Best een goed idee als je ziet wat die man ermee verdient heeft, ga ook ff random nummers appen
Ik dacht dat mijn vakantie zou zorgen dat ik nieuwe energie zou krijgen voor werk, maar ik denk nu alleen maar van: laat dit laatste weekend nog langduren. Echt geen zin in maandag.
Zo fijn als het weer september is: lagere temperaturen in huis, nieuw TV-seizoen, structuur in mijn week, betere aanbiedingen in de supermarkt voor basics ipv alle borrel- en BBQ-benodigdheden, etc.
Ja was idd vanwege veel gedronken maar mag nu weer rijden. Lekker naar huis en m’n eigen bed
Oke, ik heb nu echt een briljant maar misschien onmogelijk idee bedacht om je pasje niet te verliezen, wil je het horen?
Wat een cliffhanger
Haha dit zijn dingen waar ik niet bewust over na heb gedacht, maar nu je ze zo noemt, ik het hier 100% mee eens ben
Ik HOOP op lagere temperaturen. Ben alweer bang voor 30 graden in september
Ik zit in ons camperbusje op de terugweg naar huis & kan wel huilen omdat de vakantie zo fijn was en ik geen zin heb om weer te gaan werken etc. Pff.
Ik heb al weken pijn in mn borst. Ga dinsdag voor een echo/foto. Ook al doe ik heel groot en zeg ik dat er vast niks is omdat de dokter niks voelde, maak ik me toch wel wat zorgen
Heb jij ook een helm en beschermers enzo aangeschaft eigenlijk?
ik heb onlangs deze gehaald bij de decathlon en prima tevreden over; https://www.decathlon.nl/p/skatebeschermers-voor-volwassenen-set-van-3-fit500/_/R-p-114891?mc=8494805&c=GRIJS
ik heb de neiging om de elleboogbeschermers trouwens niet te gebruiken haha, misschien als ik ooit eens lelijk daarop val dat ik van gedachten verander
een helm heb ik verder ook niet
Potver, heb net een tas met deze kroosant gekocht. Nu kan ik hem niet meer dragen zonder hieraan herinnerd te worden
Ik moest er gelijk aan denken toen ik je aankoop zag
Dus je moet uitkijken met die tas. Straks jat je nog een kratje Jupiler
Ik zag hem net in de winkel en er zit niet genoeg vulling in. Een beetje alsof je je croisant al de hele dag in je tas hebt zitten zo zag die eruit
Ik kwam er net achter dat de broek van een pak dat ik binnenkort naar een bruiloft aan wil, net iets te klein is geworden. Mijn eerste gedachte was hoe ik voor die bruiloft zo snel mogelijk zou kunnen afvallen om er toch in te passen. En daarna: fuck dat, ik kijk wel op Vinted of ik een maat groter kan vinden. En dat is gelukt Ik ben zo blij dat ik na jaren in de greep van eetstoornissen en dieetcultuur vrede kan hebben met mezelf en een gezonde keuze kan maken.