Anders ga ik mee!
Ah ik zou ook graag willen, maar na Ed Sheeran ben ik zo afgeknapt op de Arena…
Al was ik er vorige keer ook bij Coldplay, en toen was het wel beter… dilemma…
Dit heb ik ook inderdaad
Waar heb jij de prijzen gevonden want ik kan ze nergens vinden.
Dan laat maar Ik had alleen ‘vanaf €56,-’ zien staan, vind dit wel heel overdreven.
Wat een prijzen ik moet zitplaatsen hebben maar 168 voor eerste rang vind ik echt van de zotte
OK laat maar…
Vind dit wel meevallen eigenlijk. Heb coldplay een aantal keer live gezien ± 10 jaar geleden en ik kan me herinneren dat tickets toen ook al rond de 80 euro waren.
Lijkt me wel weer heel leuk om een keer heen te gaan, maar ben eigenlijk met Mylo Xyloto afgehaakt qua muziek en sindsdien niet echt fan meer haha
Ik lees trouwens dat je via Ziggo/vodafone kaarten in de presale kan kopen. Helaas heb ik zelf geen Ziggo/vodafone maar misschien een tip voor anderen.
Ik wilde als verrassing voor mijn vriend een arrangement bij De Librije boeken. Toen zag ik op de website dat ze amuses ‘mondvermaakjes’ noemen en nu wil ik niet meer.
Hoe gaat het nu met je?
Mijn jeugdliefde is vandaag mijn man geworden
Vandaag zou mijn vakantie afgelopen zijn maar heb toch nog 1 dagje extra opgenomen en dat was echt een goede keuze De rest is naar opvang/school/werk dus ik ben lekker alleen thuis aant chillen. En even naar de dokter geweest want maakte me druk om een paar moedervlekken maar er is niks aan de hand dus nu is m’n dag helemaal chill
Gefeliciteerd
We hadden voor morgen teveel personeel en te weinig diensten.
Deze meid gaat morgen lekker uitwaaien op het strand!
Omg same nog even bikkelen/uitzitten deze dagen
Wat was het druk in de stad luide pubers die allemaal hun schoolbenodigdheden gingen kopen. Werd ook bijna omvergereden door een peuter op een stepje
helaas, vroeger hoefde je alleen maar de V&D te ontwijken als je dit volk niet tegen wilde komen
s/o schoolcampus, ik mis je
Toen was de chaos nog beperkt op de derde verdieping van de v&d. Nu is het overal
Lief dat je het vraagt. Ik zit in een soort overlevings modus. Een dag ziek gemeld, gehuild en ingestort. Kind was naar de opvang gelukkig. En nu maar door; gewoon werken, gewoon doen in het bijzijn van het kind. We gaan in relatietherapie, want na 12 jaar wil ik het nog wel proberen. Het voelt heel raar, want constant knoop in mijn maag, voel me verraden en kan het niemand vertellen. Dat is ook mijn eigen keuze, ik wil geen familie erin betrekken en heb gewoon geen sociaal leven. Ik kan hem niet meer vertrouwen, vraag me af of er niet meer gebeurt is. Ik heb niet de energie om constant ruzie te gaan maken, we praten erover en verder leven we gewoon samen alsof er niks gebeurt is.