Wat je even kwijt wil #61

Ze kan toch de deur hebben opengedaan en dat ze toen een zaklamp in haar gezicht schenen…

1 like

Ik dacht misschien door t raam. Om te kijken of er iemand was. Ik denk dat als er een inbreker zou zijn dat ze dan niet eerst vrolijk aanbellen.

1 like

Das dan weer een heel ander verhaal want ze woont niet op de begane grond

1 like

Ik ben echt nog niet wakker, ik las echt ‘in mn bek te schijten’. :anguished:

7 likes

Je kunt het witpunt lager zetten. Ik heb dit als automatische handeling in m’n menuutje staan, dan wordt het allemaal nog wat zachter. Mega fijn ook voor savonds!

voorbeeld

Tweede icoontje!

5 likes

Oh ik las het als dat er een agent naast dr bed stond met een zaklamp in dr gezicht :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ohhh wat een goede tip, maar wanneer ik het in mijn menu zet dan kan ik alleen de kleuren omdraaien? Via instellingen kan ik het wel handmatig aanpassen, of doe jij dit ook zo?

4 likes

Oh shit nee, bij mij staat er meteen witpunt… heb dat heel lang geleden een keer ingesteld, zit even te zoeken of ik het kan vinden!

2 likes

Maakt het wel spannender.

4 likes

ja het was wat @Banananana zei

3 likes

Het is me gelukt! Ben heel blij met jouw tip. Dankjewel!

2 likes

Ik heb bij toegankelijkheid → activeringsknop de optie verminder witpunt ingeschakeld. Met 3 keer de zijknop gebruiken gaat je helderheid dan nog een suk naar beneden, dan zou ie donker genoeg moeten zijn!

Edit: Oke spuit elf

3 likes

Ik heb binnenkort een bezoek gepland staan en nu word ik gemaild met het verzoek om zelf een fruithapje mee te nemen omdat er een gezamenlijk fruitmoment is. En het is geen kinderdagverblijf of basisschool waar ik heen ga maar gewoon een bedrijf :joy:.

54 likes

APK valt altijd vies tegen, maar vlak voor de vakantie is echt kut :money_with_wings:

3 likes

Heb weer een nieuw geluid gevonden wat ik niet kan verdragen: een nietmachine :confounded:

1 like

Ik weet niet meer wie het was, maar ik las hier de tip om na t douchen niet af te drogen zodat je niet in zweten uitbreekt met dit weer, en het werkt echt! Heb gewoon 10 minuten naakt stilgezeten en me toen aangekleed :joy:

18 likes

Dat moment dat je eindelijk dat telefoontje gaat plegen wat je spannend vindt, met de tekst alvast geoefend, en je dan voicemail krijgt… :skull:

11 likes

Ik weet niet of je hierop zit te wachten maar ik hoorde laatst iets hierover en dit lijkt me echt zo’n leuk boek! De schrijfster heeft ook een opvallende neus en ze heeft dus een heel boek geschreven als ode aan grote neuzen. Misschien helpt het je op de momenten dat je minder tevreden bent met jouw neus :blush:

12 likes

Wat leuk! Dankjewel.

3 likes

giphy (1)

4 likes