Nee ik ben gewoon op vakantie!
Als ik vlees zou eten zou ik her doen
Lekker zelf maken van vega nuggets en een kaaskroket
Drugs
Ik heb je echt zoân fijn weekend gehad, lig helemaal na te genieten nu in bed Zo lekker om dat te ervaren. Ik heb vaak op zondag avond dat ik denk: jemig is het nĂș alweer voorbij en wat heb ik nou feitelijk gedaan?!
Deze keer echt niet!
Heb voor mijn vriends verjaardag als verrassing een viergangenlunch gereserveerd bij een sterrenzaak, zoveel zin in
Hele treinroute verneukt vandaag⊠Maar ik ga vandaag met het team delen dat ik wegga dus ik ga toch. 2x zo lange reis
Ik moet er ook aan geloven. Hoop dat het een beetje meevalt. Is eerste dag na mijn vakantie, dus echt kut om dan eerder de trein te moeten pakken i.v.m. werkzaamheden. Hopelijk valt het mee.
Succes met het vertellen van het nieuws aan je team!
Ohh klinkt echt superfijn. Wat heb je dit weekend gedaan? Wellicht goede inspiratie, haha.
Nou echt helemaal niets bijzonders! Er kwamen familie en vrienden eten elke avond, ik heb de tuin opgeknapt, we zijn naar het strand geweest met het gezin. Maar het was gewoon gezellig, gemakkelijk en ongedwongen ( waar ik normaal altijd wel snel gestresst van veel mensen raak).
Weinig inspiratie voor je denk ik
Ik ben een Mitchell vandaag. Al een blikje energy en frikadelbroodje op ik geef het gewijzigde reisschema de schuld
ik moet zo twee uur half het land doorkruisen en heb er écht geen zin, waarom heb ik dit ookal weer voorgesteld te doen op mijn vrije dag?
Veel succes! Ga je ander werk doen of hetzelfde bij een ander bedrijf?
Dankjewel! Grotendeels gelijk werk bij een ander bedrijf in dezelfde branche. Snellere doorgroei/leermogelijkheden
Griep hebben is fucking kut man
Nice! Ook alvast heel veel succes voor bij je nieuwe baan dan!
Kijken hoe we deze maandag door gaan komen op 3 uur slaapâŠ
Over 3 dagen op vakantie!!
Ik kan nog niemand vinden om mee te gaan maar probeer gewoon 2 kaartjes te kopen en dan kijk ik later wel of ik nog iemand meekrijg
Ik hoop ook zo dat ik 2 kaartjes kan kopen. Een paar weken terug riep mijn moeder dat ze Coldplay graag nog eens live zou willen zien en het lijkt mij echt super om haar te kunnen verrassen met kaartjes. Mijn ouders zijn helemaal niet van de concerten maar ik heb mijn moeder ooit als verrassing meegenomen naar Michael Bubble en daar heeft ze het nu nog over dus hopelijk gaat deze verrassing ook lukken.