Wat je even kwijt wil #61

Ik voor het eerst sinds een lange tijd een Merci chocolaatje op…en het valt tegen :cry:

4 likes

Welke smaak had je? Dat is essentieel

1 like

Kaffee-sahne en Dark Cream. Het smaakt gewoon naar vettige was met een chocolade smaakje

2 likes

I love 14-jarige meisjes met een dikke make-up kop (wel heel mooi) die in de trein praten over hoe ze dronken een jongen ontgroend hebben op een feestje.

1 like

Ik heb vandaag moeten zeggen: geen blote piemels in de poppenhoek. Hoe was jullie dag

53 likes

Jammer voor Martin Morero!

17 likes

ohhh ontgroenen, dat woord heb ik al lang niet gehoord <3

3 likes

Hahaha echt he, was wel ff nostalgisch weer.

3 likes

Seksen tijdens (thuis)werktijd en erna online komen en zien dat het enige berichtje dat je hebt gemist pas een aantal minuten daarvoor is verstuurd :trophy:

35 likes

ik zie dit filmpje voorbij komen en ik vraag me af: is dit normaal als je siblings hebt?? dat je constant het gevaar loopt om geslagen/‘gepranked’ te worden (haat dat woord ugh)?
ik ben zelf alleen opgegroeid met m’n moeder die ook nog eens vaak weg was dus geen idee, maar ik zou hier he le maal niet tegen kunnen

1 like

Nee, dit is echt niet normaal.

4 likes

Ik wil naar huis naar mn kittens en naar mn nieuwe koffie siroopjes.

15 likes

Woehoe onderweg naar Frankrijk! Beetje jammer wel dat we midden in de nacht de tent nog moeten op zetten. :sob:

9 likes

Ben voor het eerst de deur uit na een paar dagen ziek zijn. Alleen wel met een zware backpack. Was niet het beste idee ooit maar ik denk dat ik de eindbestemming ga halen :v:t2: (gewoon een treinreis hoor maar wel met wat stukken lopen).

2 likes

Francine Oomen gaat een nieuw Hoe Overleef Ik boek schrijven over de struggles van millennials :heart_on_fire:

6 likes

Kaffee sahne was vroeger echt mijn favoriet. Maar ik heb nu toevallig ook een doos Merci gekregen en ik vind het ook minder lekker. Echt een beetje een flauwe smaak

2 likes

Oeps. Was te excited om de ongelezen berichten in dit topic te lezen

3 likes

Nee niet normaal.

Edit: spuitelf.

Over die boekverslagen, is idd heel schattig! Ga je het boek alsnog lezen of sla je over?

2 likes

Ik heb een quarter midlife crisis denk. Ik weet niet meer wat ik wil qua werk, er is niks meer wat me in Nederland houdt en ik heb echt geen zin in wachten tot de huizenmarkt instort (en m’n cryptomunten stijgen haha) zodat ik een keer de zolderkamer bij m’n ouders af kan.

Ik wil echt nog liever vandaag dan morgen gewoon verhuizen naar het buitenland en even helemaal niks met Nederland te maken hebben. Maar geen idee hoe :sob::sob:

4 likes

Ik weet niet of je op advies zit te wachten maar je kan bijv een tijd gaan wwoofen in een land wat je aanspreekt? Of meerdere plekken achter elkaar. Kost relatief weinig en dan kom je misschien tot :sparkles:inzichten :sparkles:

2 likes