De receptie heeft vast wel iets voor je.
Twee onderbroeken over elkaar! Dan kan de eerste het een beetje opvangen. Desnoods duw je er ook nog wat wc papier tussen
Tankstation in de buurt?
Ook geen ziekenhuis met nachtapotheek? Echt rot.
Ik zit al vanaf 18:30 op de spoedeisende en ik kan niet meer stuur me naar huis of geef me een bed en kijk morgen maar weer naar me om.
Pff wat heftig zeg! Kan je dit niet ergens aangeven, bij een balie ofzo?
Ze konden er helaas niets aan doen, was ook een opname stop. Lig nu eindelijk op een kamer en mag helaas niet naar huis
Klinkt wel als mijn coronaklachten, zou voor de zekerheid maar een test doen
Van die hooikoorts tabletjes al geprobeerd?
@Lentex ja mijn vriend had gelukkig nog reservesleutels. Hoop wel echt dat ze nog boven water komen want ik verhuis dit weekend en heb de voordeur nodig, en moet ze daarna inleveren bij mijn enge huisbaas.
Ik hoop echt dat ik na dit weekend eindelijk meer rust heb en kan pakken. Lief dat jullie reageren ik hoop snel weer gezelligere forumbijdrages te hebben
Succes met verhuizen
Sterkte! Weet je wat er aan de hand is? Hoop dat je snel weer lekker thuis bent
Ik wil een fles openen met kindersluiting en het lukt me gewoon niet, ik ben al 10 minuten bezig
Ik ben zenuwachtig en krijg dan echt geen hap door m’n keel en ik haat het. M’n examen is namelijk pas vanmiddag dus ga echt KO als ik tot die tijd niks eet. Probeer nu maar een smoothie met wat havermout erdoor, drinken gaat wel namelijk.
Hopelijk ben je de nacht een beetje goed doorgekomen en wordt je vandaag wel geholpen! Veel sterkte
———————————————————-
Ik heb een vrij groot sociaal netwerk en in dat netwerk zitten best wel een aantal meiden nu om verschillende hele begrijpelijke redenen niet goed in hun vel (overlijden familie leden, ziekte ouders, zelf kanker, burn out etc.). Toevallig vinden zij allen het fijn om dingen te ondernemen en wat positieve afleiding te hebben. Daarnaast is een vriendin hoog zwanger en al haar familie en partner zitten in het buitenland dus ik ben haar contactpersoon op het moment dat de bevalling ingezet gaat worden (& vooral s nachts dan), waardoor ik ook minder goed slaap omdat ik hyper alert ben omdat ik haar telefoontje niet wil missen.
Nu doe ik dit alles echt met liefde, maar ik merk ook dat het me enorm opbreekt om al die meiden in mijn onregelmatige rooster te passen en meten. Maar dit zijn ook allemaal mensen en situaties waar ik geen nee tegen wil zeggen, maar het is gewoon even heel veel allemaal
Ugh eerste dag van mijn vakantie en ik heb mijn ereader in de trein laten liggen
Ik heb gister alvast voor m’n verjaardag een fucking iPhone gekregen van m’n broer en z’n vriendin.
Een nieuwere en mooiere (12) dan ik zelf gedacht had te kopen. Ik zit er nu al de hele tijd naar te staren want hij is zo mooi en überhaupt wat een bizar cadeau.
Ik koop altijd die portieverpakkingen rijstwafels maar soms zijn die ergens al open. Zit nu op mijn werk lekker taaie wafels weg te kanen, genieten
Ik heb sinds gister mijn nieuwe bril. Moet echt nog wennen aan de sterkte merk ik. Draag normaal lenzen, misschien dat dat het ook is. Maar een bril er naast is sws handig voor als je een keer je lenzen niet in kan oid. Word er gewoon helemaal naar en misselijk van. Hoop dat het gewoon is dat mn ogen er aan moeten wennen. En weet dat je dan door moet zetten maar heb echt de neiging om hem dan af te zetten Ik kan er zowel dichtbij als veraf wel scherp mee zien dus dat is het niet denk ik. En mn linker pootje zit te strak waardoor die nog niet lekker zit. Al met al kan ik er dus nog niet echt van genieten
Montuur is wel echt top dus daar ben ik wel blij mee
Zo snel mogelijk laten stellen! Uit ervaring kan ik zeggen dat je anders echt een hekel aan je bril krijgt