Wat je even kwijt wil #61

Ik ben zo bizar moe maar mijn lowlands ontgroening was het helemaal waard :two_hearts: volgend jaar weer!

9 likes

Aansluitend op het verhaal van @Evenveel is het misschien niet handig om dit met de huisarts te bespreken? Deze kan je naar de praktijkondersteuner verwijzen waar je ook wat gesprekken kan voeren. Relatietherapie kan je zeker proberen, maar wat steun voor jezelf is ook nodig.

5 likes

Ik sluit me aan bij @Evenveel
Pas ook alsjeblieft op jezelf. Het is nu ook kwetsbaar omdat je het alleen bij hem kwijt kan en je niet weet of je hem kan vertrouwen. Ik kan me voorstellen als je zegt dat je een beperkt sociaal netwerk hebt de afhankelijkheid van hem nog groter voelt maar dat moet geen reden zijn om door te gaan.

10 likes

haha in Duitsland moet je toch ook betalen voor plastic tassen bij de supermarkt? probeerde net een Duits gezin meerdere tasjes mee te nemen (na betaling) en die caissière was zo “ehhh sorry die zijn niet gratis”, en toen ging dat gezin doen alsof ze daar nog nooit van gehoord hadden en dat het raar was?

gierig

4 likes

Pfff ik ga samenwonen, heel leuk natuurlijk maar ben nu bezig mn eigen huis op te ruimen, spullen uit te zoeken en te verkopen via marktplaats maar :tired_face: ik heb hier zo’n hekel aan. Mensen willen echt voor n dubbeltje op de eerste rang zitten. Bieden € 100,00 voor een u-vorm hoekbank van 2 jaar oud die nog in goede staat is etc. Ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor want weg is weg maar een beetje redelijk mag wel.

En dan nog al die troep die ik over de jaren heen verzameld heb. Ga zo 6 zakken kleding en ander textiel naar de kledingcontainer brengen maar moet nog zoooo veel doen. Maargoed, even doorzetten :joy:

6 likes

Sowieso naast de normale stress van verhuizen is dat echt het meest irritante wat er is. Al het opruimen daar in tegen is dan wel weer zo lekker. Heb zoveel weg gedaan laatst voelt echt fijn!
Al is er ondertussen al wel weer heel wat halloween decoratie en kleding ook weer gekocht… Endless cirkel.

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb eindelijk weer een beetje model in mijn haar. en een gebleekte pony die nu in de paarse verf zit. Titel past weer bij me.

7 likes

Daar werkte ik :joy:

Amai ik krijg ineens een flashback naar zo’n feeks die haar teddybear als cadeau ingepakt wilde hebben tijdens het prijzencircus. Stonden maar 40 mensen in de rij achter haar en het was een HEL om in te pakken. Lig er soms nog steeds van wakker

8 likes

Altijd leuk de eerste schoolweek

“Mevroooouuw hebben jullie nog schriften.”
“Nee, die zijn allemaal op.”
“Oh, maar ik heb ze nodig voor mijn lijstje.”
“Hoe lang weet je al dat school begint?”

10 likes

Ik ben boos op jullie. Ik dacht nou jullie proberen me steeds eten aan te smeren wat achteraf helemaal niet zo speciaal blijkt te zijn.
Dus ik dacht nou ik probeer eens zon mars ijsje. Ik zat al helemaal klaar om te klagen.
Maar ik heb genoten?? Dat is helemaal niet de bedoeling!
I am confusion

53 likes

Dit is eigenlijk vorige week al gebeurd, maar ik vond het toch het vertellen waard. Ik lag in bed en er was zo’n irritante mug en toen greep ik met mn hand en toen bleek ik m dus in mn knuist te hebben. Om 'm dood te maken moest ik toen dus wel knijpen en dat voelde echt kwaadaardig :joy:

Was trouwens vrijdag naar een concert en dat was echt nice, heb me na DTRH voorgenomen vaker naar concerten te gaan

13 likes

Wacht dan maar tot je het superieure snickersijsje hebt geprobeerd, je wereld gaat nooit meer hetzelfde zijn

14 likes

Nee die weiger ik. Ik vind pindas echt de saaiste noot die er bestaat.

2 likes

Ja eens, behalve als er een snickersijs omheen zit

8 likes

Mars is mvp

2 likes

Uhggh op vakantie met vriendinnen is t allerbeste wat er bestaat hoor :two_hearts:. Moet weer helemaal wennen om terug te zijn en niet m’n hele dag met ze te spenderen.

Welkom back to gierige NL met te weinig vakantie dagen!! :facepunch:

23 likes

Wil je mij een pb sturen van de hoekbank die je wegdoet? Misschien heb ik interesse :smiling_face:

1 like

Neem dan de snickers peanut butter ijsjes, die hebben geen pinda’s.

1 like

Als ik ergens van walg is het pindakaas.

Ja sorry maar ik ben al in die mars getrapt maar die snickers mot ik niet.

6 likes

Your loss I guess :dancer:

3 likes

Ik had vorig jaar echt een goede klik met mijn fysio therapeut en nu ga ik er binnenkort weer heen voor mijn nekklachten die ik heb genegeerd het afgelopen half jaar. Echt zin om hem weer te zien :joy: Het is ook echt een grote goedzak en ben helemaal enthousiast. Maargoed, wel jammer van mijn nek. In the end ga ik liever niet natuurlijk, maar fijn dat het bij hem kan.

13 likes