Ik ga morgenavond ergens oppassen. Het is via via maar dus wel bij onbekenden. En nu vind ik het opeens helemaal spannend en misschien een beetje spijt? Echt geen zin in huilende kinderen
Ik voel je helemaal. En tegelijkertijd wil ik ook weer niet weg want ouders en vrienden en mn leven hier
Haha ja m’n ouders en vrienden zou ik dus denk niet zo snel missen😅 maar ik heb vooral dat ik de hele tijd bang ben om de verkeerde keuze te maken.
Want wat nou als ik nu bijvoorbeeld via een uitzendbureau iets vind, maar ik had ook iets meer freelance werk kunnen zoeken en dan locatie onafhankelijk kunnen gaan werken in het buitenland, dan is het ook wel zonde als ik voor een minder goed salaris via een uitzendbureau ga werken. Of wat nou als ik het nu juist niet doe en in Nederland blijf, misschien komt er dan wel nooit meer een moment dat ik niks heb wat me tegenhoudt.
Ik heb ook iets te veel tijd om na te denken gok ik
Je kan ook een trial periode doen? Paar maanden gaan reizen (en misschien een beetje werken)? Misschien heb je daarna weer genoeg van het buitenland of smaakt het juist naar meer.
Kan je geen sabbatical/onbetaald verlof bij je huidige werk nemen voor enkele maanden en dan elders wat doen?
Ik blijf het zo raar en frustrerend vinden dat ik gewoon géén woning kan vinden, letterlijk geen enkele. In mijn dorp met ongeveer 20.000 inwoners staan er 3 huurwoningen te huur voor de laagste klasse sociale huur (en ik verdien te veel) en verder letterlijk NIKS.
Ik heb zo bizar veel zin in roze biggen (de snoepjes). Het water loopt me letterlijk in de mond.
Ik zie dus nu een filmpje van feestende collega’s tijdens een teamuitje vandaag en ik krijg al zware hartkloppingen als ik uit bed naar het toilet loop. Wilde vannacht het vuilnis buiten zetten als niemand op de gang is maar dan is gewoon te zwaar?
Echt fuck deze timing. Was ik volledig hersteld na jaren in bed liggen en keek ik na de festivalvrije jaren zo uit naar gewone dingen doen en kan ik voorlopig weer alles schrappen. Ik kan wel janken.
Ik zou ook maar gewoon janken, want het ís hartstikke kut.
Veel beterschap
Heb je al op mp gekeken? (Vast wel)
Ja heb ik wel, maar toch bedankt voor het meedenken!
Vandaag operatie gehad, ben zo enorm bekaf door alles. Meh 🫤
Gewoon gaan! Heb ik ook gedaan, met het idee dat ik het minstens zes maanden moest volhouden, en als ik het daarna echt niet leuk bleek te vinden, ik dan weer terug kon verhuizen. Ben inmiddels 10+ jaar verder en geen seconde spijt gehad
ik ervaar vandaag hetzelfde, is gewoon kut, dus even een knuffel ook voor jou
Ik ga stuk om deze mp gekkie
Van t hof rijnland zit ook wel door nl. Staat daar niks? Het is daar wie het eerst komt die het eerst maalt zonder verplichte inschrijftijd (ook een tip voor anderen die zowel sociaal als particulier zoeken)
Het gaat hier heeeeelemaal los met toeterende auto’s, echt al een kwartier. Af en toe toetert een vrachtwagen er baby shark doorheen??? Echt geen idee wat er aan de hand is ook
Ik dacht, even kijken van hoe laat tot hoe laat morgen vasten. Nou van 04:00 tot 22:00 dus. Super logisch natuurlijk want zomer, maar poeh. Heb nog nooit zo lang gevast. Maar toch op de een of andere manier wel zin in.
Mijn oma heeft sinds kort een smartphone en het is echt prachtig. Ze belt al haar kleinkinderen zo’n drie keer per week om te kletsen en even casual te benoemen dat we te weinig foto’s sturen. We weten ook precies wanneer ze de foto’s ziet want direct daarna belt ze om te zeggen dat ze ze heeft gezien. Nu proberen mijn neefjes haar te leren dat ze ook gewoon een berichtje kan sturen als reactie. Dus vanochtend appte ze ‘Enig. Schattig.’ Om vervolgens te bellen en vertellen wat ze heeft gestuurd .
Ik moet ergens een pasje ophalen. Maar je mag pas 10 min voor je afspraak naar binnen. Ik ben dus veel te vroeg. Moest hier naar toe met de bus en de fiets en de weg ligt hier helemaal open.
Beter te vroeg dan te laat.
Edit: hahah er was storing in het systeem, kon weer terug zonder pasje.