Wat je even kwijt wil #61

Mijn broer is echt een superheld
Ik ben net verhuisd en moet nog een beetje wennen aan mijn huis, ik was de post gaan halen maar de sleutel van de brievenbus zit niet aan mijn sleutelbos (die ik altijd in de deur heb zitten)
Kom ik terug is de deur dicht gevallen… Nu woont hij dichtbij mij dus ik daarheen lopen, toevallig kom ik hem tegen op de fiets naar de supermarkt, mocht ik in zijn huis wachten (let wel ik stond ZONDER spullen buiten) hij zou onze ouders bellen zodat die de sleutel konden brengen
Halfuur later
Wij proberen met die sleutel lukte natuurlijk niet want mijn sleutel zat in de deur :smiling_face_with_tear:

Bedacht me dat de balkon deur open stond (ik woon 1 hoog)
Mijn broer komt met de auto aangeraced met een ladder, ik en mijn schoonzus die ladder vasthouden, was eigenlijk net te kort maar hij heeft zich gewoon kunnen optrekken aan de balustrade (oke eerlijk ik durfde niet te kijken doodeng)
toen was hij binnen en idd sleutel zat in de deur
mijn god wat een weekend haat mezelf echt

64 likes

Ik zag twee wielrenners die zowaar hun hand uitstaken om richting aan te geven. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.

41 likes

Er bestaan cylinders waarbij er een sleutel aan de binnekant en buutenkant kan zitten.

1 like

Lief van je, het gaat gelukkig iedere dag een stapje beter!

2 likes

Aaw, jezelf niet haten joh, kan iedereen gebeuren. En je hebt weer een mooi verhaal voor bij de zoveelste kringverjaardag :smile:

4 likes

Ik heb vandaag voor het eerst ooit zelf lasagne gemaakt. Smaakte best prima

26 likes

Ik moet eerst 1 liter water van mezelf drinken voordat ik nog een wijntje mag (ik loop erg achter). Maar ik wil nie.

2 likes

Dan doe je het toch nie

4 likes

Mn buurvrouw heeft een kat (blijkbaar) en ik hoorde hem/haar miauwen en het was net mijn overleden kat :frowning::smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik lach zo hard dat het journaal aandacht besteed aan “booktok” alsof we hiervoor niet booktube, goodreads en andere dingen hadden.

3 likes

Better Call Saul is volledig afgerond nu en ik voel gewoon een soort teleurstelling over dat de hele drie eenheid van Breaking Bad, El Camino en BCS nu afgelopen is. :woman_shrugging:t3:
Ik zat er zo lekker in, al die jaren.

11 likes

Ik wil m :pleading_face:

59 likes

Weet je het zeker?

31 likes

Ik voel me zo gelukkig, ik ben de laatste dagen de hele dag door mijn berlijnse onderhuur appartement aan het dansen. Ik wil maar niet stoppen :’)

63 likes

ik wil een foto zien
edit: het heeft alle verwachtingen waar gemaakt

3 likes

Ik had het me iets spectaculairder voorgesteld @Karl_Lagerfeld :laughing:

3 likes

Wat voor snack is een boulet

4 likes

Ziet eruit als een duur woord voor een gehaktbal ofzo.

3 likes

Ik vind de grootste teleurstelling bijna dat de armen en benen niet bestaan uit 4 (mini) frikadellen. Baby Ivo dit.

10 likes

Ben je naar het buitenland verhuisd?

1 like