Wat je even kwijt wil #61

10 jaar geleden ofzo gebruikte ik deze geur zo graag. Ik denk dat ik het nog ruik.
Zo jammer dat het niet meer bestaat :sob:

4 likes

Webshop: “one size fits all”
Diezelfde webshop: one size geschikt t/m maat M

:rage:

7 likes

Gedaan! Hopelijk is het gelukt haha.

2 likes

Ik heb nog nooit de witte op! Die hebben ze niet in mijn supermarkt denk ik. Is die goed?

1 like

Mijn tandarts heeft zo naar mijn tandsteen weggeschraapt dat ik er koppijn van heb :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die heb ik niet meer in de buurt :sob:

2 likes

Ik moet 1100 euro aan de belasting betalen :sob:

2 likes

Ik droomde vannacht dat ik hier heel erg uit mijn slof geschoten was in een ruzie, en dat ik geband werd van dit forum :joy:.

3 likes

was het een droom of nachtmerrie?

2 likes

Ja ik werd wel huilend wakker hoor.

1 like

Mijn werkplek is al geen sociale omgeving, maar een collega waar ik het goed mee kon vinden heeft, sinds ze een vast contract, geen zin meer om met mij om te gaan. Het doet zoveel pijn want ik zie haar de hele tijd gezellig kletsen met allemaal andere mensen en ik word er iedere werkdag weer mee geconfronteerd. Deze situatie is al een paar maanden zo en ik kan het maar niet loslaten en ik wil ook niet met haar praten hierover. Voel me ook compleet buitengesloten van alle kliekjes.

17 likes

Aah wat een vreselijk kinderachtig gedrag zeg!

1 like

Was je boos om mijn poll? In deel je dromen staat mijn droom, ook over het forum namelijk :joy:

2 likes

Ben net voor de 2e keer in 3 dagen door een wesp gestoken :frowning: :frowning: :frowning: Nu super chagerijnig en moe ineens, moet me echt even herpakken. En het doet ook zeeeeer.

Als ik de was buiten hang ben ik steeds bang dat het door de felle zon helemaal verkleurd. Of is dat ook zo? Heb weinig ervaring met was buiten drogen.

@anon4775214 dat vind ik juist het leukste van het huishouden, de was doen haha.

3 likes

Ik hang als het kan altijd de was buiten en heb niet het idee dat het verkleurd. En ik hang het niet in de schaduw, maar echt in de zon.

2 likes

Ik zit lekker muziek te luisteren (toevallig meat loaf) en ineens dacht ik “kut, mijn buurvrouw heeft een baby” en nu heb ik het maar weer zacht gezet :joy: Voel me echt lullig. Het is hier niet gehorig, maar alsnog.

1 like

Het is… een groenteboer?
Mensen grijpen echt alles aan om op LinkedIn een “inspirerend verhaal” te vertellen he

82 likes

Ja excuseer, dacht later ook dit is een cliffhanger, maar Orchestra Baobab!

1 like

Droomde je of zijn dat stiekem je toekomstplannen?

1 like