Wat je even kwijt wil #61

Ik was vergeten hoe chill het is om echt hete thee te drinken als het heet weer is. Ik ga automatisch vaak voor ijskoude dingen maar dit is veel chiller.

8 likes

Ja, heet water is sowieso het hele jaar mijn go-to maar vooral met dit warme weer.

7 likes

Waarom? Ik kan me daar juist niet veel bij voorsteen, heeft dat een bepaald effect ofzo?

1 like

Ja he! Ik krijg het altijd eerst even heel heet maar daarna koel je juist af! :sunglasses:

4 likes

mijn baas is al vertrokken en het is verschrikkelijk heet hier en krijg toch niets gedaan dus ik wil eigen vroeger vertrekken maar durf niet omdat hij ooit nog belt met een ingeving :roll_eyes:

Wat gaat 'ie doen als je eerder weg bent gegaan? Zeggen dat je dat de volgende keer niet meer moet doen? Of hij geeft je groot gelijk. Boeiend.

5 likes

Omg het is echt fantastisch. Sowieso net een half uur in het bubbelbad gezeten met een glas cava en ben ook al inde sauna geweest en heb een massage gehad. Echt zo nice :heart_eyes:

28 likes

Ja, dan gaat je lichaam zichzelf afkoelen.

Ik besta 50% uit zweet en 50% uit muggenbulten :sob:

Eigenlijk denk ik 98% muggenbulten en diezelfde 98% ook zweet.

4 likes

Ik haat het altijd als ik salsa dans met een show danser want die laat je op een gegeven moment los om een hele solo te doen en dan sta je daar.
Dus nu ben ik via youtube ladystyling aan t leren en ga ik mezelf uit mn comfort zone trekken.
Zodat ik de volgende x keihard de show kan stelen.

45 likes

Ik zie dat de NS in Zaandam weer bussen heeft ingezet.
Mocht er iemand tussen Zaandam en Uitgeest vanavond een lift nodig hebben, ik moet toch die kant op
En ik heb airco in de auto.
Moet wel tegen mijn slechte muziek smaak kunnen.

31 likes

Precies dat gevoel idd hahaha. Ik krijg dan ook altijd een error en dan kan ik me nog maar 1 footwork iets herrinneren en die doe ik dan maar 3x achter elkaar.

Ik vind het ook zo arro van zon vent. Je weet dat ik nog niet zo goed ben bewaar die solos voor vrouwen die wel weten wat ze moeten doen.

2 likes

Ik heb dan wel geen tuin maar wel een schaduwrijk park naast de deur en wat is dat zalig zeg. Gewoon helemaal de perfecte temperatuur met een heerlijk briesje. En zelfs nog een beetje groen gras. Hashtag dankbaar. :pray:t2:

5 likes

Ik word altijd zo ongemakkelijk wanneer ik met mooi weer in de tuin zit en mijn buren een feestje/etentje geven in hun tuin. Ik kan echt letterlijk alles woord voor woord verstaan terwijl ik uitgerookt wordt door hun barbecue. Ik ben nu maar naar binnen gegaan.

1 like

Volgens mij zijn mijn ingewanden wat van streek door het weer? Nog nooit eerder gehad maar heb ook niks raars gegeten. Jammer dat ik morgen 2x 2 uur in de auto moet zitten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Heeft iemand hier nog die ‘meme’ over de eikenprocessierups waar dat jongetje van praatjesmakers die altijd zaaaasss zegt, de rups is?

Heb nu precies hetzelfde en hoor ze ook als ik binnen zit en er zit zelfs een huis tussen.

Ik ben bij mijn ouders en we hebben twee mini logees en ze sliepen eindelijk. Zitten er voor allemaal kinderen te gillen en achter mensen met muziek te praten. Eentje weer huilen :sob:
Geen kinderen voor mij voorlopig

2 likes

Tequila

2 likes

Ahhhhh wat een geweldig nieuws!!! Zo fijn dat poes weer thuis is.

Onze kat is ook een dag of 4 ‘vermist’ geweest toen wij op vakantie waren. De buren hebben toen ook opgepast en je hoort dit soort dingen vaker. Ik denk dat katten dan gewoon in de war zijn of stress hebben want ‘wie ben jij’ en ‘waar zijn mijn baasjes’. Ze herkennen je stem, je geur
 ik zou ook niet komen als een vreemde met snoepjes gaat rammelen.

Maar nogmaals zooooo fijn dat ze er is! Nu kan je relaxen😀

1 like

Voldoende water drinken en vezels eten en verder een schietgebedje doen voor je de auto instapt

3 likes