Wat je even kwijt wil #61

Wat een vreselijke manier ook om achter te komen. Weet hij inmiddels dat je het weet? Wellicht dat hij tijdelijk naar een vriend kan gaan zodat jij even alles op een rijtje kan zetten. Sterkte

Ik vind het zo stom hoe hersenen kunnen werken soms. Heb in de afgelopen 2 jaar best wat paniekaanvallen gehad op kantoor tijdens coronatijden. Niet door de werkzaamheden of collega’s, maar mijn eigen mentale toestand. Het is daar altijd erg rustig en stil dus heb dan genoeg nadenk tijd en soms voel ik me dan rot worden. Ben zo iemand die constante afleiding en prikkels nodig heeft. Maar nu heb ik regelmatig hyperventilatie als ik daar zit. Niet dat er dan wat aan de hand is, want het is inmiddels weer drukker ivm hybride werken, maar onbewust koppel ik daar zijn met me slecht voelen en dan komt het omhoog. Zo stom.

5 likes

Hoezo dan?

1 like

Pfff poessie
Gewoon ownen dat je niet sportief bent. Krijg je sneller een 6je als je wel je best doet hahaha

3 likes

Ik zit nu in de u-bahn naar frank w om mijn platencontract te ondertekenen ahhh zo spannend

107 likes

Ik ben zo blij dat ik niets meer aan deze tip ga hebben :smile:

4 likes

Zag vandaag bij mijn postkantoortje een briefje bij de kassa geplakt. Hierop staat:

Wegens de privacy helpen wij u niet als u aan het bellen bent

Dat ze zo’n briefje moeten opplakken. Ik vind het hartstikke aso dat je aan het bellen terwijl je bij de kassa staat

14 likes

De Duux ventilator is zo stil dat vannacht de hele nacht in de woonkamer aan stond. Vergeten uit te doen voor het slapen :sweat_smile: :sweat_smile:

9 likes

Dat gebeurd zoooooo vaak… heb een keer als chagrijnige 17 jarige een vrouw die aan mijn kassa stond, bellend, overgeslagen. Gewoon tegen de persoon achter haar gezegd: komt u maar eerst want deze mevrouw is nog erg druk aan het bellen. Nou dat werd niet gewaardeerd, nee mevrouw ik sta hier voor 3,76 best leuk als u dan ook ff het fatsoen heeft om mij te groeten en antwoord te geven op mijn vragen.

51 likes

Hahaha je schrijft het alsof het een elektrische auto is.

2 likes

Zie net op insta iemand die snickers en liga’s met elkaar vergelijken. Nou ‘verassend’ genoeg heeft de Liga reep minder kcal.

Maar de snickers zijn lekkerder dus de vergelijking slaat nergens op. Alsof je appelsap met appeltaart vergelijkt

9 likes

Hahaha ja ik ga altijd stuk om van die random vergelijkingen.

4 likes

…maar wist je dat in appelsap minder kcal dan appeltaart zit? Dus voortaan bij de koffie neem je maar een glas appelsap met wat slagroom ernaast in plaats van het puntje gebak.

15 likes

ik ben echt dramatisch en hypochonder aan het worden denk ik omdat het voelt alsof ik niet goed verder word geholpen. Mijn oog is zo droog vandaag echt kut, en gisterenavond was ik mijn ander aan het bestuderen en dat is niet mooi rond in de oogkas met veel adertjes en een beetje gelig alsof het half gesmolten kaas is?

1 like

Onlangs kocht ik in een vlaag van verstandsverbijstering een pak liga’s (why???) en wat was dat smerig zeg, niet normaal te eten zonder dat het als een kleffe bende aan je gehemelte plakt. Bovenste leeftijdsgrens van die dingen zit echt bij 3 jaar eigenlijk.

4 likes

En ipv een wijntje, kan je ook je mond spoelen met Listerine! Wel de alcohol, frisse adem maar niet de calorietjes.

23 likes

Maar de listerine moet wel rood zijn, want anders kun je het niet met wijn vergelijken

2 likes

Mijn leven staat (gevoelsmatig) helemaal op z’n kop omdat mijn vriend en ik min of meer besloten hebben om uit elkaar te gaan. Maar we durven de knoop niet echt door te hakken. Het is ZO lastig want we houden veel van elkaar maar er is zoveel aan de hand dat het echt niet meer leuk is samen en we hebben niet zo veel vertrouwen in dat het nog goed komt. Maar het is zo rot om er dan definitief de stekker uit te trekken. Ik ben intussen wel op woningen in mijn oude woonplaats aan het reageren en heb nu van die dingen aangevraagd die ik potentieel nodig heb zoals huurdersverklaring en uittreksels enzo. Ik heb alleen een tijdelijk contract dus weet niet zo goed of ik ook een intentieverklaring o.i.d. aan moet vragen bij mijn werkgever. Heb echt geen zin om daar te vertellen waarom. En bovendien moet ik deze baan opzeggen dus voelt dan heel dubbel allemaal. M’n vriend is nu drie dagen naar z’n ouders zodat we even ruimte hebben. Mis hem nu al weer. Zo klote dit :frowning:

25 likes

Ik hoorde vandaag of gisteren de opmerking ‘I’d rather adjust to your absence than be frustrated by your presence’, ik moet daaraan denken door wat je zegt. Als het niet meer leuk is samen dan wil je misschien liever wennen aan zijn afwezigheid? Ook al is dat moeilijk, wordt wel even doorbijten ben ik bang… We hebben ook een break-up topic ergens als je daar behoefte aan hebt. Sterkte!

13 likes

Ben op vakantie en heb mijn werk gevraagd nee te zeggen tegen alles wat binnenkomt aan aanvragen in mijn afwezigheid. Maar nu ben ik toch geappt over een aanvraag wat zou inhouden dat ik op vakantie een dagje naar een andere locatie moet vliegen voor werk en ik ben er he-le-maal van de leg van. Ik had dit zó niet willen weten en nu moeten kiezen of ik dit g doen of niet… 🫠

2 likes

Heeft het voor jou voordelen als je dat zou doen? Want anders vakantie=vakantie hoor, dan moeten ze je ook niet lastig vallen met die soort dingen.

2 likes