Wat je even kwijt wil #61

In eerste instantie dacht ik dat je bedoelde dat je de hele nacht op de wc had gezeten…

1 like

Ik bestelde net een p.atatje in Brabant en de meneer van de snackbar verbeterde me. Moest meteen aan het forum denken :sweat_smile:. (Ik had er geen kwade bedoelingen mee, was gewoon moe)

10 likes

Mijn kinderen moeten in de gymles bij de gymdocent nog steeds de piepjestest doen (thank god niet voor punt). Echt snap nog steeds het doel ervan niet en ben blij dat ik niet hoef mee tr doen of de les hoef te geven. Gelukkig vinden de meeste kinderen het echt leuk (en diegene die na de les zeggen dat ze het stom vinden, zal ik eerlijk zeggen ik ook :sweat_smile:

Ik had bij de gymles vaak geluk dat de leraaar pas na hele lange tijd wist wie ik was en ik altijd eeb 7 kreeg voor mijn inzet en dat punt voor de helft meetelde dus ik op een voldoende uitkwam :joy:

3 likes

@jigglypuff same! Of als je steun en een helpende hand wil bij opruimen!

3 likes

Ik moet voor werk naar Parijs deze week en toen dacht ik plak er nog een paar dagen extra eraan om m’n lowlands fomo te ontlopen want geen kaartje. Nou jokes on me, want de kaarten worden nu voor €200 aangeboden op ticketswap

1 like

Ja ik had gelukkig ook altijd zulke leraren op 1 jaar na (die gaf me ook een onvoldoende voor hoogspringen omdat ik niet effe met nul ervaring ineens 2 meter hoog sprong???). Maar inderdaad, nul aandacht besteden aan t opbouwen van conditie en dan wel mensen erop beoordelen. Op die ene docent na keken ze bij ons gelukkig altijd naar je inzet en tot wat je kon

Wel nog steeds bang dat ze mijn diploma komen afpakken omdat ik de piepjestest van de 4e klas nog steeds moet inhalen

5 likes

Ik ga echt helemaal stuk hahahaha

Om aan te haken op de sportles gesprekken hierboven. Ik ben nog altijd dankbaar dat ik de vooropleiding dans 4 jaar heb gedaan (alvorens ik ermee gestopt ben). Daardoor had ik geen gym :raised_hands:t2:
En de laatste 2 jaar dat ik wel gym had was dit altijd vrije keuze en ging ik lekker pingpongen en badmintonnen etc.

Geen piepjestest of turntrauma’s voor mij: :sparkles:#blessed :sparkles:

3 likes

Hahaha ik heb precies zoiets gedaan omdat ik geen Lowlands ticket heb. Echt spijt nu. :sob:

2 likes

Ik kom er net achter dat m’n vriend vreemd is gegaan. Hij zat op datingsites. Wij hebben samen een kind van 3. Ik ben echt gebroken. :broken_heart:

44 likes

Jeetje wat intens kut.

7 likes

Wat vreselijk :sob:

4 likes

Wat een lambal, niet te doen. Wat vreselijk voor je :disappointed_relieved::heart:

2 likes

Jeetje… Dit moet zo zeer doen op alle vlakken… :heart: Kun je naar familie of vriendinnen toe om hierover te praten? Heeeel veel sterkte, dit is zo kut

3 likes

Wat een klootviool. Dit hebben jij en je kind niet verdiend

3 likes

O nee wat ontzettend klote! En wat ontzettend dom van hem.

4 likes

Wat een takke hitte in de tram. Zweet me he le maal rot :skull:

1 like

Nee. Helaas niet. Ik ben zo geschrokken. Ik heb het nooit doorgehad, ik voel me zo onwijs bedonderd. Ik kijk nooit op z’n telefoon, maar er was iets met z’n zus en ik wilde weten of ze al iets had geappt naar hem. En toen zag ik ineens een app van een vrouw. En zag ik allerlei ranzigheid. En nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen. We hebben een dochter, we hebben een huis en een hond. Ik was gelukkig en nu is alles verkloot.

25 likes

Heel je wereld stort nu even in… mocht je toch behoefte hebben om met iemand te praten mag je mij altijd berichten want het is heel naar dat je nu even niemand om je heen hebt waar je even op terug kunt vallen.
Dit is enorm verdrietig en onbegrijpelijk…

5 likes