Dan had ik m omver geduwd denk ik
Wij zijn aan het klussen, en hadden eten besteld (want nog geen werkende keuken). Dat eten was na 2u nog niet bezorgd en ondertussen lazen we op de site van het restaurant zelf en op takeaway dat ze gesloten zijn op vrijdag. Dus we dachten: “foutje dat we eerst wel konden bestellen“ en mijn vriend is nu naar de pizzeria om de hoek m. Uiteraard werd nu net wel die bestelling bezorgd. Falafel én pizza, ik klaag iig niet .
Jaa echt he! Ik zit nu echt zo lekker te snacken en nog verder te borrelen zo nog ff een slechte romcom op zetten en het is compleet
Goed idee inderdaad, dat lijkt me ook wel wat!
En nu al zin in de blikken
Hahaha het gaat er hier volgens mij al dagen over maar wtf is dat joh? Ik heb nu ook mijn eerste van haar gekregen. Ik zie zelf echt geen verschil in mijn/onze posts of de andere wjekwās. Ik zit er niet mee maar snap 'm echt niet.
Speciaal voor @Rozevarken een dubbelpost.
Ulch jaren geleden zei mijn ex-schoonvader al dat onze generatie het slechter krijgt dan de generatie er boven. Toen dacht ik nog JAJA zalllll wel, de beste man had verdorie nog gelijk ook
Snap niet dat je ouders niet zien dat het niet zo is, hebben ze de memo gemist dat je vroeger makkelijk op één beginnend loon een huis kon kopen en dat kopen tegenwoordig überhaupt bijna onmogelijk is? En tegenwoordig mag kraken ook al niet meer!!1!!1!!
Ik vind het kinderachtig. Je kan mensen muten als je zo passief agressief wordt van hun posts.
Nieuwe schoenen inlopen is zo vreselijk
Ja en dan ben je moderator hier. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje grappig
Ik was vandaag winkelen en het viel me zo erg op dat de kleding veel duurder is geworden (ten opzichte van vorige maand toen ik ook ging winkelen). Vooral al die winkels van costes en the sting etc, overal wel een tientje bovenop.
Mijn theorie is dat je gewoon een hekel aan iedereen krijgt als je hier moderator wordt. Is inderdaad een beetje gek maar ook een soort forumtraditie.
Eindelijk kan ik ook zeggen: ik heb vakantie!!
Dus ze vragen (toen ze zich voordeden als jou) om een foto van jou?
Ik ben na een salsa avondje in de stad beland en heb zo genoten.
Voel me wel meega goor en plakkerig.
En ohja omdat ik me 15 voelde en t hier over drankjes van toen ging wou ik een coeberg bestellen. Hadden ze niet. Echt zwaar teleurgesteld.
Ja deden ze bij mij ook, denk om het profiel meer aan te kleden ofzo?
Of een tinder swindler account te beginnen voor erbij
Moest net googlen wanneer ik weer mag rijden. Nog niet⦠Heb hoofdpijn š„¹
Waarschijnlijk heeft ze te veel gezopen
Het festival waar ik in september vijf dagen heen zou gaan, gaat niet door Vind het ZO kut. Helft van mān vakantie naar de klote en had er zoooo naar uit gekeken.
Zit altijd uit te stellen om te douchen en als ik eenmaal sta wil ik er niet meer onderuit (en heb ik haast door uitstellen). Waarom kan ik niet gewoon opstaan en mān ding gaan doen zonder moeite