Ahh, wat jammer! Kan je het morgen niet over doen?
Ik ben vorige week nog door Luik gereden en wat ik heel bijzonder vond is dat de snelweg idd ineens door de stad gaat? En idd (vanaf de auto dan he) geen mooie stad.
Ahh, wat jammer! Kan je het morgen niet over doen?
Ik ben vorige week nog door Luik gereden en wat ik heel bijzonder vond is dat de snelweg idd ineens door de stad gaat? En idd (vanaf de auto dan he) geen mooie stad.
Ja echt? Ook als het degene is met wie die persoon dua blijkbaar vreemdgegaan is?
Mijn (betaalde) VPN lijkt ineens niet meer te werken met goplay, hoe ga ik straks de allerslimste mens kunnen volgen als dit crapding niet werkt
Gvd morgen terug van vakantie en we moeten met de trein van Schiphol naar Groningen. Maar die gaat dus niet Dus dan betekent dat we een nacht moeten slapen in Amsterdam en daar baal ik echt zo hard van. Zonde van mn geld ook.
Hey, daar was ik ook! Was echt leuk
En helemaal verliefd op die rechter zanger haha
Dit: Oh nee ik was er op donderdag, haha oké dan was het ergens anders
Haha als je in Rotterdam was had je na afloop nog met de rechter zanger kunnen dansen!
Ik denk zo dat je niet de enige bent; misschien zijn er vervoerbedrijven die hierop in zullen springen met busjes. Of een taxi delen?
Neem een taxi of een trein naar een andere stad ofzo.
En dan? Het meest verre station is alsnog te ver om met een taxi te doen. Ik ben bang dat t overnachten gaat worden…
Taxi is over de 300€ heb ik net gezien
Misschien echt een schrale troost, maar ik vind Leuven ook echt een shitstad🤢. Luik is niet zo gezellig nee, maar ik vind letterlijk alles beter dan Leuven.
Ik weet natuurlijk niet waar je precies zit in België, maar misschien kunnen jullie nog een tweede poging doen in Hasselt of Thorn (witte stadje)? Of als jullie juist de andere kant op zitten, een mooie Waalse stad (zoals Namen).
Gedeeld door 2 is 150 (minus de kosten die je sowieso al kwijt was aan de trein). Denk niet dat je voor dat geld snel een hotel zult vinden (met meerdere personen; of ben je alleen?)
Ja maar ik bedoel: voor 1 persoon vind je ws wel een hotelkamer voor onder de 150, voor 2 wordt al lastiger. Maar ik hoop natuurlijk dat je een goedkopere optie vindt!
Ik heb weleens meegemaakt dat een vervoersbedrijf snel insprong op uitvallende treinen en teveel geld in cash vroeg voor een kleine afstand, maar alsnog was dat voor mij op dat moment de beste optie. Misschien dus zorgen dat je wat cash op zak hebt voor het geval dat!
En een bus naar bijvoorbeeld Utrecht? Ik weet iig dat er een van de Bijlmer naar Utrecht gaat. Niet ideaal, maar goedkoper en sneller dan ergens overnachten. Ik zie dat het vanaf Utrecht wel 1 keer in het uur rijdt.
Ik zocht net het verschil op tussen coca cola zero (die ik altijd drink) en huismerk cola zero (dat scheelt bijna 7 euro per 6x1,5L verpakking) en schrik me rot om twee redenen:
Maar van Utrecht naar Groningen rijden ook geen treinen toch? Dus ik denk dat je sowieso moet overnachten
Of taxi naar huis idd maar dat is wel heel veel geld voor 1 persoon (en een kind)
Ik zie net dat er (vooralsnog) een trein gaat rijden…please laat het doorgaan
Misschien ook even bij BlaBlaCar kijken? Die hebben soms bussen tussen Amsterdam en Groningen, maar je kan vaak sowieso met iemand meerijden.
Oh ik keek in de planner, maar dat is natuurlijk niet echt betrouwbaar.