Wat je even kwijt wil #61

Met zulke dingen is het achteraf helemaal zo dom als je dan weet dat je al die tijd voor niks hebt zitten refreshen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja het is een potentiële nieuwe baan en ik heb mentaal hier al afscheid genomen en weet zeker dat ik deze week iets hoor. Maar liever gisteren dan vrijdag HAHA

Maar ik word echt even heel moe van mezelf :tipping_hand_woman:

4 likes

Omg ik zit als ENIGE in de bioscoopzaal, heb ik altijd al eens mee willen maken!!

48 likes

Kan je hardop commentaar op de film leveren.

13 likes

Ik werd net aan de deur lid van een goed doel en toen vroeg hij m’n geboortedatum en dacht hij dat ik 1998 ipv 1989 zei en zei hij dat ik te jong was om mee te doen en toen stond ik echt van ??? Is 32 jaar te jong??? Hahahaha maar goed nieuws ik ben oud genoeg

21 likes

Jaloers!!!

1 like

Weer een kutdag vandaag. Slecht en weinig geslapen, hoofdpijn, tijd van de maand, moe en futloos, angstig, depri, voel me plakkerig en vies, te warm, zit al de hele dag halfnaakt in bed naar fucking pretty little liars te kijken, heb alleen een half pak koeken opgegeten, huis is weer een stort, moet eigenlijk dringend allemaal belangrijke dingen doen maar ik kan het gewoon niet vandaag lhgchlhclkgduedjwjrdktxjvmmkbmjvhohggfj

(Ik heb het gevoel dat ik zo vaak kom klagen over mijn mentale toestand van de dag in dit topic, excuses daarvoor! Ik verwacht geen reacties noch dat iemand het leest eigenlijk. Ik wil het gewoon even van me af schrijven.)

17 likes

Maar iemand uit 1998 is 24, waarom zou dat wel te jong zijn om donateur te worden? :sweat_smile:

7 likes

Geen idee! Ik ben nog niet jarig geweest en t is vanaf 24 ofzo? Miss is dat iets voor als ze zo aan de deur komen?

Haha ik heb ook geen idee, maar ik denk soms ook nog dat iemand uit 1998 14 is ofzo, dus misschien was hij ook wel even in de war :joy:

13 likes

Ah ja dat snap ik hoor! Hopelijk krijg je snel goed nieuws!

Denk dat hij zelfs van na 2000 was :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Heb ‘t net binnen. Vannacht niet slapen en morgen bellen.

2 likes

En is dat goed nieuws? :sweat_smile:

1 like

Ik heb echt zoiets vaags meegemaakt, een dietiste waar ik een tijdje geleden een traject hebt gevolgd maakt sinds een tijdje met enige regelmaat ‘bodypositivity’ belachelijk en zo ook weer vandaag ihkv die nieuwe Linda. Ze vond het belachelijk dat mensen gingen ‘zeiken’ om diversiteit want ja overgewicht is gewoon een vorm van zelfverwaarlozing.

Ik heb haar toen een berichtje gestuurd dat ik de laatste tijd van haar regelmatig dat soort berichten lees, dat ik het echt niet oke vind en ik nu een nare nasmaak heb van mijn eigen traject als zij blijkbaar zo in de wedstrijd staat. Krijg ik serieus een bericht van haar terug dat ik moet nagaan wat mij zo triggert aan haar berichten, en of dit voorkomt vanuit de perceptie vanuit mijn eigen overgewicht? Echt wtf hoe kan je zo onprofessioneel zijn, ben echt woedend erdoor

25 likes

Wow.
Super goed dat je een bericht hebt gestuurd en gelijk al je afspraken cancellen. Mijn diëtist is echt een fijne.

7 likes

Hahaha ja! Heb gepost net in sollicitatietopic :grimacing:

6 likes

Nouja wat idioot zeg! Wel heel goed dat je dat berichtje hebt gestuurd. Je kunt haar nu in ieder geval afraden als je met mensen in contact komt die een goeie diëtist zoeken.

2 likes

Het is echt een grote ergernis van mij dat veel “professionals” in de dieet- en fitnessindustrie zo weinig snappen de verschillende oorzaken van overgewicht, het mentale aspect, en zo’n simplistisch beeld hebben van hoe lichamen werken. Dat blijkt hier ook weer uit. Hoe krijg je het als dietist nota bene je strot uit? :exploding_head:

19 likes

bizar he. Ze heeft daarna ook nog een story gemaakt waarin ze mijn bericht afkraakt, echt denigrerend gewoon

13 likes