Wat je even kwijt wil #61

Ik zag een egeltje vanochtend :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Is ā€œstoeienā€ seks?

2 likes

Nee. Zij noemden het stoeien en het leek op vechten, kennelijk.

3 likes

Ja stoeien lijkt op/is speels vechten, maar dat is niet de variant waar je aan denkt bij volwassenenā€¦

4 likes

Maar in de context van het verhaal van @the.rebel.club zou stoeien toch geen seks zijn? Ze heeft het erover dat er werd gedacht dat iemand werd doodgeslagen en daarom de politie kwam.

9 likes

Zou niet de eerste keer zijn dat de politie op een melding van huiselijk geweld afgaat en seksende mensen aantreft.

5 likes

Dit was op straat

2 likes

Ja dat is een beetje onnozel van me :sweat_smile:
De aanhalingstekens om stoeien deden me twijfelen.

3 likes

Wat een goed idee! Vooral de bodylotion, want ik haat mezelf insmeren

1 like

dit verhaal, wat een wild ride
over het ontstaan van de zin houston we have a problem

3 likes

Ik heb Rollercoaster tycoon classic gekocht en ik had het beter niet kunnen doen want het is net zo verslavend als toen ik 10 was. :joy: heb 1 boze gast al laten verdrinken. Nu nog een achtbaan bouwen waarvan je weet dat die gaat crashen.

52 likes

Verhuisdag :heart_eyes: morgen sleutel inleveren. Tijd voor een nieuw hoofdstuk :grin:

35 likes

Sla even een random blad open. De eerste parfum die je daar in ziet word je nieuwe favo.

4 likes

Voor de liefhebbers van Friendsā€¦ Google naar ā€˜Friends Rossā€™ en klik 4x op het bankje :laughing:

12 likes

Ik was vroeger echt fan van een australische groep jongens en ben echt naar verschillende landen geweest om naar hun ā€œconcertenā€ te gaan. Ze hebben toen vrij snel een punt achter hun youtube account gezet en zijn gestopt met alles. Ik volg ze nog instagram maar wat ik zo leuk vind is dat ze nog zo toegangkelijk zijn. Soms volgt er een gesprekje na het liken van een story op IG en dan denk ik ook van jeetje, als 13 jarige negativ dit had geweten zou ze helemaal gek zijn geworden van blijheid :joy: Echt leuk om daar nu als volwassene op terug te kijken.

7 likes

Misschien kun je het parfum dat je nu hebt opzoeken op https://www.fragrantica.com/ en dan kijken naar dat rijtje met ā€˜people who like this also likeā€™ en dan daarvan wat proberen. Misschien zit er wel iets voor je tussen.

9 likes

Dit werkt ook voor de andere personages.

2 likes

Had ik gezien idd, maar vond die van Ross het leukst :innocent:

Yess de starbucks heeft weer pink drink :blush:

Omg zo lief ze maakte perongeluk een verkeerde en nu heb ik een extra gratis drankje

2 likes

Hoe beviel het naaktkamperen? Hadden jullie dat al vaker gedaan? Ik zie het ook zitten (zie ook wel nadelen hoor) maar mijn vriend helemaal niet, hij wil vooral niet de hele tijd naar andere naakte mensen hoeven kijken.

2 likes