Potver, heb net een tas met deze kroosant gekocht. Nu kan ik hem niet meer dragen zonder hieraan herinnerd te worden
Ik moest er gelijk aan denken toen ik je aankoop zag
Dus je moet uitkijken met die tas. Straks jat je nog een kratje Jupiler
Ik zag hem net in de winkel en er zit niet genoeg vulling in. Een beetje alsof je je croisant al de hele dag in je tas hebt zitten zo zag die eruit
Ik kwam er net achter dat de broek van een pak dat ik binnenkort naar een bruiloft aan wil, net iets te klein is geworden. Mijn eerste gedachte was hoe ik voor die bruiloft zo snel mogelijk zou kunnen afvallen om er toch in te passen. En daarna: fuck dat, ik kijk wel op Vinted of ik een maat groter kan vinden. En dat is gelukt Ik ben zo blij dat ik na jaren in de greep van eetstoornissen en dieetcultuur vrede kan hebben met mezelf en een gezonde keuze kan maken.
Sissyboy heeft er ook een, zonder baret en zonder deze review.
Haha als ik de broek heb ontvangen zal ik wel een foto in WAYRWT zetten Het is een heel cool groen pak!
Super gevoel is dat hè!
Hoe de fuck kunnen mensen zo soepel shuffelen met hun benen. Ik ben echt een motorischgestoord pasgeboren giraffe
De promotor van mijn vriend heeft een collega van mijn vriend (ook één van zijn promovendi) gevraagd om zijn auto op te halen (op een paar uur rijden). Echt te idioot voor woorden, en dan is deze man over het algemeen nog een fijne promotor ook in vergelijking met de rest
Ik was net in de stad en ging aan de kant voor de politie. En toen zag ik iemand achterin zitten. Dus ik dacht eerst hahaaa stoute boef! Maar toen keek ik goed en het was Ewoud Genemans.
Mini zoop fan soy zou gillen.
6 weken vakantie hoeft van mij echt niet ben dankbaar dat ik mijn werk zo leuk vind, het liefst begon ik maandag weer in plaats van over twee weken pas
(first world issue!)
Misschien kan je twee weken mijn baan overnemen en dat ik dan vakantie heb?
Dan woon je bij me in de buurt haha. Heb hem al meerdere keren gespot.
Het is dat mijn man geen 40 is maar wij noemen de knuffel ook Monsieur Croissant… En dat heeft mijn man geïnitieerd…
Toch maar even z’n internetgeschiedenis doorkijken.
Vgm wel jij komt uit arnhem toch?
Vind Ewout nog steeds hot hoor, als je m weer tegenkomt graag mijn nummer geven
Ja in de buurt van haha maar ewout pakt geregeld mijn dorp mee.