Wat je even kwijt wil #61

Ja ik ben daardoor ook net te goed in preciiiies genoeg was van het rek halen zodat een nieuwe was erop past

6 likes

Ik leef ook van mijn wasrek. Alleen nu ik kleiner woon en mijn wasrek middenin de woonkamer/keuken staat is deze strategie niet zo ideaal meer

1 like

Ik liep net in een bijna lege AH XL, ben echt 5 andere klanten tegen gekomen, en ik dacht heel even dat ze aan het verbouwen waren en ik daar eigenlijk niet mocht komen. :joy:

7 likes

Mijn deurbel en die van de overburen spookt. Gisteravond echt om 23 uur ging de bel nog. Ik en de overbuurman deden tegelijk open en stonden echt zo te kijken van hehhhh er is helemaal niemand??? Ook de bovenste verdieping, dus er komt niet zomaar iemand langsgelopen die denkt hihaho belletje lellen. En verder zit er naast mij en de overbuur maar 1 andere deur op deze verdieping. Die mensen zeggen niks, kijken niet op of om als ik hoi zeg, misschien dat ze dachten goh laten we eens aanbellen bij de buren om hoi te zeggen en dat ze zich hebben bedacht ofzo en snel naar binnen zijn gerend?

4 likes

Ik vroeg me af waarom mijn huiswerk maar niet nagekeken werd… had ik niet op verzenden gestuurd :+1:

2 likes

Hahaha doet me denken aan dat ene verhaal van het EGF dat een forummer een lidl was ingegaan dat nog niet was geopend

22 likes

Ik had sinds ik glasvezel heb (sinds 3 maanden ong) heel veel gezeur met mijn wifi voor in huis (daar staat mijn bureau). Nu is er gisteren een monteur gratis langsgeweest en heeft alles wat ik inmiddels al had gekregen van t-mobile goed geĆÆnstalleerd en nu is mijn wifi voor in huis gewoon net zo snel als in de woonkamer (wat dus op zijn snelst is). :heart_eyes: Dit heb ik nog nooit gehad sinds ik hier woon, ik ben wel echt zo blij haha. Nooit verwacht dat dit mogelijk was. :drooling_face:

10 likes

Hahaha ja daar dacht ik ook aan toen ik daar liep

4 likes

Oorspronkelijke vlucht geannuleerd…omgeboekt naar een vlucht 3 uur eerder en zoals t nu lijkt kunnen we gewoon met de trein naar huis 🫢

9 likes

Mijn buurvrouw is op vakantie en een vriendin komt iedere dag 2 keer haar hond uit laten. Het is echt een grote hond, die sowieso de hele dag door blaft, maar ik hoop echt dat hij het hele huis sloopt. Wie the fuck laat z’n hond nou weer een paar dagen alleen thuis, doe ff normaal.

9 likes

er is een nieuwe bakker in de buurt van mijn werk dus ik had een eclair en abrikozenflap gehaald om te proeven en ze zijn echt niet te hachelen :sob: de eclair lijkt wel zurig en de flap heeft amper vulling

3 likes

Jeetje echt super zielig ook voor die hond. Zou in staat zijn om de dierenbescherming te bellen. Echt, hoe haal je het in je hoofd.

7 likes

Dat meen je niet… Ik vind dit wel heel sneu voor die hond, zeker als ie de hele dag door blaft is dat beestje hartstikke gestrest. Ik zou ook net als @Boommm overwegen om de dierenbescherming/politie te bellen dat er al dagen een hond alleen thuis zit en je hem telkens hoort blaffen, al is het maar voor advies?

3 likes

Ja ik zou ook 144 bellen @Spaarlamp, al is het maar om even te overleggen. Zo zielig.

7 likes

Haha ik ging net zwemmen en hoorde een groep kinderen (jongens) praten over dat er echt veel topless vrouwen waren, en toen zei een van die kinderen ā€œdat is alleen maar gek voor ons omdat we puberjongens zijn!!ā€ :joy:

80 likes

Ik heb net maar weer een doos brownies voor m’n verjaardag besteld. Iemand moet het doen

40 likes

Ik zet net het Smurfenlied aan voor mijn baby en als antwoord op de vraag 'waar komen jullie toch vandaan? Ken ik alleen ā€˜uit de kut van tante Sjaan’ :rofl::rofl:

29 likes

Oh ik vind handdoeken, theedoeken, ondergoed en sokken wel te doen qua opvouwen. Ik vind het wel ontspannend ergens. Maar de rest van kleding die je hangt of legt in de kast is een stuk minder leuk. Ik hang het meeste maar zodat ik iig geen kreukels heb. :sweat_smile:

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Piercingtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Piercingtopic