Wat je even kwijt wil #61

Oh wat rot zeg!

5 likes

Oh wat sad! Hoe lopen kittens dat virus op? Of heb je daar als mens geen invloed op?

2 likes

Oh dat van die binnenkatten wist ik helemaal niet! Is de vaccinatie die je kan geven eenmalig of jaarlijks? (Laatste vraag, beloofd :sweat_smile:)

1 like

Zit in principe bij de jaarlijkse vaccinatie die je altijd doet met je kat!

1 like

Wow deze lees ik niet vaak haha

4 likes

Akelig inderdaad. Misschien even melden bij de ns?
Er is zo’n speciaal nummer dat je kunt bellen/appen.
+31613181318

3 likes

Oja dan zouden onze reacties ook beter verplaats worden maar volgens mij kan je dat niet zelf doen

1 like

Sinds woensdag heb ik een Etsy winkel geopend en dit ben ik ongeveer iedere dag:

27 likes

Op dat moment wilde ik alleen maar zo snel mogelijk weg. Dacht er later aan dat ik dat nummer had kunnen appen staat zelfs in mijn telefoon.

3 likes

Wat voor producten verkoop je?

Ik heb net een maple pecan broodje vd jumbo gegeten en it hit the spot :tired_face: zo lekker, vers en precies genoeg pecannoten. Spijt dat ik er niet 2 heb gehaald haaha

13 likes

Het is beginnend, dus ik moet nog wat dingen laten drukken. Op dit moment heb ik een seizoensposter en een maandenposter er in staan.

Die zijn digitaal. Maar binnenkort komt er ook totebags en gedrukte posters bij.

Maar ik heb gewoon nul komma nul geduld

12 likes

Dat snap ik. Buy the products people! Haha. Maar veel succes. Hopelijk gaat het snel lopen.

1 like

Ik heb honger en t duurt nog even voordat ik thuis ben. Kan ook alleen maar aan eten denken.

1 like

Ik heb zo’n verschrikkelijke kut dag gehad. Alles ging mis, echt alles :sob: en om het nog kutter te maken ben ik ongesteld en heb ik niet eens pauze kunnen houden en sterf ik van de honger.

6 likes

Mijn moeder is vanochtend bijna opgelicht via zo’n typische whatsapp scam waarbij de scammer zich voordoet als de zoon/dochter die zijn/haar mobiel is verloren en een nieuw nummer heeft. Ze geloofde eerst wel dat ik het was, tot ze vroegen of ze geld wilde overmaken voor het betalen van dringende rekeningen. Toen zei ze gelukkig dat ze wilde bellen hierover, omdat ze het niet vertrouwde. Scammer begon uiteraard over “slecht bereik” en toen belde ze gelukkig naar mijn “oude” (dus mijn echte) nummer en nam ik op. Met lichte paniek in haar stem vroeg ze meteen “FALULA, BEN JE ECHT JE TELEFOON KWIJT”, en ik wist meteen hoe laat het was.

Gelukkig heeft ze alleen een foto van mij gestuurd (daar vroegen ze om, denk om vertrouwen te wekken?) en heeft ze alles geblokkeerd + aangifte gedaan bij de politie. Vond het zo sneu want je merkte dat ze echt geschrokken was en zich kut voelde dat ze het in eerste instantie geloofde. Ben er ook echt een beetje boos om?

Sorry mega dagboekpost maar ik moest even ventileren haha

51 likes

ik heb vanavond een date en hij gebruikt die kutaap :see_no_evil: it’s a no from me

19 likes

Ik heb woensdag een taart gebakken en heb sindsdien elke dag 1/3e van een taart gegeten. Nu is ie op.

39 likes

Haha die doet mijn vriend ook altijd.

3 likes

Ooh ja ik herken het helemaal. Ik kan er ook zo boos om worden. Ze hebben mijn ouders ook al eens geappt, maar ik app altijd met ze in het Fries dus gelukkig hadden ze het meteen door. Maar door dit soort dingen worden ouderen steeds banger en achterdochtiger. Terecht… maar het maakt hun leven niet leuker.

7 likes