Oh ik was hier altijd veel te fanatiek in. Heel irritant dat er altijd één jongen in mijn klas sneller was dan ik.
Shuttle test was ik wel de beste. Toen ik al van school af was hoorde ik van een jongere leerling dat het record nog steeds op mijn naam stond.
Haha zo trots nog altijd
Wow is dit de nieuwe citoscore
Maar IK… had altijd een verstuikte enkel dus kon eeeecht niet meedoen auw auw
Wij moesten 5,8 km in 45 minuten lopen, over de openbare weg. Toen had ik onderweg een lift gekregen van een vriendin uit een ander jaar op de fiets EN TOEN WAS IK ALSNOG TE LAAT.
Bleef ook zitten in het jaar dat je ‘m moest doen, plus als je ‘m niet haalde moest je ‘m herkansen dus ik heb 4x dat kuteind moeten lopen echt hel op aarde das gewoon 23,2 km gelopen om uiteindelijk alsnog een onvoldoende te halen.
Kom jij zoveel Nederlanders tegen die dat spreken ja?
Oeps, er is brand in het bedrijf dat schuin tegenover mijn werk ligt en we zijn vergeten het raam te sluiten. Hopelijk is het iemand anders opgevallen en zijn de ramen alsnog dicht gemaakt.
Af en toe is opscheppen is zo lekker!
Ik vind het eigenlijk zo iets raars dat je cijfers krijgt voor je conditie terwijl er precies 0 seconde aandacht aan het opbouwen van die conditie werd besteed
In de hoofden van die mensen: ja in de praktijk: 100% nee.
He echt zo bizar, vanuit het niks was er opeens heel sterk een soort mannenparfumgeur te ruiken in onze woonkamer. Mijn vriend rook het ook maar we hebben echt geen idee wat het zou kunnen zijn en waar het vandaan zou moeten komen. Echt een mindfuck, echt zo’n walm die je ruikt als iemand net een kamer is binnengelopen, alleen is er niemand hier. Ik denk dat we een sterk ruikende geest in huis hebben
Dit was altijd mijn kans om mijn gym-cijfer een beetje op te krikken.
Was dat verre fietsen naar de middelbare toch ergens goed voor (top-conditie)
Hahahaha
Trauma’s
Ik vind het heel gek dat ik meerdere dromen heb gehad over de middelbare. Maar dat gym nooit in een nachtmerry is voorgekomen. Ik snap nirt hoe ik die ellende heb overleefd en blijkbaar ook die traumas heb verwerkt.
Het kan erger: ik hield er een overbelaste knie aan over
Zit nu op net 5 de documentaire kijken van Gabby Petito:De moord die de wereld in haar greep hield. Vindt zulke dingen best intressant, maar heb ook zoveel vragen, vooral de grote vraag. Waarom doe/heb je dat gedaan? Krijg er gewoon kippenvel van.
Een iconisch moment tijdens mijn middelbare schooltijd in de 2e (of 3e?) klas. Ook Cooper test en ik als luie fatty ging helemaal stuk en mijn oud hockey international, en volledige zak stront, gymdocent die naast me kwam lopen om te zeggen dat ie nog sneller kon lopen dan ik kon rennen. JA IK OOK VRIEND maar ik mag van jou niet lopen zo’n intense hekel aan die gast echt walgelijk
In groep acht gingen we op kamp en daar zat de Edah.
Die supermarkt had een liedje en toen ik dat zag ging ik dat deuntje zingen. En toen zei de gymleraar, ja dat liedje ken jij wel hè.
Ik ben altijd een dikker kind geweest en hoewel ik dit nooit ben vergeten ben ik mij nu pas bewust hoeveel invloed dat heeft gehad.
Dus fuck you meester Marcel met je vitiligo.
Ik kijk ook, bizarre zaak idd.
Ik heb dus nooit die piepjestesten enzo gedaan op school en ik heb eigenlijk geen idee hoe ik daarmee wegkwam? Ik was wel vaak ziek maar meestal gymde ik gewoon mee en die dingen waren voor een cijfer dus ???
Hahahahaha wtf