Wat je even kwijt wil #61

Uhggh op vakantie met vriendinnen is t allerbeste wat er bestaat hoor :two_hearts:. Moet weer helemaal wennen om terug te zijn en niet m’n hele dag met ze te spenderen.

Welkom back to gierige NL met te weinig vakantie dagen!! :facepunch:

23 likes

Wil je mij een pb sturen van de hoekbank die je wegdoet? Misschien heb ik interesse :smiling_face:

1 like

Neem dan de snickers peanut butter ijsjes, die hebben geen pinda’s.

1 like

Als ik ergens van walg is het pindakaas.

Ja sorry maar ik ben al in die mars getrapt maar die snickers mot ik niet.

6 likes

Your loss I guess :dancer:

3 likes

Ik had vorig jaar echt een goede klik met mijn fysio therapeut en nu ga ik er binnenkort weer heen voor mijn nekklachten die ik heb genegeerd het afgelopen half jaar. Echt zin om hem weer te zien :joy: Het is ook echt een grote goedzak en ben helemaal enthousiast. Maargoed, wel jammer van mijn nek. In the end ga ik liever niet natuurlijk, maar fijn dat het bij hem kan.

13 likes

10 jaar geleden ofzo gebruikte ik deze geur zo graag. Ik denk dat ik het nog ruik.
Zo jammer dat het niet meer bestaat :sob:

4 likes

Webshop: “one size fits all”
Diezelfde webshop: one size geschikt t/m maat M

:rage:

7 likes

Gedaan! Hopelijk is het gelukt haha.

2 likes

Ik heb nog nooit de witte op! Die hebben ze niet in mijn supermarkt denk ik. Is die goed?

1 like

Mijn tandarts heeft zo naar mijn tandsteen weggeschraapt dat ik er koppijn van heb :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die heb ik niet meer in de buurt :sob:

2 likes

Ik moet 1100 euro aan de belasting betalen :sob:

2 likes

Ik droomde vannacht dat ik hier heel erg uit mijn slof geschoten was in een ruzie, en dat ik geband werd van dit forum :joy:.

3 likes

was het een droom of nachtmerrie?

2 likes

Ja ik werd wel huilend wakker hoor.

1 like

Mijn werkplek is al geen sociale omgeving, maar een collega waar ik het goed mee kon vinden heeft, sinds ze een vast contract, geen zin meer om met mij om te gaan. Het doet zoveel pijn want ik zie haar de hele tijd gezellig kletsen met allemaal andere mensen en ik word er iedere werkdag weer mee geconfronteerd. Deze situatie is al een paar maanden zo en ik kan het maar niet loslaten en ik wil ook niet met haar praten hierover. Voel me ook compleet buitengesloten van alle kliekjes.

17 likes

Aah wat een vreselijk kinderachtig gedrag zeg!

1 like

Was je boos om mijn poll? In deel je dromen staat mijn droom, ook over het forum namelijk :joy:

2 likes

Ben net voor de 2e keer in 3 dagen door een wesp gestoken :frowning: :frowning: :frowning: Nu super chagerijnig en moe ineens, moet me echt even herpakken. En het doet ook zeeeeer.