Wat je even kwijt wil #61

Daar stuit ik steeds op een leeg schap, dus ik ga mijn horizon eens verbreden!

2 likes

Ik heb vandaag echt de concentratie van een pak sinaasappelsap :sweat:

Ik heb de afgelopen tijd heel veel aan dit forum gehad qua grenzen en relaties, en dat icm met mijn therapie heeft me de ogen geopend en ballen gegeven om mijn relatie te beƫindigen. En ik voel me zoveel beter al! Dank lieve forummers :heart:

151 likes

Wat een klote situaties, een intentieverklaring is wel handig, kun je bij je werkgever niet gewoon aangeven dat je bezig bent met een nieuwe woning zonder verdere toelichting te geven? Veel sterkte en wijsheid met je beslissing :kissing_heart:

1 like

Edit: ik ben er al uit!

1 like

Zo simpel gaat het helaas niet. Werk niet persĆ© voor een baas maar als zzpā€™er. Er is alleen een tussenbedrijf die mij de opdrachten geeft. Ben heel erg close met ze en zij weten dat mijn 1x per jaar vakantie betekend echt niet bellen tenzij het om extreem veel geld gaat of levensveranderende klus zou zijn. Dat is het beide niet. Dus ik heb gebeld en gezegd dat ik niet blij was. Diegene die me dit heeft gezegd heeft dus ook een tik op de vingers gehad (van mijn vaste contactpersoon). Er is een kans dat deze klant me nooit meer aanvraagt nu, maar er is ook een kans dat die dat na die ene klus ook niet meer had gedaan dus heb besloten dat ik dat risico wil nemen en echt gewoon even van mijn 10 dagen vakantie wil genietenšŸ™ˆ ik ben echt jaren een workaholic geweest, en zou vroeger meteen zijn gegaan, maar ik wil niet meer zĆ³ zijn. Soms is eventjes geen werk ook belangrijk.

73 likes

Ik heb het gevoel dat mijn maandstonden sinds enkele maanden/een jaar of zo veel heftiger geworden zijn, zo irritant!

6 likes

Ik ook!! Ik voel me echt al een paar dagen ellendig, vroeger was het hooguit 1 dag hoofdpijn

3 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat familie heet

Ik kreeg net een halve zenuwinzinking omdat ik niet meer kon inloggen ol mijn werkomgeving en toen kwam de IT man me helpen. Maar het lukte hem ook niet en toen sloeg hij uit frustratie een paar keer met zn hoofd tegen de muur??? Heb daarna echt heel hysterisch gelachen om de situatie. Echt wtf :joy: Het probleem is overigens nog niet verholpen maar damn

50 likes

Hahahaha wat

1 like

Haha ja het was zo apart. Maar ieder zijn ding :joy: Heb nu echt nog steeds de slappe lach

@Lentex

Aah wat rot! Valt er met haar te praten? Misschien dat je het kan voorleggen hoe je er mee zit?

4 likes

Aahw het is super vervelend maar t ligt totaal niet aan jou hoor!

1 like

Oh God, ik heb net een allen beantwoorden mail gestuurd. Ik voel me boomer.

15 likes

Oh er staat een iconisch gebouw in ā€œmijnā€ stad (de Boerentoren in Antwerpen) in brand en ik vind het zo erg? Ik hoop echt dat de schade beperkt kan blijven maar het ziet er geloof ik slecht uit

Was hij ook voor allen bedoeld of heb je de ultieme boomer move gedaan en een mail voor een persoon aan iedereen gestuurd?

3 likes

Ik ben echt helemaal ingebouwd tussen de organisatie van de Vuelta, wat een nachtmerrie er zijn echt een recordaantal Jeroens hier in de stad

9 likes

Dat laatste :face_with_peeking_eye:

7 likes

Hihi Rob Trip heeft het op het nieuws steeds over Looluns ipv Lowlands

12 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic