Wat je even kwijt wil #61

Heb je een leuke baan? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Anders omscholen naar docent, leuk werk, veel vakantie en hard nodig!

4 likes

Tijdens het koken werden mijn vriend en ik paar keer gebeld maar waren net te laat. Doordat mijn vader ziek is geweest krijg ik bij zoiets direct stress omdat ik bang ben dat er iets aan de hand is. Bleek uiteindelijk niks ergs (wel even iets urgents maar prima op te lossen), maar ik merk nu gewoon dat die stress direct in mijn lichaam zit want ben nu misselijk tijdens mijn avondeten. Irritant maar ook wel intrigerend hoe dat werkt

5 likes

Ik had om 19:05 twee pizza’s besteld en om 19:19 waren ze er al, niet normaal jong :pizza:

23 likes

Aah ging ik hem googlen? Ja :rofl: maar blijkbaar neemt ie een tv programma op over de Arnhemse politie.

Jammer

1 like

Omg in Nijmegen??? Ewout en de wouten heuj
Edit: oh sorry ik zie nu Arnhem jammer

1 like

Ik zit foto’s terug te kijken van toen ik 16 was (13 jaar terug) door die teenage dirtbag challenge op tiktok. En ik weet nog dat ik me toen zo dik voelde, en dat ook gezegd werd door mensen. En ik zie die foto’s en echt, what the fuck. Ik was heel normaal. Echt man, ik heb me toen zo zo kut gevoeld en dat was zo erg niet nodig.

13 likes

Ja die is van Jellycat!

2 likes

Omg ik kwam net thuis en had de voordeur blijkbaar niet op slot gedaan???
Het is wel een deur die alleen met sleutel open gaat maar toch. En ik ben alleen en bang dat er nu iemand in een kast zit :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Wat een ellende om leuke enkellaarsjes te vinden in de goede kleur bruin, zonder hak en zonder er de hoofdprijs voor te betalen :roll_eyes:

1 like

echt ik vind dit soort dingetjes zo raar eigenlijk :sweat_smile: waarom moet dat nou weer als voorbeeld gebruikt worden om ‘afdwingen’ uit te leggen.

10 likes

Ik heb even erge lowlands fomo

13 likes

Waarom moet dat “met een moslim” erbij :thinking: voegt echt precies nul toe aan de boodschap

3 likes

Maar als je het weglaat dan weet je nog niet wat het betekent toch?

Edit: Ooh wacht, ik zie nu de betekenis er boven staan, dacht dat ze meteen met het voorbeeld kwamen!

Overigens mag dat hele voorbeeld van mij ook weg hoor!

1 like

Ik ook!! Echt spijt dat ik niet mee wilde omdat ik de line up niet leuk genoeg vond

5 likes

“Met die man” had ook prima gekund

3 likes

Op het vliegveld er achterkomen dat je AirPods vergeten bent :sob: die heb ik zo hard nodig om te kunnen slapen. Heb wel “oude” oortjes, maar die noise canceling… NEEEEEED IT.

1 like

Ik ook ja! Eerst gingen een paar vrienden, toen niemand behalve m’n vriend en nog iemand en toen opeens besloot woensdag toch iedereen te gaan toen kaartjes goedkoop op ticketswap stonden en kon ik niet kiezen (moet dan oppas voor hond regelen, veel heen en weer rijden, blabla). Dag erna werd alles alweer duurder en vrijdag nog meer en dat kon ik niet missen. Nu is iedereen daar en ik droomde net even dat ik er ook was en toen wist ik gelijk dat ik droomde en werd wakker met FOMO.

3 likes

Ik heb ook gekozen om niet te gaan maar ik ik had deze editie toch wel heel leuk gevonden… ik moet wel zeggen dat de enige vriendin met wie ik zou gaan haar kaartje heeft verkocht, dus geen idee met wie ik wel zou gaan hahah

4 likes

Maar de mannen die nog tot het laatst, whatever voor instrument, speelden toen de titanic zonk worden voor eeuwig geprezen. Ik denk dat die muziek me dan gestolen kon worden. Maarja misschien is het wel hun wens.

1 like

Mijn vriend kreeg net te horen dat hij vandaag gratis mee kan naar lowlands en ik ben zo jaloers dat ik wel kan huilen :sob:. Dat ik ongesteld moet worden helpt niet mee. Ik heb nog overwogen via ticketswap een kaartje te kopen maar er staat niets meer op…

6 likes