fysicus heerlijk he! Ik droeg nooit jurkjes en inmiddels best wel vaak. Heb ook een bikini in de kast liggen inmiddels en als ik binnenkort een keer ga zwemmen trek ik die gewoon lekker aan. Mān vetjes mogen ook bruin worden. En vind mijn benen erger dan mijn buik en benen zie je in een badpak ook dusja
Chill he! Bodempje onkruid in de lege bak is ook fijn
Ah ik zit het nu uit te stellen, er ligt overal zand want ik was naar het strand gister. Maar dan doe ik het vanavond wel.
Vandaag voor t eerst een wat bloter jurkje aan gedaan. Draag dat normaal hooguit in de tuin maar dacht fuck it, doe het gewoon
Ik zou het toch doen als ik jou was! Het is niet veel beter vanavond denk ik, als je het nu doet heb je het maar gehad
Oh waarom zeg je dit nou okeeee ik doe het wel mān huis is toch mini
@vitaminwater jij had zelf toch een keer een enorme lijst met activiteiten gedeeld voor als je je verveelde?
Haha sorry. Ik ben net klaar, heb het in sportbh en broekje gedaan en lig nu in de hangmat blij te zijn dat het erop zit dus dat gun ik jou ook, anders moet je er de hele tijd nog tegenop zien en warm is het toch wel
Daar doe ik niet aan
Argh ik heb net gestofzuigd en ga zo naar het strand. Echt niet goed nagedacht over deze volgorde
Thats it. Ik ga de lyrics van t refrein van t nummer van tarkan uit mn hoofd leren.
Ik ben t helemaal zat dat ik de hele tijd lalalalalala huhuhuuu zing.
Als ik spaanse nummers mee kan zingen moet dit ook lukken
Zeker! Ik verveel me ook nog niet hoor, had enkel even zelfmedelijden
Hier is de lijst: Wat je even kwijt wil #51 - #2262 door vitaminwater
@Amoruccio
Ik heb sindskort een tweedehands elektrische fietst en voel me helemaal een gelukkige boomer. Ik ga zo - ja in deze bloedhitte - naar de stad fietsen. Dat heb ik echt als sinds de middelbare niet meer gedaan š« 45 min, letās gooooo.
Haalde net watermeloen bij de turkse supermarkt, ik vroeg of het in een kwart kon worden gesneden en nog zat mn eastpack al bijna vol. Daarna bij de ah zag ik hele watermeloenen die nog een stuk kleiner waren. Als ik niet op de fiets was had ik een hele meegenomen.