Aaw, jezelf niet haten joh, kan iedereen gebeuren. En je hebt weer een mooi verhaal voor bij de zoveelste kringverjaardag
Ik heb vandaag voor het eerst ooit zelf lasagne gemaakt. Smaakte best prima
Ik moet eerst 1 liter water van mezelf drinken voordat ik nog een wijntje mag (ik loop erg achter). Maar ik wil nie.
Dan doe je het toch nie
Mn buurvrouw heeft een kat (blijkbaar) en ik hoorde hem/haar miauwen en het was net mijn overleden kat
Ik lach zo hard dat het journaal aandacht besteed aan “booktok” alsof we hiervoor niet booktube, goodreads en andere dingen hadden.
Better Call Saul is volledig afgerond nu en ik voel gewoon een soort teleurstelling over dat de hele drie eenheid van Breaking Bad, El Camino en BCS nu afgelopen is.
Ik zat er zo lekker in, al die jaren.
Ik voel me zo gelukkig, ik ben de laatste dagen de hele dag door mijn berlijnse onderhuur appartement aan het dansen. Ik wil maar niet stoppen :’)
ik wil een foto zien
edit: het heeft alle verwachtingen waar gemaakt
Wat voor snack is een boulet
Ik vind de grootste teleurstelling bijna dat de armen en benen niet bestaan uit 4 (mini) frikadellen. Baby Ivo dit.
Nee ik ben gewoon op vakantie!
Als ik vlees zou eten zou ik her doen
Lekker zelf maken van vega nuggets en een kaaskroket
Drugs
Ik heb je echt zo’n fijn weekend gehad, lig helemaal na te genieten nu in bed Zo lekker om dat te ervaren. Ik heb vaak op zondag avond dat ik denk: jemig is het nú alweer voorbij en wat heb ik nou feitelijk gedaan?!
Deze keer echt niet!
Heb voor mijn vriends verjaardag als verrassing een viergangenlunch gereserveerd bij een sterrenzaak, zoveel zin in
Hele treinroute verneukt vandaag… Maar ik ga vandaag met het team delen dat ik wegga dus ik ga toch. 2x zo lange reis