Wat je even kwijt wil #61

Niet doen, ze horen je niet de appen, dit heb je ook expliciet gevraagd, dus jij weet van niks.
Je hebt maar 1x per jaar vakantie en gewoon rust en die zou ik echt voor jezelf nemen. Want als jij dit nu gaat doen voor je werk… dan weet je ook direct wat de verwachtingen gaan zijn als je nog een keer weg gaat. Daarnaast respecteren ze je ook niet omdat je duidelijk hebt aangegeven dat ze ‘nee’ moeten zeggen op aanvragen.

29 likes

Het is een klant die ik graag vast zou willen krijgen. Ze hebben het al een tijdje niet meer gevraagd en nu ineens weer wel dus dat is de enige reden waarom ik het overweeg. Maar mijn vriend 1,5 dag alleen achter laten op vakantie geeft me echt een rot gevoel dus ik denk dat ik het ga overslaan…

1 like

Volgens mij probeert je werkgever hierdoor ook in te praten op je gevoel, want nu ben je tijdens je vakantie alsnog hier mee bezig en dat is niet jouw probleem. Ik zou meteen laten weten dat je het niet doet, als je er langer over na blijft denken dan heeft dat nog meer invloed op je vakantie. Zou er bij terugkomst wel nog even op terug komen, dat je expliciet gevraagd had om je niet te contacten en dat het vervelend is dat ze het nu alsnog doen.

Hopelijk kun je verder nog lekker van je vakantie genieten!

13 likes

Ik heb al weken zin in Mars-ijsjes. Maar het schap in mijn supermarkt is al weken leeg. Blijkbaar had iedereen zin in Mars-ijsjes of zijn er leveringsproblemen?

2 likes

Iedereen is er dankzij Insta achter dat je qua calorieën beter een Mars ijsje kunt eten dan een Mars reep, denk ik :joy:

18 likes

Ik heb twee weken geleden nog een doos gekocht, dus voor zover ik weet geen (landelijke) leveringsproblemen.

1 like

Ik overweeg speciaal hiervoor naar een andere supermarkt te gaan.

@Twijfelaar ik eet ze altijd per doos helaas…

1 like

Ik kocht ze bij Albert Heijn!

5 likes

De keuze is niet zo moeilijk
Je hebt duidelijk van tevoren aangegeven dat je geen nieuwe aanbragen wilt.

2 likes

Daar stuit ik steeds op een leeg schap, dus ik ga mijn horizon eens verbreden!

2 likes

Ik heb vandaag echt de concentratie van een pak sinaasappelsap :sweat:

Ik heb de afgelopen tijd heel veel aan dit forum gehad qua grenzen en relaties, en dat icm met mijn therapie heeft me de ogen geopend en ballen gegeven om mijn relatie te beëindigen. En ik voel me zoveel beter al! Dank lieve forummers :heart:

146 likes

Wat een klote situaties, een intentieverklaring is wel handig, kun je bij je werkgever niet gewoon aangeven dat je bezig bent met een nieuwe woning zonder verdere toelichting te geven? Veel sterkte en wijsheid met je beslissing :kissing_heart:

1 like

Edit: ik ben er al uit!

1 like

Zo simpel gaat het helaas niet. Werk niet persé voor een baas maar als zzp’er. Er is alleen een tussenbedrijf die mij de opdrachten geeft. Ben heel erg close met ze en zij weten dat mijn 1x per jaar vakantie betekend echt niet bellen tenzij het om extreem veel geld gaat of levensveranderende klus zou zijn. Dat is het beide niet. Dus ik heb gebeld en gezegd dat ik niet blij was. Diegene die me dit heeft gezegd heeft dus ook een tik op de vingers gehad (van mijn vaste contactpersoon). Er is een kans dat deze klant me nooit meer aanvraagt nu, maar er is ook een kans dat die dat na die ene klus ook niet meer had gedaan dus heb besloten dat ik dat risico wil nemen en echt gewoon even van mijn 10 dagen vakantie wil genieten🙈 ik ben echt jaren een workaholic geweest, en zou vroeger meteen zijn gegaan, maar ik wil niet meer zó zijn. Soms is eventjes geen werk ook belangrijk.

73 likes

Ik heb het gevoel dat mijn maandstonden sinds enkele maanden/een jaar of zo veel heftiger geworden zijn, zo irritant!

6 likes

Ik ook!! Ik voel me echt al een paar dagen ellendig, vroeger was het hooguit 1 dag hoofdpijn

3 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat familie heet

Ik kreeg net een halve zenuwinzinking omdat ik niet meer kon inloggen ol mijn werkomgeving en toen kwam de IT man me helpen. Maar het lukte hem ook niet en toen sloeg hij uit frustratie een paar keer met zn hoofd tegen de muur??? Heb daarna echt heel hysterisch gelachen om de situatie. Echt wtf :joy: Het probleem is overigens nog niet verholpen maar damn

50 likes

Hahahaha wat

1 like