Gelukkig!!
Ooh wat fijn ![]()
Kassaâs in de supermarkt zijn niet de plek voor theekransjes!!! Jeez.
Fixed that
Hoe overleef ik de crisisdienst
Hoe overleef ik blokkeerboeren?
Hoe overleef ik de coronacrisis?
Hoe overleef ik nog een VVD-kabinet?
Ik kijk een beetje rond naar logo inspo. Maar de meeste logoâs die ik zie, vind ik best lelijk.
Veel zijn een illustratie of slecht leesbaar.
Wij zijn aangekomen in Oostenrijk ![]()
![]()
Bij de verbouwde Jumbo in mijn oude woonplaats is daarom nu speciaal een âkletskassaâ geopend ![]()
Net weer eens pasfotoâs laten maken. Wat is het toch ellendig om jezelf daarop terug te zien. Zo niet gewend aan dat beeld. Gelukkig hoeft het maar weer 100 jaar op mân officiĂ«le document
Ja en dat ze dan vragen âis ie goed zo???â
Nou veel beter wordt ie niet Harry met alle âniet lachen en oren zichtbaarâ-eisen dus doe maar gewoon he
Hahah exact dit ja
Ik ben mân kledingkast aan het uitzoeken en kleding op Vinted aan het zetten. Wist niet dat ik zoveel spijkerbroekjes had, echt gĂȘnant. Pas ze ook allemaal niet meer ![]()
Ik voor het eerst sinds een lange tijd een Merci chocolaatje opâŠen het valt tegen ![]()
Welke smaak had je? Dat is essentieel
Kaffee-sahne en Dark Cream. Het smaakt gewoon naar vettige was met een chocolade smaakje
I love 14-jarige meisjes met een dikke make-up kop (wel heel mooi) die in de trein praten over hoe ze dronken een jongen ontgroend hebben op een feestje.
Ik heb vandaag moeten zeggen: geen blote piemels in de poppenhoek. Hoe was jullie dag
Jammer voor Martin Morero!
ohhh ontgroenen, dat woord heb ik al lang niet gehoord <3